Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Dokładnie mi jeszcze przypasowały skórki gimnastyczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogrodniczki jakoś mi nie pasują, średnio mi się w nich ćwiczyło, ale kurcze te skórki gimnastyczne, pierwsze słysze - wyglądają ciekawie, dzięki!

 

UPDATE: takiego czegoś szukałem, czegoś co nie zabudowuje dłoni całkowicie, bo nawet takie bez palców rękawiczki nie do końca mnie zadowalały, zamówiłem to, jaram sie ;d

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompki z rękoma przy biodrach 10/12/12

Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/12/12/

Podciąganie na ręcznikach 4/3/3

Pompki na piłce 12/12/14

Podciąganie za głowę 4/3/3 negatywy 4/5/5

Mostek(plank) 40s/50s/50s

Scyzoryki 30/30/30

Crunch Kicks 12/12/12

 

Dzisiejszy trening spoko, troche mało energii było na treningu ale jakoś poszło

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER
2 godziny temu, Dante napisał:

UPDATE: takiego czegoś szukałem, czegoś co nie zabudowuje dłoni całkowicie, bo nawet takie bez palców rękawiczki nie do końca mnie zadowalały, zamówiłem to, jaram sie ;d

Cieszę się i polecam

Jak się czujesz na redukcji?

2 godziny temu, Dante napisał:

UPDATE: takiego czegoś szukałem, czegoś co nie zabudowuje dłoni całkowicie, bo nawet takie bez palców rękawiczki nie do końca mnie zadowalały, zamówiłem to, jaram sie ;d

Cieszę się i polecam

Jak się czujesz na redukcji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wspominałem, byłem na święta w domu, więc troche odpuściłem, jadłem brzydkie rzeczy :D powoli dopiero wracam do swojego.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

O nie Ty i brzydkie rzeczy? Po tych dniach rozpusty waga poszła do góry?  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak :D, ale część to też woda naciągnięta, choć fakt ja do swojej wagi wracam szybko po cheatach jakiś, no taka genetyka - pracuje się na sylwetke kilka miesięcy i szybko można to zaprzepaścić :D ale trudno.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj jako ,ze długo się nie widzieliśmy z @Reneesme to zrobiliśmy sobie wieczór z precelkami oraz Mojito domowej roboty, a robie kozackie mojito, w żadnym barze nie moge takiego dostać, jak się samemu zrobić to jest to. No wiadomo spora dawka cukru+ alkohol czyli dla insullinoopornego jak znalazł... :D. Dzisiaj rano potworne samopoczucie, dzwoniło mi w uszach i dramat był ogólnie, prawdopodobnie hipoglikemia reaktywna itp :D. No ale potem po obiadku poczułem się całkiem spoko, i zrobiłem najlepszy trening jak do tej pory, moc była - pierwszy raz wykonałem wszystkie powtórzenia z treningu, to było coś

Pompki z rękoma szeroko 12/14/16

Pompki diamentowe  12/14/14

Pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/14

Dipsy 10/10/12

Pompki na kostkach 12/12/12

Brzuszki do pozycji V 12/14/14

Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/12/12

Mostek(plank) 40s/50s/50s

2222.thumb.jpg.f01ea6399f13076901e4ecb499c40433.jpg

111.thumb.jpg.cf6c20d631cbbfdb9e743d30997358b5.jpg

 

I wpadło jeszcze 10 km na rowerze

  • Lubię to 2
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dynloth Ziomeczku, chciałbym wprowadzić małą zmiane w treningu - 2 dni kalisteniki i 2 dni biegania zamiast treningu bo pogoda teraz fajna Pomysł jest taki żeby robić Trening z Poniedziałku i Piątku +2dni biegania - co o tym myślisz? Ew. w ten piątek może wrzucić by jakieś takie podciąganie ale normalne bo mam wąsko i szeroko a normalnie się nie podciągam. Chce troszkę cardio wrzucić + ruch na świezym powietrzu. Do tego pewnie dojdzie nordic walking. Zastanawiam się jak to sobie ułożyć czy te 2 treningi zmodyfikować czy też robić jeszcze po prostu trening z niedzieli do tego? Co myślisz?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać że wiedzę z zakresu żywienia masz sporą  

No to przy okazji będzie trzeba utrudnić plan jak już wchodzą wszystkie powtórzenia  

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak się prezentuje pierwszy marszobieg z dzisiaj. Zamiast treningu nóg. Jak na pierwszy raz nie jest źle

1.png

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszy trening

Podciąganie nachwytem szeroko 4/2/4

Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/8

Podciąganie podchwytem zamkniętym 10/10/10

Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/10

Podciąganie chwytem młotkowym 4/4/4

Mostek(plank) 40s/50s/50s

Scyzoryki 30/30/30

Crunch Kicks 10/12/12

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER
W dniu 1.05.2019 o 19:33, Dante napisał:

@Dynloth Ziomeczku, chciałbym wprowadzić małą zmiane w treningu - 2 dni kalisteniki i 2 dni biegania zamiast treningu bo pogoda teraz fajna Pomysł jest taki żeby robić Trening z Poniedziałku i Piątku +2dni biegania - co o tym myślisz? Ew. w ten piątek może wrzucić by jakieś takie podciąganie ale normalne bo mam wąsko i szeroko a normalnie się nie podciągam. Chce troszkę cardio wrzucić + ruch na świezym powietrzu. Do tego pewnie dojdzie nordic walking. Zastanawiam się jak to sobie ułożyć czy te 2 treningi zmodyfikować czy też robić jeszcze po prostu trening z niedzieli do tego? Co myślisz?

Ja proponuje przerobic cały plan i podzieli na push i pull. Wtedy w jeden dzień push w drugi bieganie w trzeci pull a czwarty bieganie. 

Co myślisz? Zobaczymy czy ci tak przypasuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm ale chyba chciałbym tak zrobić żeby trenowana siłowo była tylko góra - co fakt, jest błędem bo do biegania też się przydaje siła nóg, ale póki co taka opcja by mi najbardziej pasowała, siłowo góra, nogi bieganie. 3x w tygodniu będe biegał i 2 dni siłówki, może być push pull, co o tym myślisz?

 

Dodatkowo dzień podciągania - tutaj widzę pewien problem. Mało razy się potrafie podciągnąć normalnie a wykonuje takie wariacje podicągania jak podiććaganie szeroko i wąsko jako główne ćwiczenia, chyba nachwyt i podchwyt normalny sprawdziłby się nieco lepiej

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszy bieg

2.png

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompki z rękoma szeroko 12/14/16

Pompki diamentowe  12/14/14

Pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/14

Dipsy 10/10/12

Pompki na kostkach 12/12/12

Brzuszki do pozycji V 12/14/14

Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/12/12

Mostek(plank) 40s/50s/50s 

 

Tak samo jak ostatnio, czas zmienic ten trening bo za dobrze idzie :D

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za dobry się robisz po prostu:D Cały dystans przebiegles?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Póki co robie marszobiegi, mam nadzieję ,że niedługo już cały dystans będę przebiegał robie program wg. ksiażki Bieganie Metodą galloweya,

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam tej metody. Ale jak będzie działała to chętnie się dowiem od Ciebie co i jak:D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszy trening, wg. planu 17 minut. Rano zrobiony przed uczelnią :D, na głodno, wieczorem załadowałem węgle żeby glikogenu styknęło na bieg :) dzięki temu biegało się dobrze

3.png

Swoją drogą, na reddicie był temat żeby nie udostępniać tras z endomondo bo jakieś gwałty były, jakieś zwyrole, obczajali trasy i czaili się na ofiary. Więc chłopaki, jak by kogoś coś kusiło, zaproście mnie najpierw na kolacje

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Haha nie wpadł bym na taki pomysł co ludzie mają w głowach:D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 DDzisiejszy bieg i kilka nowości, które w koń cu do mnie dotarły :D4.thumb.png.b803e63000565a13686b4746254c8996.png

60339793_1064154937109626_7795967410107842560_n.thumb.jpg.e26a3e7786a69e6ccfd0b1422a996dfa.jpg

59729736_881601938853730_2986819127785553920_n.thumb.jpg.7d359535e4cc97f732d2df8395e2e12d.jpg59875969_569016216839805_7840275997835395072_n.thumb.jpg.50f924f73179fb59f735c3a9120dae56.jpg60142392_356936251695211_7011611055059107840_n.thumb.jpg.871fe5ffa21bf4d3d1b41e7d375daa4b.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj niestety bez treningu, mam kontuzje - skaleczyłem się w kostkę(dłoń) i cholernie mi to spuchło, niestety chwytanie drążka i nacisk na tą dłoń jest obecnie niemożliwy, dzisiaj musze odpuścić, ale nawet się ciesze bo czuje się jakoś mało zregenerowany i zmęczony, a w niedziele biegne 7km

Dzisiaj zrobione ok. 12 km na rowerze, przez 5 km jechałem w ostrym deszczu, cały mokry niestety i do tego dętka mi poszła, także niezbyt szczęśliwie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj 7km pykło nie taki zły czas, jestem ogólnie zadowolony niestety kolana bolały dzisiaj. Ostatnio kiedy pisałem ,że kontuzje mam to dopadła mnie jakaś gorączka przez całą noc mnie meczyło i kolejny dzień kręciło mi sie w głowie, chyba czymś się zatrułem, ale osłabiło to regeneracje mocno.

5.thumb.png.5b9c3b75051836162adabe08525ce1d1.png
 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez ZIPOLA
      Pamiętasz jaki był? 😄
    • Przez Ddaniel95
      Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda?
    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



×
×
  • Dodaj nową pozycję...