Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

No to dieta będzie niebawem ogarnięta, a co do miejsca bólu to mógłbyś spróbować to wyrolować kulką 🙂

Tak od 20kg fajnie czuć różnicę 🙂

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niedlugo planuje kamizelke kupic to wtedy zaczniemy na powaznie sie bawic 🙂

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj chciałem sobie troche pobawic sie w elementy poprobowalem sobie back levera , muscle upa , stanie na rekach i uswiadomiłem sobie ze nie potrafie tego nawet troche zrobic . ( no muscle up na jedną reke wchodzi xd ) Wstawie wam filmik nastepnym razem jak to robie i moze cos podpowiecie . Myśle ze technika u mnie lezy po calosci 🙂 No ale cóż powoli do przodu z kazdym dniem bedzie lepiej . 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, krylus napisał:

No niedlugo planuje kamizelke kupic to wtedy zaczniemy na powaznie sie bawic 🙂

No to czeka Cię spora inwestycja 😄

Dokłądnie wszystko wymaga czasu 🙂 I wszystko do ogarniecia 🙂

Siły myślę że masz wystarczająco teraz technika 🙂

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś też sobie elementy porobiłem , do wtorku bede sobie jeszcze robił treningi takie lajtowe na jakie bede mial ochote ale po swietach od wtorku znowu wracam ostro do pracy , Napewno chce dalej mocno cisnąc baze , ale lączyc to powoli z elementami.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś drabinki doszedłem do 9 nachwytem i 18 pompek i schodziłem w dół . Przez święta coś tam próbowałem z muscle up ale jeszcze nie wchodzi. I back levera ale też lipa no ale dopiero zaczynam technikę w tym.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drabinki : Pierwszy raz 10 wpadla 🙂 W diamentach troche slabiej poszlo ale tez zadowolony . Dziś kompletnie brak ochoty do czegokolwiek , ale bylo warto 🙂

10 sek wiecej miedzy kazda kolejna seria zaczynając od 10 sek i schodzać o 10 sek wracajać do 1 powtorzenia.

Drabinki podchwyt :1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/9/7(+1)/7/6/5/4/3/2/1

pompki diamentowe : 2/4/6/8/10/12/14/16/18/12(+8)/12(+6)/12(+4)/12(+2)/12/10/8/6/4/2

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Elegancko! 🙂 Do jakiej ilości w drabinkach chciałbyś dojśc? 🙂

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracam . Gorszy okres mialem i poddałem się zwyczajnie ale wracam i teraz będę 2x silniejszy . Dziś wpadły drabinki nachwytem do 9 i pompek do 18. 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że sie znów nawrociles bracie teraz będziesz silniejszy i bardziej zmotywowany 🙂

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FBW

20 sek miedzy cwiczeniami + 2 min miedzy seriami

pompki diamentowe 18/20/14(+8)

pompki z rekoma szeroko 20/20/22

dipsy 14/14/14(+2)

Scyzoryki 32/34/36

crunch kicks 14/16/18

podciaganie zwykłe 8/8/8

podciaganie podchwytem 8/8/6(+2)

młotkowe 8/5(+3)/5(+3)

pompki z rekoma przy biodrach 14/16/16

wznosy kolan do klatki 10/12/14

 

Dzisiaj było bardzo ciezko , czułem na koniec ze sie porzygam , juz po 2 serii tak miałem ale mocno cisnąłem do konca . Takiego treningu jeszcze nie miałem . Jednak jak sie nie trenowało 2 tygodnie to ciezko xD Taki trening trwal około 50 min + rozgrzewka. Dziś dużo zjadłem i 2 h to chyba za mało przerwy bylo miedzy posiłkami XD Do tego wczoraj 2 piwka w majówke też popiłem . To napewno też mialo jakis wplyw .

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FBW

dipy 16/16/16(+2)

nachwyt 8/8/8

podchwyt 8/8/7(+1)

młotkowe 8/8/4(+4)

diamenty 16/18/20

szeroki pompki 20/20/16(+6)

pompki przy ciele 14/16/9(+7)

crunch kicks 16/16/18

scyzroyki 32/34/36

heel touches 20/20/20

 

Zadowolony w miare 🙂 Mogło być lepiej ale powoli do przodu . Trening trwal 1h , 3 min + 10 min rozgrzewki.

 

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj troche zabawy pod elementy ( muscle-up , back lever) Nie wychodzą mi ale coraz lepiej lapie technike 🙂

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FBW

pompki z nogami na podwyższeniu 18/18/14(+6)

zwykłe pompki 20/22/22

dipsy 14/14/16

wznosy kolan do klatki 10/12/14

plank 40/45/45

nachwyt szeroko 8/8/6(+2)

podchwyt zamkniety 8/8/8

młotkowe 8/8/5(+3)

scyzoryki 32/34/36

 Wpadło nawet nawet , zadowolony ze dziś sie przełamałem bo byłem zmęczony po pracy , ale teraz czuje si super 🙂 Trening jednak dodaje sił .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FBW

pompki diamentowe 18/20/22

pompki z rekoma szeroko 20/20/22

dipsy 14/16/16

scyzoryki 32/34/36

crunch kicks 14/16/18

podciaganie zwykłe 8/8/8

podciaganie podchwytem 8/8/5(+3)

młotkowe 8/7(+1)/6(+2)

pompki z rękoma szeroko 14/16/16

wznosy kolan do klatki 10/12/14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FBW

pompki z rekami na podwyższeniu 18/18/15(+5)

zwykłe pompki 20/22/22

Dipsy 14/14/16

wznosy kolan 10/12/14

nachwyt szeroko 8/8/8

podchywyt zamkniety 8/8/7(+1)

młotkowe 8/8/5(+3)

scyzoryki 32/34/36

pompki przy ciele 14/14/14(+2)

Heel touches 20/20/20

 

Słyszałem w ostatnich dniach od 3 osob ze widzą jakies zmiany w ciele u mnie i powiem wam , że w huj mnie to zmotywowalo zeby pracowac dalej 🙂 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FBW

dipy 16/16/18

nachwyt 8/8/8

podchwyt 8/8/6(+2)

młotkowe 8/7(+1)/5(+3)

diamentowe 16/18/20

szerokie pompki 20/20/22

pompki przy ciele 14/16/12(+4)

crunch kicks 16/16/18

scyzoryki 32/34/36

heel touchesz 20/20/20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg 🙂
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



    • Przez Szymanek1922
      Witam! Jestem tu nowy. Post o plan został wysłany.
      O to moje maxy: 
      Max podciągnięć: 10-12
      Max pompek: 25-30
      Max dipów: 10-15 
      Nie jest chyba źle, trenuje w sumie z 2-3 miesiące regularnie albo i mniej 😄
      Chciałbym zakładając ten dziennik śledzić swoje poczynienia i właśnie być regularny 😄
      Mój cel? Zbudowanie mocnej, solidnej bazy i potem skupić się na elementach 😄
      Pozdro!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...