Skocz do zawartości
Dynloth

Wyróżniony Dziennik Treningowy za osiągnięcie 100 wpisów.

Wiadomość dodana przez Dynloth

Rekomendowane odpowiedzi

O kurcze, ale wypadek. Współczuję i powrotu do zdrowia życzę?

Edytowane przez Woody
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dzięki ? Oby Tobie nigdy się nic takiego nie przytrafiło ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Racja ?

Żadnych kontuzji i koniec kropka ? Siła sama się nie zrobi ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wleciał trening barków, przedramienia i nóg.

Ostatni raz nogi ćwiczyłem na siłowni w grudniu 2017 więc wiedziałem że może być ciężko, ale wyszło lepiej niż podejrzewałem.

 

Po rozgrzewce zabrałem się za właściwy trening:

-Hindu PushUps 14/16/16 - 14/16/16 fajne ćwiczenie, trochę ciężko było pod koniec ale może przez to że pierwszy raz robiłem to ćwiczenie

-Pompki z rękoma przy biodrach 18/18/20 - 13/13/10 ciężko było, a  zwłaszcza przy ostatnich powtórzeniach w seriach

-Podciąganie za głowę 6/6/6 - 6/6/4 pierwszy raz się podciągałem w taki sposób, przy pierwszym powtórzeniu prawie walnąłem głową w drążek? fajnie było czuć barki

-Przysiad z wykrokiem 16/18/20 - 16/18/20 przy drugiej serii czułem lekki skurcz w lewym pośladku

-Wspięcia na palce 20/22/24 - 20/22/25 znowu lekkie skurcze ale nie przeszkadzały w treningu nóg

-Siad krzesełkowy 50s/50s/55s - 40s/40s/40s trzymałem pozycję jak najdłużej mogłem ale nogi już dawały znać że ciężko jest 

-Przysiad z wyskokiem 12/12/16 - 12/12/16 nogi już mocno spompowanie po tym ćwiczeniu, 

-Przysiady na jednej nodze 8/10/12 - nie dałem już zrobić ani jednego powtórzenia więc skończyłem trening

 

Ogólnie to myślę że trening wypadł nawet spoko i oby tak dalej a nawet lepiej. Czułem się "pozytywnie zmęczony"?

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Bardzo mnie to cieszy, super Ci poszło i super forma recenzji, trzymam kciuki za progresy ? I oby tak dalej ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Od razu widać ze się starasz, super szybciej będą efekty ? 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pierwszy dzień trzymania kalorii? Nie mam zamiaru przemęczać się jakąś skomplikowaną dietą, której i tak nie utrzymam? Więc tylko trzymam określoną kalorykę i przestrzegam zasad zdrowego i dobrego żywienia?

49515709_536112200236298_407901483711856640_n.png

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ooo no i super, a w czym kalorie liczysz produktów aplikacja, strona czy z opakowań? ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No ja tak samo lecę na fitatu sprawdza się świetnie ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Zgadzam się ? Dziś trenujesz czy dziś wolne? I co ogólnie jadasz? ?

O jest i zdjęcie profilowe ?  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dynloth wczoraj odpoczywałem, ale dzisiaj od razu po śniadaniu na trening skoczyłem? Zaraz biorę się za pisanie podsumowania?

Paulaa biorę magnez, witaminy i kreatynę?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Po samym śniadaniu na trening, miałeś siłę? ? 

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ja kiedyś tak spróbowałem to było fatalnie ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez ChudyByk
      Hej wszystkim! 
      Jakoż w końcu zdecydowałem się zmienić siebie i mój wygląd, postanowiłem otworzyć ten dziennik licząc na to, że wspólnie ze mną pomożecie mi przebrnąć przez całą drogę zmian.
      Głównym moim celem jest to, żeby  zbudować masę mięśniową, móc zrobić 10 podciągnięć nachwytem i zwiększyć liczbę pompek, stanąć na rękach bez pomocy ściany, zrobić MU, w przyszłości jakieś elementy. W skrócie - zmienić  wygląd 😄 
       
      Moje parametry:
      Wzrost:  1.86
      Waga: 65kg
      Max podciągnięć: Podchwytem 4, nachwytem 1
      Max pompek: 10
      Max dipów: 1
      Max przysiadów: 40
      Max brzuszków: 38
      Zobaczymy jak bardzo się to zmieni po 2 miesiącach, bo jak na razie jest słabo, ale motywacji nie brakuje.
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      Pompki z rękoma szeroko 5/5/5/5/5 Pompki diamentowe  5/5/5/5/5 Pompki z nogami na podwyższeniu 5/5/5/5/5 Dipsy max/max/max/max/max Pompki na kostkach 5/5/5/5/5  
      WTOREK: (ABS)
      Brzuszki do pozycji V 10/10/12/12 Wznosy kolan do klatki piersiowej 8/8/10/10 Mostek(plank) 40s/40s/45s/45s Scyzoryki 30s/35s/35s/35s Crunch Kicks 12/12/14/14  
      CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)
      Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max  
      PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
      Pompki z rękoma przy biodrach 5/5/5/5/5 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 Podciąganie na ręcznikach 5/5/5/5 Pompki na piłce 10/10/10/10 Hindu Push Ups 5/5/5/5/5  


       
    • Przez MQa32
      Wzrost - 157cm
      Waga - 49kg
      Staż treningowy - od 02.2018r
      Aktualny cel - wzmocnienie mięśni, zależy mi na większej zwinności oraz zarysowaniu mięśni 🙂
      Na zdj aktualna forma. 
      Wkrótce zrobię i wrzucę zdj zrobione wg zasad, ale na tych też  coś widać. 
       
      Jutro pierwszy trening więc napiszę jak mi poszło 🙂
       
       



×
×
  • Dodaj nową pozycję...