Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nachwyt szeroki 6/8/8

Podchwyt wąski 6/6/7(+1)

nachwyt zwykły 5(+1)/5(+1)/5(+1)

podchwyt zwykły 6/6/5(+1)

młotkowe 6/6/5(+1)

 

Nie wiem dziś sobie uswiadomiłem ze na zmeczeniu robie to troche slabo technicznie , no ale tak chyba niezle wpadlo , powoli chce elminowac te błedy podczas zmeczenia ktore zauwazylem ze robie , jak bedzie dzien to nagram sobie caly trening i przesledze ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Super pomysł z tym nagrywaniem, wszystko będziesz widział i mógł poprawić co będzie trzeba ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czwartek nie robilem jakos brak ochoty nie wiem , glowa przejela wladze ale ostatni raz ?

piatek mialem nauki bardzo duzo nawet nie pomyslałem o treningu

Sobota : Sesja zdana wiec juz nie bede sobie zawracal tym głowy ? Trening tez wpadl

FBW:

pompki z rekoma szeroko 20/22/22

pompki diamentowe 18/20/22

scyzoryki 32/34/36

wznosy kolan do klatki piersowej 10/12/14

podciaganie nachwytem szeroko 6/8/8

podchwyt na szerokosc barkow 6/6/6

pompki z rekoma przy biodrach 14/12(+4)/11(+5) 

podciaganie samymi barkami w zwisie 10/10/12

 

Trening trwal okolo godziny 1 min miedzy seriami i cwiczeniami 

Jedynie dziś problem z pompkami z rekoma przy biodrach moze dlatego ze robione na koniec . Tak wszystko wpadło bez problemów.

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Super poszło, jeszcze trochę i będzie trzeba zaktualizować plan o powtórzenia ?

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FBW

Pompki diamentowe 14/14/16

pompki na podwyzszeniu 18/18/20

dipsy 14/14/16

heel touches 20/20/20

crunch kicks 14/16/18

podchwyt zamkniety 6/6/8

podciaganie nachwytem 6/6/6

podciaganie za głowe 6/6/4(+2)

45 sek miedzy seriami , 1 min miedzy cwiczeniami + dodatkowo na koniec podchwyt w miare dobra techniką 11 powtorzen. 

 

Dziś znowu wpadło bez problemu oprocz ostatniej serii w podciaganiu za głowe . No chyba mija 1 miesiac ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Super miesiąc za Tobą, siła rośnie więc motywacja też musi być ?

Zatem na dniach zaktualizujemy plan treningowy a gdzieś za miesiąc będzie trzeba pozamieniać niektóre ćwiczenia ? 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompki z rekami szeroko 20/20/22

pompki diamnetowe 18/20/17(+5)

pompki z nogami na podwyzszeniu 18/18/20

dipsy 14/14/16

pompki zwykłe 15(+5)/15(+5)/14(+8)

 

Dzisiaj słabo wpadło ale moze dlatego ze od poczatku czułem jeszcze wczoraj,

Mam pewien problem mocna czuje barki po pompkach . Macie może pomysł jaki bład podczas moge popełniac ? Jak coś moge wstawic jakis filmik jakby co . Wydaje mi sie ze barki nie powinny tak mocno pracowac stawiam wlasnie ze ja jakis blad robie jakis.

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

 

Najlepiej będzie jak podeślesz filmik ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heel touches 20/22/24/26

Crunch kicks 16/16/18/20

Wznosy nog do drążka 12/14/14/16

Scyzoryki 36/36/38/40

Moster plank 50/50/55/55

Hollow body 22/24/24/26

 

Zrobiłem niby mocno mnie nie boli brzuch ale chyba jednak dalem w kosc ?

Bo juz crunch kicks nie dam rady zrobic ? , i przy wznosach na koniec nie moglem za wysoko juz kolan podnosic jakby brzuch nie mogl ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Czyli weszło dobrze ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nachwyt szeroki 6/8/8

podchwyt zamkniety 6/6/6(+2)

podchwyt zwykły 6/6/5(+1)

nachwyt zwykly 5(+1)/6/5(+1)

młotkowe 6/5(+1)/5(+1)

 

Dzisiaj słabiej ale to dlatego ze nie czuje swiezosci tylko troche zmeczenie , dlatego jutro wolne . Niech odpoczna sobie . Za chwile wstawie zdjecia po miesiacu treningów .

Zdjecie teraz sa w swietle dlatego moze troche lepiej bedzie widac . Wiem ze moze to zaklamywac troche postep ale wstawie . Ocenicie . Wiem ze po miesiacu beda male efekty ale postanowilem ze bede wstawial co miesiac . Zdjęcie zrobione po treningu xd plus od poniedziałku chyba dieta aby przytyć do 75 , bo troche chudzina ze mnie ?

 

20190213_143246.jpg

20190213_143234.jpg

20190213_143219.jpg

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kozak forma, jest już dobrze, a będzie na pewno jeszcze lepiej ? Nie poddawaj się i ciśnij dalej ?

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MAX nachwytem w miare z techniką : 16

 

Wieczorkiem trening brzucha , a teraz ide sobie postac na rekach bo piekna pogoda to sobie troche popróbuje.

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Super pomysł ? No to wynik też całkiem dobry ?

Udanych prób ? 

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heel touches 20/22/24/26

Crunch kicks 16/16/18/20

Wznosy nog do drążka 12/14/14/16

Scyzoryki 36/36/38/40

Moster plank 50/50/55/55

Hollow body 22/24/24/26

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Brzuch to masz mocny prawda? ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo mocny i nie zdaje sobie sprawy ? Albo zle coś robie w cwiczeniach hehe i latwo wchodzi .

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompki z rekoma szeroko 20/22/22

pompki diamentowe 18/20/16(+6)

scyzoryki 32/34/36

wznosy kolan do klatki piersowej 10/12/14

podciaganie nachwytem szeroko 6/8/8

podchwyt na szerokosc barkow 6/6/6

pompki z rekoma przy biodrach 14/16/16

podciaganie samymi barkami w zwisie 10/10/12

 

Ciezej wpadły dzis diamentowe bo starałem sie poprawic technike i ciezej wchodzily. Ale tak lajtowo.

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Widzę że już zaadoptowałeś się pod trening, próbujemy zwiększyć powtórzenia? ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można sprobować ? Ale jednak jeden dzien w czwartek robie wolne , 7 dni to troche za duzo.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to czwartek zrób sobie wolny ?

Natomiast w ćwiczeniach w których wykonujesz wszystkie powtórzenia to zwiększ w nich powtórzenia o 2 ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dipsy 16/16/18

crunch kicks 16/18/20

podciaganie podchwytem zamknietym 8/8/10

podciaganie za głowe 8/6(+2)/6(+2)

nachwyt na szerokosc barkow 8/6(+2)/4(+4)

pompki diamentowe 16/16/18

Pompki z nogami na podwyzszeniu 20/18(+4)/14(+8)

Heel touches 22/22/22

 

No nie powiem mocno dziś ? Troche słabiej ale to przez zwiekszenie o +2 wsyzstkiego

Fajnie wpadlo podciaganie zamknietym + dipsy + diamenty 

Do tej pory czułem swiezosc , pozniej zacząłem walczyc ze soba dlatego troche spadło w reszczie ale jestem zadowolony jak na pierwszy trening ze zwiekszonymi ilosciami .

Zmieniam troche rozklad swoich treningów zebym czul wieksza swiezosc

Poniedzialek ABS

wtorek trening z tymi pompkami 

sroda wolne

czwartek podciagniecia 

piatek ABS

sobota i niedziela FBW

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i super pomysł i super decyzja, od razu będzie szybszy progres ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byl ogien masakra , 2 powtorzenia a zrobily wielka roznice + brak swiezosci , ale jestem i tak zadowolony bo nie jestem juz w stanie zrobic pompki wiecej , gdy probuje upadam.

pompki z rekoma szeroko 22/22/22(+2)

pompki diamentowe 20/22/22(+2)

pompki z nogami na podwyzszeniu 20/20/15(+7)

dipsy 16/16/16(+2)

Pompki zwykłe 15(+7)/12(+12)/6(+5 +4) Taka pompa , ze wiecej nie moge zrobic wiecej bo jak chce sie podniesc to upadam XD

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i mamy już mocny konkretny trening i super ? Ręce pewnie będą drżały ? 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Ddaniel95
      Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda? ?
    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg ?
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



×
×
  • Dodaj nową pozycję...