Skocz do zawartości
Dynloth

Wyróżniony Dziennik Treningowy za osiągnięcie 300 wpisów.

Wiadomość dodana przez Dynloth

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, Dynloth napisał:

No to świetnie, w takim razie można już dołożyć ćwiczenia bardziej pod Street Workout 🙂

Jakieś trudniejsze wersje ćwiczeń np.pompki archery,coś pod muscle up ,tak żeby też robić Podciaganie na jednej ręce.Chciałbym w przyszłości nauczyć się wszystkich figur i latać na drążku.Ogólnie mieć dużo siły

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to tak, coś z planem wymyślę natomiast proponuję wybrać Ci 3 techniki które chcesz opanować i pod nie dodatkowo będzie plan. Dlaczego 3? Gdyż jest to optymalna liczba trenowanych elementów w ciągu tygodnia 🙂

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, Dynloth napisał:

No to tak, coś z planem wymyślę natomiast proponuję wybrać Ci 3 techniki które chcesz opanować i pod nie dodatkowo będzie plan. Dlaczego 3? Gdyż jest to optymalna liczba trenowanych elementów w ciągu tygodnia 🙂

Hmm czyli napewno na start chciałbym nauczyć się mouscle up żeby go później do treningu wrzucić.Zależy mi na staniu,chodzeniu i pompkach na rękach.Jeszcze te przysiady na jednej nodze,jestem daleko w d. ..

L-sit ale myślę że on będzie najłatwiejszy.

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i tu by się przydały paraletki 😄 Przynajmniej do L-Sit 🙂 No to ok, stanie na rękach, muscle up i przysiady na jednej, na tym się skupimy a L-Sit pobocznie 🙂

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, Dynloth napisał:

No i tu by się przydały paraletki 😄 Przynajmniej do L-Sit 🙂 No to ok, stanie na rękach, muscle up i przysiady na jednej, na tym się skupimy a L-Sit pobocznie 🙂

Spoko paraletki ogarnie się na początku kwietnia.Oczywiście chciałbym też budować bazę czyli podstawy Podciagania,pompki,dipy:)

Ogólnie właśnie teraz skończyłem ten trening obwodowy ,zrobiłem 3 i pytanie czy to normalne że słabo mi sie zrobiło na koniec i musiałem usiąść bo aż mi się zakręciło w głowie.

Mam w planach do maja kupić drążek i poręcze zewnętrzne także będę miał w miarę wypas

Edytowane przez Początkujący 1985
  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie wiem dokładnie ale podejrzewam że troszkę go przeciażyłem bo oby dwa mnie bolą lecz lewy naprawdę mocno,do tego też pewnie zła technika doszła.

Byłem teraz spróbować to nie Podciagne się ani razu,nawet brzucha nie zrobię na drążku bo nie da się wisieć 

  • Przykro mi 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez ChudyByk
      Hej wszystkim! 
      Jakoż w końcu zdecydowałem się zmienić siebie i mój wygląd, postanowiłem otworzyć ten dziennik licząc na to, że wspólnie ze mną pomożecie mi przebrnąć przez całą drogę zmian.
      Głównym moim celem jest to, żeby  zbudować masę mięśniową, móc zrobić 10 podciągnięć nachwytem i zwiększyć liczbę pompek, stanąć na rękach bez pomocy ściany, zrobić MU, w przyszłości jakieś elementy. W skrócie - zmienić  wygląd 😄 
       
      Moje parametry:
      Wzrost:  1.86
      Waga: 65kg
      Max podciągnięć: Podchwytem 4, nachwytem 1
      Max pompek: 10
      Max dipów: 1
      Max przysiadów: 40
      Max brzuszków: 38
      Zobaczymy jak bardzo się to zmieni po 2 miesiącach, bo jak na razie jest słabo, ale motywacji nie brakuje.
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      Pompki z rękoma szeroko 5/5/5/5/5 Pompki diamentowe  5/5/5/5/5 Pompki z nogami na podwyższeniu 5/5/5/5/5 Dipsy max/max/max/max/max Pompki na kostkach 5/5/5/5/5  
      WTOREK: (ABS)
      Brzuszki do pozycji V 10/10/12/12 Wznosy kolan do klatki piersiowej 8/8/10/10 Mostek(plank) 40s/40s/45s/45s Scyzoryki 30s/35s/35s/35s Crunch Kicks 12/12/14/14  
      CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)
      Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max  
      PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
      Pompki z rękoma przy biodrach 5/5/5/5/5 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 Podciąganie na ręcznikach 5/5/5/5 Pompki na piłce 10/10/10/10 Hindu Push Ups 5/5/5/5/5  


       
    • Przez MQa32
      Wzrost - 157cm
      Waga - 49kg
      Staż treningowy - od 02.2018r
      Aktualny cel - wzmocnienie mięśni, zależy mi na większej zwinności oraz zarysowaniu mięśni 🙂
      Na zdj aktualna forma. 
      Wkrótce zrobię i wrzucę zdj zrobione wg zasad, ale na tych też  coś widać. 
       
      Jutro pierwszy trening więc napiszę jak mi poszło 🙂
       
       



    • Przez loki
      cześć
      W końcu postanowiłem założyć dziennik treningowy.
      Coś o mnie:
      20 lat, wzrost 173, waga około 60kg
      trenuje już od około miesiąca
      moje cele to:
      +5-10 kg 
      muscle-up
      front lever
       
       
      dzisiejszy trening:
      poniedziałek
      pompki z rękoma szeroko 14/14/16/16
      pompki diamentowe 14/14/16/16
      pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/14/14
      dipy 12/-/-/-
      pompki na kostkach 12/12/12/12
       
      trening całkiem spoko, diamenty na koniec ciężko szły, niestety po pierwszej serii dipów musiałem przerwać trening, 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...