Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

cześć

W końcu postanowiłem założyć dziennik treningowy.

Coś o mnie:

20 lat, wzrost 173, waga około 60kg

trenuje już od około miesiąca

moje cele to:

+5-10 kg 

muscle-up

front lever

 

 

dzisiejszy trening:

poniedziałek

pompki z rękoma szeroko 14/14/16/16

pompki diamentowe 14/14/16/16

pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/14/14

dipy 12/-/-/-

pompki na kostkach 12/12/12/12

 

trening całkiem spoko, diamenty na koniec ciężko szły, niestety po pierwszej serii dipów musiałem przerwać trening, 

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Siemanko no i super decyzja ?

Dlaczego musiałeś przerwać trening po pierwszej serii dipsów? Nadwyrężyłeś coś? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie, tylko nie sądziłem, że trening będzie tak długo trwał 

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

To ile Ci zeszło? ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trochę ponad godzinę, ale najpierw była rozgrzewka (15 minut) i nauka stania na rękach ( około 20 minut) i reszta trening

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to świetnie wszystko w kolejności jak należy ?

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiejszy trening

wtorek (brzuch)

brzuszki do pozycji v 12/12/14/14

zrobiłem 12/12/10/12 przed 4 serią troszkę dłużej odpocząłem, ale i tak już sił brakło

wznosy kolan do klatki piersiowej 12/12/14/14

plank 45/45/50/50 sekund

scyzoryki 35/35/40/40

crunch kicks 12/14/14/14

 

trening zrealizowany w pełni, jeszcze tylko będę musiał popravować trochę nad brzuszkami do pozycji v, bo troszkę tutaj technika kulała.

ogólnie to jestem zadowolony z treningu

A bo cyba jesscze tego nie pisałem, trzymam dietę na poziomie 3200 kcal

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dieta jest bardzo ważna fajnie że o nią zadbałeś ?

No i świetnie trening poszedł, oby tak dalej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki @Trip

I jeszcze na koniec dnia 30 minut porządnego rozciągania

co do diety to dzisiaj na poziomie 3500 kcal

kurcze jak zaczynałem z dietą to te 3200 kcal wydawały się ciężkim progiem, a tu jednak jest na luzie?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Myślę że 4000 też byś dał radę, kwestia przyzwyczajenia ? Na ile posiłków masz rozbite to 3,5k kcal? ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w zasadzie to 5 posiłków, czasem jeszcze mały 6

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to tak jak i ja ?

Sam sobie dietę rozpisałeś? ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dynloth tak sam, do pomocy używam apki na telefon

a co do treningów to mam pytanie, w domu nie mam drążka, na podciąganie chodzę na placyk sw dzisiaj mam trening plecy + biceps a jutro barki. I jutro mam ćwiczenie podciąganie samymi barkami w zwisie, mogę to zrobić dzisiaj, jak będe na placyku??

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to tak ? No to sporo musisz jeść więc budżet tez musi być odpowiedni:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiejszy trening 

środa (plecy + biceps)

podciąganie nachwytem szeroko 5/5/5/5

podciąganie incline pullup podchwyt 14/14/16/16

podciąganie podchwytem zamkniętym5/4/4/4

podciąganie incline pullup nachwyt 14/14/16/16

podciąganie chwytem młotkowym 4/4/4/4

 

na koniec miałem zrobić jeszcze negatywy muscle-up, ale juz sił zaczeło brakować

jednak nie robiłem dzisiaj podciągania barkami, bo doszedłem do wniosku, że mam więcej ćwiczeń na drążku zaplanowanych na jutro. 

I tu jeszcze małe pytanie czy mogę zamienić czymś ćwiczenia: podciąganie na ręcznikach oraz pompki na piłce?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Pompki na piłce zamień na pike push ups. Natomiast podciąganie na ręcznikach zamień na pompki tygryski? Plan wykonałeś sprawnie więc super ?

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki zamienie te ćwiczenia, co do treningu to myślałem, że podciąganie podchwytem dam rade do końca po 5 i trochę szkoda, że już od 2 seri po 4 powtórzenia

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czwartek (barki + przedramię)

pompki z rękoma przy biodrach 12/12/14/14

pike push ups 10/10/10/10

pompki tygryski 10/10/10/10

podciąganie samymi barkami 10/10/12/12

podciąganie za głowę 4/4/6/4

 

ogólnie to nie wiem czy dobrałem odpowiednio liczbę powtórzeń przy pike push ups i przy tygryskach. 

Dodatkowo wydaję mi się, że jeszcze nie do końca kumam ruch przy pompkach tygryskach, ale może jutro nagram jak to robię i porównam z yt.

Co do treningu fajnie spompowały się przedramiona.

 

Po treningu zrobiłem jeszcze parę negatywów muscle-up'a. Wydaję mi się, że siły mam dość, żeby go zrobić, ale nie dam rady przerzucić ciężaru nad drążek.  

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trening fajny ale co do powtórzeń to Dynloth niech zerknie. A masz filmik jak robisz muscle upa? Może wylapiemy jakiś szczegół:)

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Quake jutro postaram się nagrać jak będę na placyku sw

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Zrób może tak bo za łatwo masz ?

 

pike push ups 10/10/12/12

pompki tygryski 10/10/12/12

 

Dobry pomysł z nagraniem ?

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piątek (nogi)

przysiad z wykrokiem 16/16/18/18

kaczy chód 45s/40s/50s/45s

przysiady na jednej nodze z asystą 8/8/10/10 - robiłem 8 powtórzeń na jedną nogę i 8 na drugą w jednej serii

wspięcia na palce 22/22/22/24

przysiad z wyskokiem 12/12/14/14

 

przysiady na jednej nodze dały popalić. Asysta była dzisiaj dość mocna, ale mam nadzieję, że w następnym treningu będzie już lepiej.

 

wie ktoś, jak dodać filmik, bo jakoś nie mogę, a mam nagraną próbę muscle-up (co prawda nieudaną, ale zawsze coś ?

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy będą zakwasy ?

tak jak piszesz posta to poniżej masz kliknij aby wybrać pliki ?

 

Screenshot_20190330-102544_Chrome.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez ZIPOLA
      Pamiętasz jaki był? 😄
    • Przez Ddaniel95
      Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda? ?
    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg ?
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



×
×
  • Dodaj nową pozycję...