Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem ruch jest zły. Za szybko rękoma się podciągasz, musisz to bardziej zsynchronizować z kolanami ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki @Trip jutro będę próbował dalej ?

ok poniedziałek, a więc dzisiejszy trening

pompki szeroko 16/16/18/18 niezły progres po 2 powtorzenia na serie

pompki diamentowe 14/14/16/16

pompki z nogami na podwyższeniu 12/13/14/14

dipy 12/12/14/15

pompki na kostkach 12/12/12/13

 

ogólnie to chciałem w każdym ćwiczeniu zrobić jakiś progres. Nie udało się tylko w diamentach ale i tak jest spoko.

 

Co do zakwasów z piątku to do niedzieli je miałem ?

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

I tak super że progres jest w pompkach szeroko ?

Co do muscleupa to staraj się od razu na pierwszy skok i mocny kiping i na początek tak będzie dobrze. Jak będę na dworze to nagram i podeślę ?

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trening wtorek (brzuch)

brzuszki do pozycji V 12/12/14/14

wznosy kolan do klatki piersiowej 12/12/14/14

plank 45s/50s/55s/60s

scyzoryki 35s/40s/45s/50s

crunch kicks 12/14/14/14

 

brzuch dzisiaj ładnie wszedł, później jeszcze popróbuje muscle-upa

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

środa

podciąganie nadchwyt szeroko 6/5/5/6

podciąganie podchwyt zamknięty 6/6/5/6

podciąganie chwytem młotkowym 4/4/6/6

podciąganie incline pullup podchwyt 16/16/16/-

 

czwartek

pompki z rękoma przy biodrach 12/14/14/14

podciąganie samymi barkami 12/12/14/14

pike pushup 12/12/14/14

tygryski 10/10/12/12

podciąganie za głowę 4/4/6/6

 

wczoraj jakoś zapomniałem dodać treningu:)

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

I jak próby MuscleUpa? ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak na razie nie widać jakichś większych postępów, ale nie rezygnuje. Można powiedzieć, że jeszcze bardziej mnie to nakręca, żeby iść na placyk sw ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piąteczek i czas na nogi

przysiad z wykrokiem 16/16/18/18

kaczy chód 40s/40s/50s/50s

przysiad na jednej nodze z asystą 8/8/10/10

wspięcia na palce 22/22/24/24

przysiad z wyskokiem 12/12/14/14 

już na koniec treningu brakowało sił w nogach, mam nadzieje, że będę jutro dał rady normalnie chodzić ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Quake aż tak źle nie było:)

poniedziałek 

pompki szerokie 16/16/20/20

pompki diamentowe 16/16/18/18

pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/14/16

dipy 12/12/14/14

pompki na kostkach 12/10/10/10

 

co do muscleupa to dzisiaj czułem, że brakowało 2-3 cm do tego abym położył się na drążku

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Trip mam nadzieję ?

wtorek

brzuszki do V 12/14/14/14

wznosy kolan do klatki piersiowej 12/12/14/14

mostek 60s/60s/60s/60s

scyzoryki 4x45s

crunch kick 12/12/14/14

 

środa

podciąganie nachwyt szeroko 6/5/6/6

podciąganie incline podchwyt 10/10/8/10

podciąganie podchwyt 6/5/5/6

podciąganie incline nachwyt 10/8/8/8

podciąganie chwyt młotkowy 4/4/4/6

 

ogólnie to dzisiaj bardzo ciężko się ćwiczyło. podciąganie incline zrobiłem na niższym drążku i więcej nie dałem rady zrobić. 

 

 

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Ddaniel95
      Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda? ?
    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg ?
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



    • Przez Szymanek1922
      Witam! Jestem tu nowy. Post o plan został wysłany.
      O to moje maxy: 
      Max podciągnięć: 10-12
      Max pompek: 25-30
      Max dipów: 10-15 
      Nie jest chyba źle, trenuje w sumie z 2-3 miesiące regularnie albo i mniej ?
      Chciałbym zakładając ten dziennik śledzić swoje poczynienia i właśnie być regularny ?
      Mój cel? Zbudowanie mocnej, solidnej bazy i potem skupić się na elementach ?
      Pozdro!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...