Skocz do zawartości
Woody

Dziennik treningowy pt. Obsesja doskonałości

Dynloth

Wyróżniony Dziennik Treningowy za osiągnięcie 100 wpisów.

Wiadomość dodana przez Dynloth

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Haha w sumie to nie ma dnia żebym był wyspany Druga kwestia to śniadania mam przeważnie bez węgli więc to może też było czynnikiem

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem wcześniej dzisiaj na trening skoczyłem od razu po śniadaniu

 

Po rozgrzewce zabrałem się za właściwy trening:

-Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/6 - 6/6/6 było spoko, troszeczkę ciężko przy ostatnim powtórzeniu w serii ale tylko troszeczkę

-Podciąganie podchwytem 6/8/8 - 6/6/5 podciągnięcia podchwytem zawsze były moją słabszą stroną

-Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/8 - 6/6/6 ciężko ale stabilnie 

-Podciąganie chwytem młotkowym 4/6/6 - 4/5/4 pompa duża była ale brak siły już

-Mostek(plank) 50s/55s/60s - 50s/50s/50s wydaje się łatwym ćwiczeniem, ale każda ostatnia sekunda serii była ciężka

-Scyzoryki 30/32/34 - 15/12/12 to ćwiczenie pokazało że mam słabszy brzuch niż myślałem

-Crunch Kicks 14/16/16 - 14/16/16 łatwo mi poszło, aż myślałem że źle robię, ale wydaje mi się że dobrze robiłem

 

Trening wymagający nawet był

  • Jest moc! 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Węglowodany u mnie były w znaczącej ilości, więc siła na trening też była

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i super poszło

Oby tak dalej i progresy będą szybciutko

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co robić z ćwiczeniami w których nie dałem rady zrobić określonej liczby powtórzeń?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to zrobić tyle ile możesz odpocząć i dalej dokończyć ile tam zostało byle by wszystko ładnie i technicznie weszło

  • Dziękuję 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dokładnie tak jak mówicie, to jest właśnie wymaganie od siebie 110% dzięki czemu efekty będą w takiej samej postaci

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

I bardzo dobrze, a ja będę obserwował i na bieżąco poprawiał plan jak będzie za słąby dla Ciebie

A tak w ogóle to skąd nazwa nicku? Kojarzy mi się z gry Little Fighter w którą ostro grałem z @Sobol

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hahaha no rzeczywiście był taki koleszka i latał z kolana o ile pamiętam dobra gierka

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Haha no właśnie to ten i się zastanawiam czy to może stąd Nick

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nick wziął się od reżysera o imieniu Woody Allen  Kiedyś w ciągu jednego dnia spotkałem się bardzo dużo razy z słowem "woody" m.in. w grze(ale nie był to Little Fighter), czy w telewizji gdzie usłyszałem o Allenie  Jakoś po tym dniu zacząłem używać tego nicku  Ogólnie to fajnie ta gierka Little Fighter wygląda  Mimo iż ma swoje lata to lubię styl retro

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i wszystko jasne Co do gry to polecam graliśmy w nią godzinami, prosta ale ciekawa

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

A mój powstał w 2012 roku na potrzeby stworzenia tego forum  Chciałem mieć unikalną na nim nazwę użytkownika która nie występuje nigdzie w sieci  

I powstała zupełnie z czystej mojej wyobraźni

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Bierzesz się za naukę stania na rękach?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to tak ale nie regularnie  Ale biorę się za regularność w elementach i będę wrzucał relacje

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i super, bo tak na prawdę HandStand np nie jest trudny a warto zacząć się już go uczyć, żeby na wakacje był opanowany perfekto 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No muszę  Tylko mam jeden problem  Przy HS przy ścianie boli mnie głowa. To od tego że głowa jest w innej pozycji? Z czasem to zniknie?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Gdy głowa jest w dole to spływa do niej krew i zwiększa się ciśnienie, z tego powodu odczuwa się ból. Oczywiście to minie, u mnie po 8 miesiącach chyba jakoś w ogóle nie odczuwałem już bólu głowy. Nawet podobno ktoś kiedyś umarł od wiszenia głową w dół przez ponad dobę  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Dynloth
      Trening 1
      Ćwiczenia na plecy :
      1. Martwe ciągi 3 x 10-8-6 powtórzeń
      2. Wiosłowanie hantlem w podporze przodem jednorącz 3 x 12-10 powtórzeń na rękę
      3. Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki piersiowej nachwytem 3 x 12 powtórzeń
      4. Przyciąganie uchwytów maszyny typu Hammer w płaszczyźnie poziomej siedząc 3 x 12-10 powtórzeń
      Ćwiczenia na brzuch:
      1. Scyzoryki 3 x 15 powtórzeń
      2. Plank 3 x 45 sekund
      Trening 2
      Ćwiczenia na klatkę piersiową:
      1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3 x 12-10-8 powtórzeń
      2. Wyciskanie hantli na ławce dodatniej 3 x 10-8 powtórzeń
      3. Rozpiętki na maszynie Butterfly 3 x 12 powtórzeń
      4. Przenoszenie hantla za głowę leżąc na ławce poziomej 3 x 10 powtórzeń
      Ćwiczenia na triceps:
      1. Prostowanie przedramion z hantlem trzymanym za głową 4 x 12-10 powtórzeń
      2. Wyciskanie francuskie krzywki leżąc na ławce poziomej 4 x 10-8 powtórzeń
      Trening 3
      Ćwiczenia na nogi:
      1. Wyprosty nóg siedząc na maszynie 4 x 12 powtórzeń
      2. Przysiady ze sztangą na karku 4 x 10-8-6 powtórzeń
      3. Wykroki (chodzone) z obciążeniem  4 x 10 powtórzeń na nogę
      4. Uginanie nóg do pośladków leżąc przodem 4 x 10-8 powtórzeń
      5. „Ośle wspięcia” 4 x 12 powtórzeń
      Trening 4
      Ćwiczenia na barki:
      1. Wyciskanie hantli siedząc 3 x 12-10-8-6 powtórzeń
      2. Wznosy ramion z hantlami na bok 3 x 12 powtórzeń
      3. Przyciąganie linek wyciągu górnego w kierunku głowy 3 x 12 powtórzeń
      Ćwiczenia na biceps:
      1. Uginanie przedramion ze sztangą prostą  podchwytem 4 x 12-10 powtórzeń
      2. Uginanie przedramion z hantlami chwytem młotkowym 4 x 10 powtórzeń
    • Przez Marek_Z
      cześć
      W związku z potrzebą rozwoju formy i zamiłowaniem do przesuwania granic własnych możliwości postanowiłem założyć ten oto dziennik
      O mnie:
      35 lat, wzrost 180, waga około 90kg
      Trenuję trochę ponad rok. Zdarzały się błędy i wypaczenia w postaci długich przerw ... ale to już za nami 🙂
      moje cele to:
      - 8 kg
      Wczorajszy trening odbył się pod czujnym okiem trenera @ZIPOLA

      Podciąganie z podchwytem 6/6/6/5 
      Dipy 7/5/5/4
      Podciąganie nachwytem 7/7/7/6
      Tuck front lever
      Pompki 6/6/6/6
      Trening odbył się w poniższych lokalizacjach :




    • Przez Deryll
      Witam
       
      Postanowiłem założyć  dziennik treningowy w oparciu o parady waszych trenerów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...