Skocz do zawartości
Dynloth

Wyróżniony Dziennik Treningowy za osiągnięcie 100 wpisów.

Wiadomość dodana przez Dynloth

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety w sobotę znowu nie zrobiłem treningu? Dzisiaj wyleciał normalnie.

 

-Pompki z rękami szeroko 12/14/14 - 12/14/14 bez problemów

-Pompki diamentowe 10/12/12 - 10/6/6 mogło być lepiej

-Pompki z nogami wysoko 12/14/14 - siadło fajnie

-Dipsy 8/10/10 - 8/10/10 trochę ciężko już było

-Pompki na kostkach 6/7/9 - 6/7/9 kostki nadal bolą

-Wzonsy nóg do klatki 10/12/12 - 10/12/12 brzuch mocno czuć było

-Mostek(plank) 40s/40s/45s - 40s/40s/45s brzuch już z pompowany na maksa

-Brzuszki do pozycji V 12/12/14 - 10/10/x nie zrobiłem 3 serii bo skurcze mnie w nodze złapały

 

Ogólnie trening uważam za dobry?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i tak to wygląda ? Jeszcze kilka treningów i pobawimy się powtórzeniami ?

 

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Jak oceniasz kreatynkę z KFD? ?

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj już nie miałem czasu by napisać podsumowanie więc jest dziś?

 

-Hindu PushUps  14/16/16 - 14/16/14 trochę ciężkawo pod koniec serii

-Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/14 - 12/12/12 barki już przy ostatniej serii dobite

-Podciąganie za głowę 6/6/6 - 6/6/4 przy ostatniej serii brakło siły

-Przysiad z wykrokiem 16/18/20 - 16/18/20 fajnie wleciało

-Wspięcia na palce 22/24/26 - 22/24/26 łydki czuć było

-Siad krzesełkowy 40s/40s/45s - 40s/40s/45s pompa w nogach duża była

-Przysiad z wyskokiem 14/14/16 - 14/14/16 na sam koniec fajnie dobiło nogi

 

Trening uważam za udany?

 

@Dynloth Spoko jest kreatyna z KFD, ale chyba źle zrobiłem że wybrałem bezsmakową... Smakuje jak mąka?

@Trip Czasami przy ćwiczeniach gdzie angażuję nogi

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Świetnie wszystko idzie zgodnie z planem ?

Skoro smakuje jak mąka to nie jest bezsmakowa ?

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Zgadza się ja do tej pory pamiętam jak piłem przedtreningówkę multifox czy coś takiego teraz już ją zdjęli bo zakazali któryś składnik, to jak ją piłem to z zatkanym nosem i cukierkiem w buzi bo nie szło tego pic ? Więc masz rację jak najbardziej ?

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z jednej strony to ma działać a nie smakować A z drugiej fajniej jakby dało się pić normalnie wszelkie suple ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kreatyna KFD o smaku kaktusowym i białko jak próbowałem od znajomego? A ty masz? 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ooo taki smak muszę spróbować ?

Ja najlepszą jaką piłem to Beta Kret przedtreningówka o smaku jeżynowym no pyszna byłą, mógłbym ją pic cały czas jako napój ?

 

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na wczorajszym treningu widać było że opuściłem ostatnie treningi podciągania?

 

-Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/8 - 6/6/6 wszystko spoko wleciało

-Podciąganie podchwytem 6/6/8 - 6/4/3 bardzo słabo było

-Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/8 - 3/3/3 tu również porażka

-Podciąganie chwytem młotkowym 4/6/6 - 4/3/3 tu tak samo

-Mostek(plank) 50s/55s/60s - 50s/55s/60s ciężko ale stabilnie

-Scyzoryki 12/14/16 - 12/14/16 siadło fajnie

-Crunch Kicks 16/18/18 - 16/18/18 brzuch zpompowany na maksa

-Przysiady na jednej nodze 6/6/6 z asystą, ale widać było że lewą nogę słabszą mam

 

Trening uważam za średni? Muszę popracować nad podciąganie podchwytem i wyrównać siłę nóg

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać że to za sprawa bicepsow. Plecy masz mocne to i Podciagniecia szerokie idą łatwiej. Z czasem myślę że wzrośnie siła i będzie łatwiej:)

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj niestety nie dałem rady zrobić treningu? Z powodu zmęczenia i braku czasu? Cały dzień na nogach łatwiłem jakieś papiery a potem jeszcze jakieś głupie szkolenie? Po ludzku nie miałem siły już na trening?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po rozgrzewce zabrałem się za trening?

 

-Hindu PushUps  14/16/16 - 14/16/10 ciężko było jakoś dziś przy ostatniej serii, ale wolałem zrobić mniej a lepszą techniką

-Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/14- 12/12/12 ciężko trochę, ale stabilnie

-Podciąganie za głowę 6/6/6 - 6/6/5 w ostatnie serii coś mi w barku strzeliło i się przestraszyłem, więc przestałem ćwiczyć to ćwiczenie; na szczęście nic nie boli i jest ok

-Przysiad z wykrokiem 16/18/20 - 16/18/20 wymagająco ale spoko było

-Wspięcia na palce 22/24/26 - 22/24/26 bez większych problemów

-Siad krzesełkowy 40s/40s/45s - 40s/40s/30s dziś nogi mocno wykończyły się

-Przysiad z wyskokiem 14/14/16 - nie miałem już siły w nogach na to ćwiczenie

 

Trening mimo iż nie pełny to uważam za dobry? Dałem z siebie wszystko i to najważniejsze?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER
34 minuty temu, Woody napisał:

Trening mimo iż nie pełny to uważam za dobry? Dałem z siebie wszystko i to najważniejsze?

Zgadza się ?

To ewentualnie zamiast podciągania za szyję możesz zrobić wspinaczkę do handstanda po ścianie ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy jak sprawa z barkiem będzie wyglądać?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem wczoraj dosłownie 10 minut na siłowni więc zrobiłem kilka ćwiczeń a brzuch dokończyłem w domu

 

-Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/8 - 6/6/6 wszystko dobrze
-Podciąganie podchwytem 6/6/8 - 4/3/3 bardzo słabo
-Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/8 - niestety tak jak mówiłem byłem kilka minut i nie zdążyłem wszystkiego na drążku zrobić
-Podciąganie chwytem młotkowym 4/6/6 - tak jak wyżej
-Mostek(plank) 50s/55s/60s - 50s/55s/60s bez problemów
-Scyzoryki 12/14/16 - 12/14/16 fajnie siadło
-Crunch Kicks 16/18/18 - 16/18/18 brzuch dobity
-Przysiady na jednej nodze 6/6/6 - 6/6/6 dobrze było; od czasu do czasu w tygodniu próbuje bez asysty robić

 

Zaczynając ćwiczyć nie umiałem się podciągnąć nachwytem i to był mój priorytet. Niestety przez to zaniedbałem trochę podchwyt. Muszę to poprawić.

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też tak miałem z podciagnieciami. Czyli ze warto urozmaicać trening. A i tak dobrze Ci idzie bo obserwuje cały czas ?

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez ZIPOLA
      Pamiętasz jaki był? 😄
    • Przez Ddaniel95
      Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda? ?
    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg ?
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



×
×
  • Dodaj nową pozycję...