Skocz do zawartości
Dynloth

Wyróżniony Dziennik Treningowy za osiągnięcie 100 wpisów.

Wiadomość dodana przez Dynloth

Rekomendowane odpowiedzi

Witam?

Jestem nowy i chciałbym prosić o plan treningowy?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Siemanko witamy w ekipie ? Fajnie, że do nas dołączyłeś ?

Potrzebuję odpowiedzi na poniższe zagadnienia:

 

1. Wiek; - Wpisz swój wiek. 

2. Waga; - Wpisz swoją wagę. 

3. Wzrost; - Wpisz swój wzrost.

4. Maksymalna ilość pompek; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać pompek. 

5. Maksymalna ilość dipsów; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać dipsów.

6. Maksymalna ilość podciągnięć; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać podciągnięć.

7. Maksymalna ilość przysiadów; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać przysiadów.

8. Maksymalna ilość brzuszków; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać brzuszków. 

9. Ile treningów w ciągu tygodnia; - Wpisz ile razy w tygodniu chcesz ćwiczyć i w jakie dni. np. poniedziałek, środa, piątek.

10. Jakie partie mięśniowe chcesz trenować; - Wpisz jakie partie mięśniowe chcesz trenować. np. Plecy, Klatka, Barki, Biceps, Triceps, Przedramię, Brzuch, Uda, Łydki. 

11. Jaki jest Twój cel; - Opisz swój cel, np. redukcja, masa, nauka elementów. 

12. Dodaj zdjęcie swojej obecnej formy; - Po dwóch miesiącach podeślesz kolejne i zobaczymy jak duże efekty osiągnęliśmy. Zdjęcie najlepiej całej sylwetki, lub partii które będą trenowane. 

 

Jeżeli otrzymam odpowiedzi na wszystkie zagadnienia wraz ze zdjęciem to ułożę plan w ciągu max 24h zazwyczaj jest to dużo wcześniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czym szybciej dasz odpowiedzi tym szybciej otrzymasz plan tym szybciej zaczniesz ćwiczyć tym szybciej będziesz miał efekty ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. 17

2. 80 kg

3. 192 cm

4. 40

5. 16

6. 8

7. 40

8. 26

9. 3(wtorek, czwartek, sobota)

10. FBW(klatka, plecy, barki, brzuch, biceps, triceps, nogi)

11. Estetyczna sylwetka(redukcja tkanki tłuszczowej), nauka elementów oraz wzrost siły i wytrzymałości

12.

zdj1.jpg

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz odrazu jakie elementy chciałbyś trenować żeby trener mógł je dodać odrazu do planu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że dwa elementy na początek starczą?

-Muscle up

-Handstand

Tylko posiadam drążek dosyć wysoko sufitu więc będzie chyba problem przy progresjach do muscle upa. Bo np. nie zrobię negatywnego muscle upa oraz dipów na drążku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to niestety będzie ciężko z treningiem MU. A może backlever albo frontlever ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Back lever może być, a muscle upa będę progresował gdy zrobi się ciepło i będzie można na park skoczyć?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

WTOREK: (KLATKA+TRICEPS+ABS)

 

CZWARTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ+UDA+ŁYDKI)

 

SOBOTA: (PLECY+BICEPS+ABS)

 

Trening pod HandStand

  • 10 x Prób HandStandu, jeżeli nie potrafisz w sposób kontrolowany upaść to próby z podparciem o ścianę. 
  • 10 x Wspinaczka po ścianie do HandStandu 
  • 12/14/14 Hindu PushUps
  • 15s/20s/20s FrogStand

 

Trening pod BackLever

  • 8/8/8 Opuszczanie BackLever na 1 noge
  • 6s/8s/8s Tuck BL
  • 6/6/6 Przejście ze zwisu do tuck bl <- jak nie wiesz jak to wygląda to kliknij 
  • 6/6/6 Przejście ze zwisu do tuck bl z nogami prostymi tak jakbyś chciał dotykać podłoża

 

Te dwa treningi możesz dodawać przed każdym treningiem który Ci ułożyłem, ale zalecam wykonywać go codziennie żeby przyniósł dobre efekty ?

 

 

WSKAZÓWKI:

  • Oczywiście przed treningiem rozgrzewka 10/15 minut. A po treningu można się porozciągać. Przerwa między seriami 1 minuta, między ćwiczeniami ok. 3 minut. 
  • Jak czegoś nie rozumiesz, lub masz jakieś pytania/wątpliwości, to śmiało pisz w postach poniżej. Wyjaśnię/wytłumaczę, ewentualnie coś zmienimy. :)
  • Najlepiej będzie jak po każdym treningu napiszesz w swoim dzienniku obok ilości powtórzeń ile byłeś w stanie zrobić powtórzeń w danym ćwiczeniu w celu weryfikacji poprawnie dobranych serii. 
  • Wszelkie pytania dotyczące Street Workoutu możesz zadać tuZadaj Pytanie
  • Jeżeli nie wiesz jak dane ćwiczenie wygląda, to kliknij na jego nazwę. 

 

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Dominik Kwiatkowski (Dynloth)

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety z powodu braku wystarczające ilości miejsca nie będę mógł zrobić kilku ćwiczeń ? Mianowicie:

-Podciąganie na ręcznikach

-Kaczy chód

-Inclined pull up

Można to czymś zamienić ?

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Oczywiście oto efekt po zmianie ? 

-Podciąganie na ręcznikach -> Hindu PushUps 14/16/16

-Kaczy chód -> siad krzesełkowy 50s/50s/55s 

-Inclined pull up -> Podciąganie podchwytem na szerokości barków 6/8/8 

 

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zamieniam inclined pull up podchwytem na normalne podciąganie podchwytem to inclined pull up nachwytem też zamienić na normalne podciąganie nachwytem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dobrze że pytasz. Wtedy nachwyt na szerokość barków z tą samą liczbą powtórzeń ? 

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okej, jeszcze jedno pytanie. Podczas przysiadu z wykrokiem i przysiadu na jednej nodze ilość powtórzeń w serii jest na jedną czy dwie nogi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Na 1 nogę ? 

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Super, czekam na recenzję ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety wczoraj nie mogłem być na treningu?. Złapała mnie choroba. Całe ciało osłabione, ból głowy oraz straszny kaszel. Łykam tabletki i leżę w łóżku. Postaram się wrócić do treningu jeszcze w tym tygodniu. Mimo tego życzę wesołych świąt? 

  • Przykro mi 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ja mam podobnie kaszel który mnie ostro męczy i też lezę w łóżku. Więc wracaj do zdrowia i Wesołych Świąt ?

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat zbierzesz siły na mocny trening zdrowiej szybko ?

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim? Już jest lepiej, jutro powinienem już zrobić trening.

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Czyżby ostatni w tym roku? ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ostatni?

W wtorek minie dokładnie rok odkąd zacząłem ćwiczyć bazę w kalistenice? Rok zleciał szybko.

 

Jak się niestety w czasie treningu okazało to że się trochę lepiej poczułem nie oznacza że od razu byłem gotowy na wysiłek...

Po rozgrzewce zabrałem się za właściwy trening:

-Odpuściłem sobie ćwiczenia na elementy ponieważ wiedziałem że jeszcze nie jestem w pełni sił po chorobie

-Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/6 - 6/6/6 wszystko okej nie odczułem spadku siły 

-Podciąganie podchwytem 6/8/8 - 6/4/3 po drugiej serii wiedziałem że na pewno nie jestem gotowy na trening i mogłem sobie dziś odpuścić, ale stwierdziłem że już dokończę trening

-Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/8 - 5/5/3 już zmęczenie dopadło mnie bardzo

-Podciąganie chwytem młotkowym 4/6/6 - 4/4/4 ciężko już było

-Mostek(plank) 50s/55s/60s - 50s/40s/40s ciężko było ale fajnie brzuch było czuć

-Scyzoryki 30/32/34 - odpuściłem(brak siły)

-Crunch Kicks 14/16/16 - odpuściłem(brak siły)

 

No jak widać jeszcze ciało jest osłabione. Podejrzewam że to nie wina złego doboru ilości powtórzeń tylko mojej choroby. Starałem się dać z siebie 100%. Przyjechałem do domu i wziąłem tabletki. Mam nadzieję że po Sylwestrze już będę w pełni sił?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez MalikFreeman
      Cześć. 
      W tym dzienniku będę przedstawiał swoje raporty treningowe. Jest mi niezmiernie miło, że mogę podzielić się z Waszą forumową społecznością moimi wpisami, jak również obserwacjami. Jeśli kogoś interesują szczegóły, niech zadaje pytania. Życzę przyjemnej lektury:)
       
    • Przez krylus
      Moje parametry :
      Wzrost : 174
      Waga : 68
      Max podciągnieć : mierzone 2 tygodnie temu (12 podchwytem , 12 nachwytem)
      Max pompek : 40 
      Max dipów : 25
      Max przysiadów : nie sprawdzałem ale mysle 60-80 na lajcie ( ostatnio w minute zrobilem 57 )
      Max brzuszków : nie sprawdzałem
       
      Plan treningowy : Pełny plan treningowy
      - klatka + triceps
      - abs
      - plecy +biceps
      - barki + przedramię
      Dni treningowe : Zawsze sie znajdzie godzinka na trening
       
      Cel : Chciałbym nabrac masy napewno , 20 podciagniec + MU i stanie na rekach ( przy scianie potrafie , inaczej jest troche cieżko )
       
      Jak moje podanie zostanie pozytywnie rozpatrzone to wstawie zdjecia sylwetki .
       
      Reklama : http://forum.gazeta.pl/forum/w,31,167455863,167455863,Streetworkout.html?t=1547125811#p167455863
      http://forum-kulturystyka.pl/topic/118860-streetworkout/
      https://www.sfd.pl/Street-t1184183.html
      https://www.wykop.pl/link/4740911/streetworkout/
    • Przez FilipB
      Pierwszy trening nie stety nie do 100% wykonany przez brak siły? 
      Pompki szeroko20/20/22
      wykonano 20/20/22✔️
      Pompki Diamentowe 18/20/20
      wykonano 12/8/11✖️
      Pompki na podwyższeniu 18/18/20 
      Wykonano 18/18/20✔️
      Dipsow nie było dziś:/ 
      Pompki na Kostkach 16/16/18 
      wykonano16/13/10✖️
      Mnie było letko ?
    • Przez FilipB
      Witam wszystkich z tej strony Filip jestem tu nowy i świeżakiem pod z gledem street workoutu ale się duży czas tym interesuje i postanowiłem na 2019 w końcu się za siebie wsiąść i troszkę przytyć i wyrobić sylwetkę, cieszę się na w spół prace z wami  i na waszom pomoc, dzięki i pozdrawiam ☺️✌?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...