Skocz do zawartości
Dynloth

Wyróżniony Dziennik Treningowy za osiągnięcie 100 wpisów.

Wiadomość dodana przez Dynloth

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Siemanko witamy w ekipie  Fajnie, że do nas dołączyłeś

Potrzebuję odpowiedzi na poniższe zagadnienia:

 

1. Wiek; - Wpisz swój wiek. 

2. Waga; - Wpisz swoją wagę. 

3. Wzrost; - Wpisz swój wzrost.

4. Maksymalna ilość pompek; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać pompek. 

5. Maksymalna ilość dipsów; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać dipsów.

6. Maksymalna ilość podciągnięć; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać podciągnięć.

7. Maksymalna ilość przysiadów; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać przysiadów.

8. Maksymalna ilość brzuszków; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać brzuszków. 

9. Ile treningów w ciągu tygodnia; - Wpisz ile razy w tygodniu chcesz ćwiczyć i w jakie dni. np. poniedziałek, środa, piątek.

10. Jakie partie mięśniowe chcesz trenować; - Wpisz jakie partie mięśniowe chcesz trenować. np. Plecy, Klatka, Barki, Biceps, Triceps, Przedramię, Brzuch, Uda, Łydki. 

11. Jaki jest Twój cel; - Opisz swój cel, np. redukcja, masa, nauka elementów. 

12. Dodaj zdjęcie swojej obecnej formy; - Po dwóch miesiącach podeślesz kolejne i zobaczymy jak duże efekty osiągnęliśmy. Zdjęcie najlepiej całej sylwetki, lub partii które będą trenowane. 

 

Jeżeli otrzymam odpowiedzi na wszystkie zagadnienia wraz ze zdjęciem to ułożę plan w ciągu max 24h zazwyczaj jest to dużo wcześniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czym szybciej dasz odpowiedzi tym szybciej otrzymasz plan tym szybciej zaczniesz ćwiczyć tym szybciej będziesz miał efekty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. 17

2. 80 kg

3. 192 cm

4. 40

5. 16

6. 8

7. 40

8. 26

9. 3(wtorek, czwartek, sobota)

10. FBW(klatka, plecy, barki, brzuch, biceps, triceps, nogi)

11. Estetyczna sylwetka(redukcja tkanki tłuszczowej), nauka elementów oraz wzrost siły i wytrzymałości

12.

zdj1.jpg

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz odrazu jakie elementy chciałbyś trenować żeby trener mógł je dodać odrazu do planu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że dwa elementy na początek starczą

-Muscle up

-Handstand

Tylko posiadam drążek dosyć wysoko sufitu więc będzie chyba problem przy progresjach do muscle upa. Bo np. nie zrobię negatywnego muscle upa oraz dipów na drążku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to niestety będzie ciężko z treningiem MU. A może backlever albo frontlever

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Back lever może być, a muscle upa będę progresował gdy zrobi się ciepło i będzie można na park skoczyć

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

WTOREK: (KLATKA+TRICEPS+ABS)

 

CZWARTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ+UDA+ŁYDKI)

 

SOBOTA: (PLECY+BICEPS+ABS)

 

Trening pod HandStand

  • 10 x Prób HandStandu, jeżeli nie potrafisz w sposób kontrolowany upaść to próby z podparciem o ścianę. 
  • 10 x Wspinaczka po ścianie do HandStandu 
  • 12/14/14 Hindu PushUps
  • 15s/20s/20s FrogStand

 

Trening pod BackLever

  • 8/8/8 Opuszczanie BackLever na 1 noge
  • 6s/8s/8s Tuck BL
  • 6/6/6 Przejście ze zwisu do tuck bl <- jak nie wiesz jak to wygląda to kliknij 
  • 6/6/6 Przejście ze zwisu do tuck bl z nogami prostymi tak jakbyś chciał dotykać podłoża

 

Te dwa treningi możesz dodawać przed każdym treningiem który Ci ułożyłem, ale zalecam wykonywać go codziennie żeby przyniósł dobre efekty

 

 

WSKAZÓWKI:

  • Oczywiście przed treningiem rozgrzewka 10/15 minut. A po treningu można się porozciągać. Przerwa między seriami 1 minuta, między ćwiczeniami ok. 3 minut. 
  • Jak czegoś nie rozumiesz, lub masz jakieś pytania/wątpliwości, to śmiało pisz w postach poniżej. Wyjaśnię/wytłumaczę, ewentualnie coś zmienimy. :)
  • Najlepiej będzie jak po każdym treningu napiszesz w swoim dzienniku obok ilości powtórzeń ile byłeś w stanie zrobić powtórzeń w danym ćwiczeniu w celu weryfikacji poprawnie dobranych serii. 
  • Wszelkie pytania dotyczące Street Workoutu możesz zadać tuZadaj Pytanie
  • Jeżeli nie wiesz jak dane ćwiczenie wygląda, to kliknij na jego nazwę. 

 

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Dominik Kwiatkowski (Dynloth)

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety z powodu braku wystarczające ilości miejsca nie będę mógł zrobić kilku ćwiczeń  Mianowicie:

-Podciąganie na ręcznikach

-Kaczy chód

-Inclined pull up

Można to czymś zamienić ?

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Oczywiście oto efekt po zmianie  

-Podciąganie na ręcznikach -> Hindu PushUps 14/16/16

-Kaczy chód -> siad krzesełkowy 50s/50s/55s 

-Inclined pull up -> Podciąganie podchwytem na szerokości barków 6/8/8 

 

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zamieniam inclined pull up podchwytem na normalne podciąganie podchwytem to inclined pull up nachwytem też zamienić na normalne podciąganie nachwytem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dobrze że pytasz. Wtedy nachwyt na szerokość barków z tą samą liczbą powtórzeń  

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okej, jeszcze jedno pytanie. Podczas przysiadu z wykrokiem i przysiadu na jednej nodze ilość powtórzeń w serii jest na jedną czy dwie nogi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Na 1 nogę  

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Super, czekam na recenzję 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety wczoraj nie mogłem być na treningu . Złapała mnie choroba. Całe ciało osłabione, ból głowy oraz straszny kaszel. Łykam tabletki i leżę w łóżku. Postaram się wrócić do treningu jeszcze w tym tygodniu. Mimo tego życzę wesołych świąt  

  • Przykro mi 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ja mam podobnie kaszel który mnie ostro męczy i też lezę w łóżku. Więc wracaj do zdrowia i Wesołych Świąt

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim  Już jest lepiej, jutro powinienem już zrobić trening.

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Czyżby ostatni w tym roku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ostatni

W wtorek minie dokładnie rok odkąd zacząłem ćwiczyć bazę w kalistenice  Rok zleciał szybko.

 

Jak się niestety w czasie treningu okazało to że się trochę lepiej poczułem nie oznacza że od razu byłem gotowy na wysiłek...

Po rozgrzewce zabrałem się za właściwy trening:

-Odpuściłem sobie ćwiczenia na elementy ponieważ wiedziałem że jeszcze nie jestem w pełni sił po chorobie

-Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/6 - 6/6/6 wszystko okej nie odczułem spadku siły 

-Podciąganie podchwytem 6/8/8 - 6/4/3 po drugiej serii wiedziałem że na pewno nie jestem gotowy na trening i mogłem sobie dziś odpuścić, ale stwierdziłem że już dokończę trening

-Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/8 - 5/5/3 już zmęczenie dopadło mnie bardzo

-Podciąganie chwytem młotkowym 4/6/6 - 4/4/4 ciężko już było

-Mostek(plank) 50s/55s/60s - 50s/40s/40s ciężko było ale fajnie brzuch było czuć

-Scyzoryki 30/32/34 - odpuściłem(brak siły)

-Crunch Kicks 14/16/16 - odpuściłem(brak siły)

 

No jak widać jeszcze ciało jest osłabione. Podejrzewam że to nie wina złego doboru ilości powtórzeń tylko mojej choroby. Starałem się dać z siebie 100%. Przyjechałem do domu i wziąłem tabletki. Mam nadzieję że po Sylwestrze już będę w pełni sił

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez ZIPOLA
      Pamiętasz jaki był? 😄
    • Przez Ddaniel95
      Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda?
    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



×
×
  • Dodaj nową pozycję...