Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam chyba nawet większy na WAT w Warszawie, też się jaram jak dziecko :D :D :D :D :D

Za dwa dni zrobię zdjęcia, to wstawię tutaj, albo nawet zrobię jakiś temat oddzielny do tego :D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 6 miesięcy MU ?

Bez problemu to zrobisz,ogarniesz to nawet i o wiele SZYBCIEJ,jak nie to nie wiem co ... :D

No więc pod MU to:

Na jedną rękę i tak na zmianę(prawa,lewa)

MU z wybicia .

Dipsy na drążku.

Podciągnięcia do klatki.

Teraz BackLever:

U mnie było dość dziwnie bo robiłem ćwiczenia pod Fronta,a zrobiłem Backa ;DD

Tuck BackLever

Adv BackLever

Tuck FrontLever

Adv FrontLever

Skin the cat

Ćwiczenia na ticeps i barki też mile widziane ;D

Z czasem rób na jedną nogę i straddle ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to fajnie:D

na prawą umiem zrobić MU ale na lewą dziś katowałem i śłabo wychodziło ale już powoli ogarniałem moment ale tak dziwnie na lewą reke :P

Problem mam z podciąganiem do klatki dlatego teraz znalazłem dobrze opisany(zrozumiałym dla mnie sposobem) trening armstronga

http://spontanicznypisarzyna.blogspot.c ... ga-do.html

i będę to wykonywał jestem ciekaw co mi to da ale może pomoże w podciąganiu do klatki:D

co do BL to w Tucku chwile utrzymam w straddle zależy od dnia :P muszę też dużo więcej brzuch poćwiczyć po mam problem z utrzymaniem nóg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pamiętaj że back lever to nie tylko brzuch. Skup się również na prostownikach . Wznosy nóg w staniu na głowie wchodzą świetnie. Zakwasy nA następny dzień gwarantowane. Co do muscle up, przyjdzie z czasem. Mi zajęło dojście do muscle upa 6 miesięcy. Bardzo pomogły mi negatywy, Suuuuuper wolne. Fajne ćwiczenie pod muscle up to tak jak pisał na starym forum skyther-dipsy z przekręceniem łokci aby przedramiona były równolegle do ziemi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do Back Levera do utrzymania nóg potrzebne są prostowniki grzbietu, ale żeby utrzymać ciało prosto jak strzała trzeba napiąć mięśnie brzucha... ale nie same proste czy skośne, dużą rolę odgrywają tutaj poprzeczne które po skurczu przybliżają brzuch do odcinka lędźwiowego.

Nie jest łatwe opanować te mięśnie, ale ważne.

Jak Muscle Upy chcesz walić to nic innego jak wysokie podciągnięcia (staraj się bez wierzgania i przetrzymać chwilę tą górną fazę) i niskie dipy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm czyli muszę jeszcze dołożyć prostowniki grzbietu do ćwiczeń tylko wznosy nóg w staniu na głowie nwm ale chyba ciężko będzie, musiałbym najpierw wyrobić równowagę żeby się nie przewracać, bd szukał też innych ćwiczeń na prostowniki tak samo z poprzecznymi.

Co do MU to właśnie teraz staram się podciągać z nogami splecionymi z tyłu żeby nie pomagać sobie nimi. Takie wymachy z barków też robię no i próbuje te takie eksplozywne wejście się nauczyć, dziś prawie puściłem drążek i poleciał bym do tyłu na plecy :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli w L-sit tak? wcześniej robiłem tak że nogi proste normalnie opuszczone w dół, a potem przeczytałem że żeby nie wierzgać to dać nogi z tyłu :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Co do MU, moja rada jest taka.

Jeżeli opanowałeś już na jedną rękę, to staraj się robić ich jak najwięcej i zwróć uwagę na rękę która ostatnia wchodzi na drążek. :) Wtedy tą wolniejszą ręką rób szybszy ruch a tą szybszą ręką wolniej, przez to będzie równo. :)

Tak czy tak rób MU z górnej pozycji, czyli jesteś nad drążkiem i dopiero schód w dół i w górę - MU. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej:D

Dzięki Panowie za cenne rady, większość wprowadziłem w życie oglądając różne poradniki itp i wychwytując ćwiczenia:) więc plan do czerwca aktualny:D

Ogólnie treningi idą dobrze plan Armstronga no widzę niewielkie efekty w tych kolejnych dniach ale wszystko przyjdzie z czasem tak jak na samym początku wiec jak pod koniec stycznia zrobię sobie teścik sprawnościowy to zobaczymy jakie efekty będą:)

Tak poza tym trenuje na dworze w śniegu i jest świetnie ręce na początku marzły ale teraz się już przyzwyczaiły do mrozu i zimnego drążka i ziemi:D Jak biegam to też czuje że moje płuca inaczej pracują i widzę ich coraz większą wydolność :)

Tak więc efekty zobaczymy pod koniec stycznia:D

Tym czasem Dosiego Roku i żeby wszystko co robicie miało swoje efekty:)

Pozdrawiam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przepadam za ślizganiem się , lodowisko dla mnie mogłoby nie istnieć. Za to mam podobny klimat bo drązki są lodowate i stawy to dość mocno odczuwają .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Połączyłem Twoje dzienniki, nie zapomnij zdawać raportu z treningów :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Połączyłem Twoje dzienniki, nie zapomnij zdawać raportu z treningów :)

No właśnie zauważyłem teraz:D No teraz mam już trochę luźniej bo egzamin z infy wczoraj zdałem i dopiero w czerwcu z elektroniki to mam więcej czasu na wszystko:D

 

Po prostu pilnuj, byś był rozgrzany podczas treningu.

Ślizg między stawami bardzo ważny jest.

No teraz już dbam od dłuższego czasu, porządna rozgrzewka jest najpierw biegnę do placyku a potem reszta mięśni i trening jest efektywniejszy:D

 

A co do prgressu to MU z wyrzutu już umiem ładnie na dwie ręce równo, wrzucę potem filmik jak robię ale trochę na jedną rękę schodzi ale jest dobrze:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak aktualnie robię normalne treningi i tworzę powoli sobię nowy plan na wyższy poziom :P

Do tego uczę się pod Muscle Up gdzie już umiem wejść z wymachu 

Tu filmik:

 

 

Dalej ćwiczę pod Back Levera aktualnie prostowniki grzbietu, barki i ABS no i rotację. 

 

No i od 24 dni uczę się stać na rękach i już umiem się chwilę utrzymać ale nie zawszę umiem się zatrzymać żeby nie przelecieć prze plecy:P

A stania na rękach uczę się z tym wydarzeniem i jestem pod wrażeniem efektów na początku wgl to trochę przyznam się bałem że przewalę się przez plecy itp ale teraz to jak lecę to staram się przekręcić i na nogi spaść :)

 

https://www.facebook.com/events/397848713704708/?inf_contact_key=49c897338f15b0e98ddc15305d9f9dbb8f005d2a0e2e152cbe276c2388951071

Polecam! :)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i elegancko! :)

Już jest bardzo dobrze, a będzie jeszcze lepiej! :)

A jak już lecisz, to możesz też zrobić kilka "kroczków" rękoma i też będzie dobrze. :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heejo:)

 

Dziś taki trochę inny trening bo uczyłem się wykonać obrót na drążku, raz mi się udało :P Pozatym MU, BL troche pod FL i stanie na rękach bez ściany no i bieganie:)

Nic nadzwyczajnego :D

 

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Jak nogi przelatują Ci za głowę, to wtedy robisz kroczki - czyli jakbyś chciał przejść na rękach do przodu. :)

Obrót normalnie na dłoniach, czy przedramionach? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aa:D na przedramionach :D

obejrzałem wtedy ten filmik

i mi własnie ten raz wyszedł :D miałem dziś dalej robić ale obiad mnie pozbawił czegokolwiek :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to jakoś boję się takich sztuczek na drążku :D

Wydaje mi się, że tak grzmotnę o ziemie ze sie nie pozbieram i będzie przerwa w treningach :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...