Skocz do zawartości
Początkujący 1985

Dziennik treningowy Początkującego1985

Dynloth

Wyróżniony Dziennik Treningowy za osiągnięcie 300 wpisów.

Wiadomość dodana przez Dynloth

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, Dynloth napisał:

No to świetnie, w takim razie można już dołożyć ćwiczenia bardziej pod Street Workout

Jakieś trudniejsze wersje ćwiczeń np.pompki archery,coś pod muscle up ,tak żeby też robić Podciaganie na jednej ręce.Chciałbym w przyszłości nauczyć się wszystkich figur i latać na drążku.Ogólnie mieć dużo siły

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

TRENER

No to tak, coś z planem wymyślę natomiast proponuję wybrać Ci 3 techniki które chcesz opanować i pod nie dodatkowo będzie plan. Dlaczego 3? Gdyż jest to optymalna liczba trenowanych elementów w ciągu tygodnia

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

34 minuty temu, Dynloth napisał:

No to tak, coś z planem wymyślę natomiast proponuję wybrać Ci 3 techniki które chcesz opanować i pod nie dodatkowo będzie plan. Dlaczego 3? Gdyż jest to optymalna liczba trenowanych elementów w ciągu tygodnia

Hmm czyli napewno na start chciałbym nauczyć się mouscle up żeby go później do treningu wrzucić.Zależy mi na staniu,chodzeniu i pompkach na rękach.Jeszcze te przysiady na jednej nodze,jestem daleko w d. ..

L-sit ale myślę że on będzie najłatwiejszy.

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

TRENER

No i tu by się przydały paraletki Przynajmniej do L-Sit No to ok, stanie na rękach, muscle up i przysiady na jednej, na tym się skupimy a L-Sit pobocznie

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

30 minut temu, Dynloth napisał:

No i tu by się przydały paraletki Przynajmniej do L-Sit No to ok, stanie na rękach, muscle up i przysiady na jednej, na tym się skupimy a L-Sit pobocznie

Spoko paraletki ogarnie się na początku kwietnia.Oczywiście chciałbym też budować bazę czyli podstawy Podciagania,pompki,dipy:)

Ogólnie właśnie teraz skończyłem ten trening obwodowy ,zrobiłem 3 i pytanie czy to normalne że słabo mi sie zrobiło na koniec i musiałem usiąść bo aż mi się zakręciło w głowie.

Mam w planach do maja kupić drążek i poręcze zewnętrzne także będę miał w miarę wypas

Edytowane przez Początkujący 1985
  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

No właśnie nie wiem dokładnie ale podejrzewam że troszkę go przeciażyłem bo oby dwa mnie bolą lecz lewy naprawdę mocno,do tego też pewnie zła technika doszła.

Byłem teraz spróbować to nie Podciagne się ani razu,nawet brzucha nie zrobię na drążku bo nie da się wisieć 

  • Przykro mi 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Byłem zrobić z ciekawości trening i wyszło takie coś

1-Przysiad z wykrokiem +22kg

16/18/18 - 16/18/18

2-Przysiad na jednej nodze(z asysta)

10/10/12 - 5/5/5 wcześniej robiłem tylko negatywy ale od dzisiaj zmiana

3-Wspiecia na palce na jednej nodze +11kg  20/20/22 - 20/20/22

4-pompki z rękoma szeroko

16/18/20 - 16/18/20

5-pompki diamentowe

12/12/14 - 12/12/11

6-dipy  8/10/10 - 8/10/10 robiłem takie krótkie bo jak nisko schodziłem to czułem bark

7-Podciaganie nachwyt szeroko

6/6/8 - bez szans

8-Podciaganie podchwytem zamkniętym 6/6/6 - bez szans

9-Podciaganie podchwytem na szerokość barków 4/4/6-bez szans

10-pompki z rękoma przy biodrach

10/10/12 - 8/8/10

11-Hindu pushups 8/10/10-8/10/10

12-Podciaganie na ręcznikach

3/3/5 - bez szans

13-brzuszki do pozycji V

14/14/16 - 11/11/14

14-Podciaganie zgiętych nóg do klatki piersiowej 10/10/12 -bez szans

15-Crunch kicks 8/8/10-8/8/10

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

1-przysiady z wykrokiem +22kg

16/18/18 - 16/18/18

2-Przysiad na jednej nodze(z asysta)

10/10/12 - 5/5/5 

3-Wspiecia na palce na jednej nodze +11kg  20/20/22 - 20/20/22

4-pompki z rękoma szeroko

16/18/20 - 16/18/20

5-pompki diamentowe

12/12/14 - 12/12/14

6-dipy  8/10/10 - 8/10/10 

7-Podciaganie nachwyt szeroko

6/6/8 - bez szans (zrobiłem incline pullup nachwytem 10/10/10)

8-Podciaganie podchwytem zamkniętym 6/6/6 - bez szans

9-Podciaganie podchwytem na szerokość barków 4/4/6-bez szans (zrobiłem incline pullup podchwyt 10/10/10)

10-pompki z rękoma przy biodrach

10/10/12 - 10/10/12

11-Hindu pushups 8/10/10-8/10/10

12-Podciaganie na ręcznikach

3/3/5 - bez szans

13-brzuszki do pozycji V

14/14/16 - 14/14/13

14-Podciaganie zgiętych nóg do klatki piersiowej 10/10/12 -bez szans (zrobiłem coś podobnego na poreczach 10/10/12)

15-Crunch kicks 8/8/10 - 8/8/10

 
  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

TRENER

A Ty biedny nadal się męczysz

Podciąganie na ręcznikach wymień na: Pompki tygryski z dokładnym kontrolowanym ruchem. 12/14/14

Wznosy kolan do klatki w zwisie wymień na: Brzuszki skośne w leżeniu na plecach.  Z maksymalnym spięciem brzucha. 12/14/16

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Godzinę temu, Dynloth napisał:

A Ty biedny nadal się męczysz

Podciąganie na ręcznikach wymień na: Pompki tygryski z dokładnym kontrolowanym ruchem. 12/14/14

Wznosy kolan do klatki w zwisie wymień na: Brzuszki skośne w leżeniu na plecach.  Z maksymalnym spięciem brzucha. 12/14/16

No niestety mam od samego początku pod górkę

Dzięki za zamienniki

  • Przykro mi 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

TRENER

Planujesz jeszcze treningi przed kontrolą u fizjo?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

TRENER

No i super zobaczymy czy będzie lepiej w stosunku do poprzedniego treningu

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Norbi14744
      Plan treningowy 
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      WTOREK: (ABS)
      CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)
      PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
       
      Zrobiony dzisiejszy trening 
      Brzuszki do pozycji V 16/16/18/18 na 16/16/18/18 Wznosy kolan do klatki piersiowej 16/16/16/16 na 16/16/16/15 Mostek(plank) 50s/50s/50s/50s  na 50s/50s/50s/50s Scyzoryki 40s/45s/45s/45s na 40s/45s/45s/45s  Crunch Kicks 18/18/18/18 na 18/18/18/18   Dobry ciezki trening !!  zdj po treningu 
    • Przez Norbi14744
      Witam, serdecznie jestem nowym użytkownikiem chciałbym zeby ktoś mi pomógł w planie treningowym. Chciałbym nabardziej się skupić na rozwiajniu dużych łap, pleców i dobrego dociętego brzucha pomoże ktoś? na tej chwili wyglądam tak ale chciałbym byc wiekszy i bardziej dociety.

    • Przez Dynloth
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      Pompki z rękoma szeroko 12/12/14/14 Pompki diamentowe  12/12/12/12 Pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/14/14 Dipsy 3/3/3/3 Pompki na kostkach 10/10/10/10  
      WTOREK: (ABS)
      Brzuszki do pozycji V 12/12/14/14 Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/12/14/14 Mostek(plank) 45s/45s/50s/50s Scyzoryki 35s/35s/40s/40s Crunch Kicks 12/14/14/14  
      ŚRODA: (PLECY+BICEPS) 
      Podciąganie nachwytem szeroko 3/3/3/3 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt  10/10/12/12 Podciąganie podchwytem zamkniętym 3/3/3/3 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt  10/10/12/12 Podciąganie chwytem młotkowym 4/4/4/4  
      CZWARTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
      Pompki z rękoma przy biodrach 10/10/12/12 Dobrze rozgrzej nadgarstki Podciąganie samymi barkami w zwisie 8/8/8/8 Podciąganie na ręcznikach 3/3/3/3 Pompki na piłce 10/10/10/10 Podciąganie za głowę 3/3/3/3  
      PIĄTEK: (UDA+ŁYDKI)
      Przysiad z wykrokiem 16/16/18/18 Kaczy chód 40s/40s/50s/50s Przysiady na jednej nodze (może być z asystą) 8/8/10/10 Wspięcia na palce 22/22/22/24 Przysiad z wyskokiem 12/12/14/14  
      Wskazówki dotyczące treningów: 
      Najważniejsze 2 zasady dotyczące treningu: przed treningiem wykonaj rozgrzewkę ok. 15 minut, a po treningu się porozciągaj.  Serie i powtórzenia są rozpisane w taki sposób: 6/8/8/8 - oznacza to że masz do wykonania 4 serie po wyznaczonej ilości powtórzeń w tym przypadku 6, 8, 8 i 8. Odpoczynek pomiędzy ćwiczeniami wynosi 2-3 minuty, im krócej tym lepiej. Odpoczynek pomiędzy seriami 1-2 minut, w tym przypadku również im krócej tym lepiej. Zalecam zrobienie całego programu treningowego i opisanie go ile powtórzeń byłeś w stanie wykonać - czy więcej czy mniej. To jest ważne żeby zweryfikować czy powtórzenia są dobrze dobrane. Po opisaniu treningów poprawiamy plan gdy jest taka konieczność i ewentualnie wymieniamy ćwiczenia, które Ci nie pasują.  Jeżeli nie wiesz jak wygląda dane ćwiczenie z planu, to kliknij jego nazwę - zostaniesz przekierowany na nasz kanał YouTube gdzie zobaczysz jak wygląda.  Nie odpowiadam za ewentualne powstałe kontuzje spowodowane niepoprawnym wykonywaniem ćwiczeń.   Mój plan treningowy zalecam Ci stosować przez 2 miesiące, po tym czasie należy zmodyfikować plan, aby ponownie przynosił progresy. Dziękuję za zaufanie i danie mi możliwości współpracy z Tobą nad Twoimi efektami. Życzę Ci samych progresów i mocnych treningów!
       
      Ze sportowymi pozdrowieniami,
      Dynloth - Dominik Kwiatkowski 
      Trener i właściciel społeczności WorkoutAthletes.com 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...