Skocz do zawartości
Dynloth

Wyróżniony Dziennik Treningowy za osiągnięcie 100 wpisów.

Wiadomość dodana przez Dynloth

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Siemanko witamy w ekipie ? Fajnie, że do nas dołączyłeś ?

Potrzebuję odpowiedzi na poniższe zagadnienia:

 

1. Wiek; - Wpisz swój wiek. 

2. Waga; - Wpisz swoją wagę. 

3. Wzrost; - Wpisz swój wzrost.

4. Maksymalna ilość pompek; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać pompek. 

5. Maksymalna ilość dipsów; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać dipsów.

6. Maksymalna ilość podciągnięć; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać podciągnięć.

7. Maksymalna ilość przysiadów; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać przysiadów.

8. Maksymalna ilość brzuszków; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać brzuszków. 

9. Ile treningów w ciągu tygodnia; - Wpisz ile razy w tygodniu chcesz ćwiczyć i w jakie dni. np. poniedziałek, środa, piątek.

10. Jakie partie mięśniowe chcesz trenować; - Wpisz jakie partie mięśniowe chcesz trenować. np. Plecy, Klatka, Barki, Biceps, Triceps, Przedramię, Brzuch, Uda, Łydki. 

11. Jaki jest Twój cel; - Opisz swój cel, np. redukcja, masa, nauka elementów. 

12. Dodaj zdjęcie swojej obecnej formy; - Po dwóch miesiącach podeślesz kolejne i zobaczymy jak duże efekty osiągnęliśmy. Zdjęcie najlepiej całej sylwetki, lub partii które będą trenowane. 

 

Jeżeli otrzymam odpowiedzi na wszystkie zagadnienia wraz ze zdjęciem to ułożę plan w ciągu max 24h zazwyczaj jest to dużo wcześniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czym szybciej dasz odpowiedzi tym szybciej otrzymasz plan tym szybciej zaczniesz ćwiczyć tym szybciej będziesz miał efekty ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. 17

2. 80 kg

3. 192 cm

4. 40

5. 16

6. 8

7. 40

8. 26

9. 3(wtorek, czwartek, sobota)

10. FBW(klatka, plecy, barki, brzuch, biceps, triceps, nogi)

11. Estetyczna sylwetka(redukcja tkanki tłuszczowej), nauka elementów oraz wzrost siły i wytrzymałości

12.

zdj1.jpg

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że dwa elementy na początek starczą?

-Muscle up

-Handstand

Tylko posiadam drążek dosyć wysoko sufitu więc będzie chyba problem przy progresjach do muscle upa. Bo np. nie zrobię negatywnego muscle upa oraz dipów na drążku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Back lever może być, a muscle upa będę progresował gdy zrobi się ciepło i będzie można na park skoczyć?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

WTOREK: (KLATKA+TRICEPS+ABS)

 

CZWARTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ+UDA+ŁYDKI)

 

SOBOTA: (PLECY+BICEPS+ABS)

 

Trening pod HandStand

  • 10 x Prób HandStandu, jeżeli nie potrafisz w sposób kontrolowany upaść to próby z podparciem o ścianę. 
  • 10 x Wspinaczka po ścianie do HandStandu 
  • 12/14/14 Hindu PushUps
  • 15s/20s/20s FrogStand

 

Trening pod BackLever

  • 8/8/8 Opuszczanie BackLever na 1 noge
  • 6s/8s/8s Tuck BL
  • 6/6/6 Przejście ze zwisu do tuck bl <- jak nie wiesz jak to wygląda to kliknij 
  • 6/6/6 Przejście ze zwisu do tuck bl z nogami prostymi tak jakbyś chciał dotykać podłoża

 

Te dwa treningi możesz dodawać przed każdym treningiem który Ci ułożyłem, ale zalecam wykonywać go codziennie żeby przyniósł dobre efekty ?

 

 

WSKAZÓWKI:

  • Oczywiście przed treningiem rozgrzewka 10/15 minut. A po treningu można się porozciągać. Przerwa między seriami 1 minuta, między ćwiczeniami ok. 3 minut. 
  • Jak czegoś nie rozumiesz, lub masz jakieś pytania/wątpliwości, to śmiało pisz w postach poniżej. Wyjaśnię/wytłumaczę, ewentualnie coś zmienimy. :)
  • Najlepiej będzie jak po każdym treningu napiszesz w swoim dzienniku obok ilości powtórzeń ile byłeś w stanie zrobić powtórzeń w danym ćwiczeniu w celu weryfikacji poprawnie dobranych serii. 
  • Wszelkie pytania dotyczące Street Workoutu możesz zadać tuZadaj Pytanie
  • Jeżeli nie wiesz jak dane ćwiczenie wygląda, to kliknij na jego nazwę. 

 

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Dominik Kwiatkowski (Dynloth)

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety z powodu braku wystarczające ilości miejsca nie będę mógł zrobić kilku ćwiczeń ? Mianowicie:

-Podciąganie na ręcznikach

-Kaczy chód

-Inclined pull up

Można to czymś zamienić ?

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Oczywiście oto efekt po zmianie ? 

-Podciąganie na ręcznikach -> Hindu PushUps 14/16/16

-Kaczy chód -> siad krzesełkowy 50s/50s/55s 

-Inclined pull up -> Podciąganie podchwytem na szerokości barków 6/8/8 

 

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zamieniam inclined pull up podchwytem na normalne podciąganie podchwytem to inclined pull up nachwytem też zamienić na normalne podciąganie nachwytem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dobrze że pytasz. Wtedy nachwyt na szerokość barków z tą samą liczbą powtórzeń ? 

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okej, jeszcze jedno pytanie. Podczas przysiadu z wykrokiem i przysiadu na jednej nodze ilość powtórzeń w serii jest na jedną czy dwie nogi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Na 1 nogę ? 

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Super, czekam na recenzję ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety wczoraj nie mogłem być na treningu?. Złapała mnie choroba. Całe ciało osłabione, ból głowy oraz straszny kaszel. Łykam tabletki i leżę w łóżku. Postaram się wrócić do treningu jeszcze w tym tygodniu. Mimo tego życzę wesołych świąt? 

  • Przykro mi 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ja mam podobnie kaszel który mnie ostro męczy i też lezę w łóżku. Więc wracaj do zdrowia i Wesołych Świąt ?

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Czyżby ostatni w tym roku? ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ostatni?

W wtorek minie dokładnie rok odkąd zacząłem ćwiczyć bazę w kalistenice? Rok zleciał szybko.

 

Jak się niestety w czasie treningu okazało to że się trochę lepiej poczułem nie oznacza że od razu byłem gotowy na wysiłek...

Po rozgrzewce zabrałem się za właściwy trening:

-Odpuściłem sobie ćwiczenia na elementy ponieważ wiedziałem że jeszcze nie jestem w pełni sił po chorobie

-Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/6 - 6/6/6 wszystko okej nie odczułem spadku siły 

-Podciąganie podchwytem 6/8/8 - 6/4/3 po drugiej serii wiedziałem że na pewno nie jestem gotowy na trening i mogłem sobie dziś odpuścić, ale stwierdziłem że już dokończę trening

-Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/8 - 5/5/3 już zmęczenie dopadło mnie bardzo

-Podciąganie chwytem młotkowym 4/6/6 - 4/4/4 ciężko już było

-Mostek(plank) 50s/55s/60s - 50s/40s/40s ciężko było ale fajnie brzuch było czuć

-Scyzoryki 30/32/34 - odpuściłem(brak siły)

-Crunch Kicks 14/16/16 - odpuściłem(brak siły)

 

No jak widać jeszcze ciało jest osłabione. Podejrzewam że to nie wina złego doboru ilości powtórzeń tylko mojej choroby. Starałem się dać z siebie 100%. Przyjechałem do domu i wziąłem tabletki. Mam nadzieję że po Sylwestrze już będę w pełni sił?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez ChudyByk
      Hej wszystkim! 
      Jakoż w końcu zdecydowałem się zmienić siebie i mój wygląd, postanowiłem otworzyć ten dziennik licząc na to, że wspólnie ze mną pomożecie mi przebrnąć przez całą drogę zmian.
      Głównym moim celem jest to, żeby  zbudować masę mięśniową, móc zrobić 10 podciągnięć nachwytem i zwiększyć liczbę pompek, stanąć na rękach bez pomocy ściany, zrobić MU, w przyszłości jakieś elementy. W skrócie - zmienić  wygląd 😄 
       
      Moje parametry:
      Wzrost:  1.86
      Waga: 65kg
      Max podciągnięć: Podchwytem 4, nachwytem 1
      Max pompek: 10
      Max dipów: 1
      Max przysiadów: 40
      Max brzuszków: 38
      Zobaczymy jak bardzo się to zmieni po 2 miesiącach, bo jak na razie jest słabo, ale motywacji nie brakuje.
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      Pompki z rękoma szeroko 5/5/5/5/5 Pompki diamentowe  5/5/5/5/5 Pompki z nogami na podwyższeniu 5/5/5/5/5 Dipsy max/max/max/max/max Pompki na kostkach 5/5/5/5/5  
      WTOREK: (ABS)
      Brzuszki do pozycji V 10/10/12/12 Wznosy kolan do klatki piersiowej 8/8/10/10 Mostek(plank) 40s/40s/45s/45s Scyzoryki 30s/35s/35s/35s Crunch Kicks 12/12/14/14  
      CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)
      Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max  
      PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
      Pompki z rękoma przy biodrach 5/5/5/5/5 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 Podciąganie na ręcznikach 5/5/5/5 Pompki na piłce 10/10/10/10 Hindu Push Ups 5/5/5/5/5  


       
    • Przez MQa32
      Wzrost - 157cm
      Waga - 49kg
      Staż treningowy - od 02.2018r
      Aktualny cel - wzmocnienie mięśni, zależy mi na większej zwinności oraz zarysowaniu mięśni 🙂
      Na zdj aktualna forma. 
      Wkrótce zrobię i wrzucę zdj zrobione wg zasad, ale na tych też  coś widać. 
       
      Jutro pierwszy trening więc napiszę jak mi poszło 🙂
       
       



×
×
  • Dodaj nową pozycję...