Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

To ciekawe co oni tam dają do jedzenia 😄😄

Czyli jak ktoś chce przytyć 8kg to powinien pojechać na szkolenie 😄😄 Wiadomo etat najlepszy i żeby jeszcze się udało kontrakt później przedłużyć 🙂

No to kolejny mocny trening wejdzie 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwałbym to śmieciowym żarciem:D. Dużą rolę odegrał zwiększony apetyt spowodowany brakiem snu, dodatkowo właśnie mała ilość snu i pochłanianie sporych ilości słodyczy:D. 

Zapotrzebowanie do służb mundurowych jest duże i wydaje mi się, że tylko wybitnie anarchiczne jednostki zostaną bez kontraktu:).

Przyda się obiad i brak jakiekogolwiek nastawienia, tylko ta jedna myśl "działaj";)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Wiem już że u Ciebie nigdy nie będzie kłopotu z motywacją do treningu 🙂

No to wszystko jasne 😄 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będą za to nieprzychylne sytuacje i przeszkody do pokonania, w których upatruję nowych szans i doświadczeń:). 

Oczywiście bez jakiegoś nowego tematu się nie obejdzie:D

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No niestety tak bywa mi przeszkodziła kontuzja w dążeniu do celów treningowych, ale oby Ciebie nie dopadła 🙂 Suple kiedyś stosowałeś? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paskudnie wyglądały zdjęcia z grudnia. Ale co Cię nie zabije, to Cię wzmocni. Także wracaj szybko do zdrowia:). 

W wieku 13 lat brałem przez tydzień magnum 8800 i kreatyne, ale z tego zrezygnowałem. 

Myślę jednak nad witaminami🙂

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dzięki wielkie! 🙂

Dobry pomysł taki kompleks witamin sobie zapodać 🙂 Zrezygnowałeś bo efektów nie było, czy nie potrzebowałeś? 🙂

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę;).

W zimę tym bardziej:).

I to i to. Do tego, jako małolat miałem słomiany zapał do sportów siłowych:)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale teraz to się już zmieniło 🙂 O której przewidujesz drugi trening? 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy, że podczas dorastania wierzyłem w słowa obłudnych pseudowieszczów. Lecz kilka pozytywnych sytuacji i przede wszystkim szczere rozmowy ze samym sobą, uświadomiły mi jak bardzo opinie toksycznych ludzi mijają się z prawdą. A teraz? Jestem po prostu sobą i robię co trzeba, by być lepszy dla siebie, co automatycznie zadziała altruistycznie dla innych:). 

Przewidywałem na 20:30, jednak zacząłem kwadrans później. Jestem z siebie niesamowicie zadowolony, ponieważ pokonałem siebie, swoje słabości, pogodę, mokry drążek, przy pierwszej serii wejść siłowych i kilka wyznaczonych powtórzeń. Czas pokazać przebieg:

20190221_230222.jpg

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Nie odczułeś spadku mocy jako że był to drugi trening? 🙂 Ja kiedyś byłem w szoku jak rozmawiałem z Matteo Spinazzola i mi mówił że Street Workout to całe jego życie - praca i pasja i trenuje 3 razy dziennie i tak codziennie 😄 Dla mnie to było nierealne wtedy ale widać że da się chociażby po Tobie 🙂

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie nie. Wystarczyło dobrze się wyspać, suto zjeść, wypić kawę, przypomnieć sobie o obietnicy treningu i wszystko poleciało z górki:). Starałem się w rozsądny sposób układać ćwiczenia:). I nie lekceważyć optymizmu:D. 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to progres w sile jeszcze szybciej przyjdzie 😄

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile zadbam i oszczędzę lewy bark:D. 

Dzisiaj popracowałem na grzbietem i brzuchem, pierwszy, raz od jakiś 3-4 miesięcy. Teraz wiem, że pomijanie tych partii było błędem; połączenie elementarnych ćwiczeń, jakimi są wznosy nóg na drążku i mostki, z zawzięcie przewałkowanymi u mnie w ostatnim czasie podciągnięciami i pompkami dałyby zabójcze rezultaty. Ehh, człowiek całe życie się uczy:

 

20190222_222304.jpg

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

W jakieś techniki planujesz się bawić? 🙂 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że front level jest za jakiś czas do rozważenia:). Tuck front level udało mi się kiedyś utrzymać pół minuty, a przejście i utrzymanie kolejnych kilkunastu sekund flat back front level też mi się udało:).

I przede wszystkim stanie na rękach:)

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to fajne elementy wybrałeś 🙂 Sam się pewnie będę musiał uczyć od nowa niektórych elementów ;o Chętnie będę obserwował Twoje postępy również w technikach 🙂

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem o fladze ludzkiej:).

 

To oznacza, że będę miał z kim rywalizować:D. A na poważnie, zawsze będziemy mogli wymieniać się niuansami, przy nauce tych samych elementów:).

Teraz nie mam wyboru. Trzeba będzie utrwalić systematyczność i zmontować nowe nagrania;). A to są moje dokanania w podciąganiu na jedną rękę:)

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Praktycznie wchodzi już:D Podobno podchywtem jest łatwiej:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie w moim wypadku:D. Plecy i tułów mam dużo silniejsze od rąk:D.

 

W dzisiejszym treningu padł mój osobisty rekord w pompkach na poręczach:). Lewy bark jest w coraz lepszym stanie. Trochę jeszcze strzela, ale nie doskiewra przy podciąganiu lub swobodnym zwisie:).

20190223_201746.jpg

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ale pocisnąłeś z tymi dipsami 😄 Ja muszę poręcze przynieść i Cię gonić 😄

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy jest tak świetnie, ponieważ opuszczam się tak, by barki były odrobinę niżej niż łokcie:D. To trzeba wyśrubować rekord, aby pompek poleciało jak najwięcej:D.

 

Moc jest, choć przez sprawy zawodowe ją nieco przytłumiłem, przez treningi wyglądały następująco:):

 

15513911359259050357661482429674.jpg

1551391161637635219487625966725.jpg

15513911765365202383064846094510.jpg

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Serii to Ty lubisz nasiepac 😄  Właśnie mi coś uświadomiłeś ja nigdy nie zrobiłem w żadnym ćwiczeniu więcej niż 4 serie 🤣

Mocne trening 🙂 Co do pompek na kółkach to one sobie wiszą i na nich robisz tak że musisz stabilizować ręce? 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapaśniczy trener Dana Gamble'a, poinformował go, że jeśli chce być silny, to musi robić dużo pompek. Nie określił dokładnie ile. Idąc za intuicją i jego praktyką, chce robić ich jak najwięcej:D. Stąd tyle serii:D. Tak:). A teraz, gdy nie ma śniegu, będę kombinować z odczepionymi kółkami:).

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez JestemKarol
      Siema jestem Karol mam 180 wzrostu i ważę 70kg przygode z kalisteniką zacząłem 6 miesięcy temu a przyrodę ze street workout miesiąc temu dopiero uczę się elementów statycznych ale nie jestem źle tu macie mogę fotki 



    • Przez Intuzz
      Czas rozpocząć przygodę ?
       
    • Przez krylus
      Moje parametry :
      Wzrost : 174
      Waga : 68
      Max podciągnieć : mierzone 2 tygodnie temu (12 podchwytem , 12 nachwytem)
      Max pompek : 40 
      Max dipów : 25
      Max przysiadów : nie sprawdzałem ale mysle 60-80 na lajcie ( ostatnio w minute zrobilem 57 )
      Max brzuszków : nie sprawdzałem
       
      Plan treningowy : Pełny plan treningowy
      - klatka + triceps
      - abs
      - plecy +biceps
      - barki + przedramię
      Dni treningowe : Zawsze sie znajdzie godzinka na trening
       
      Cel : Chciałbym nabrac masy napewno , 20 podciagniec + MU i stanie na rekach ( przy scianie potrafie , inaczej jest troche cieżko )
       
      Jak moje podanie zostanie pozytywnie rozpatrzone to wstawie zdjecia sylwetki .
       
      Reklama : http://forum.gazeta.pl/forum/w,31,167455863,167455863,Streetworkout.html?t=1547125811#p167455863
      http://forum-kulturystyka.pl/topic/118860-streetworkout/
      https://www.sfd.pl/Street-t1184183.html
      https://www.wykop.pl/link/4740911/streetworkout/

Footer title

This content can be configured within your theme settings in your ACP. You can add any HTML including images, paragraphs and lists.

Footer title

This is an example of a list.

Footer title

This content can be configured within your theme settings in your ACP. You can add any HTML including images, paragraphs and lists.

Footer title

This content can be configured within your theme settings in your ACP. You can add any HTML including images, paragraphs and lists.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...