Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Jaki masz rekord w pompkach? 😄 No to też muszę się do nich przyłożyć 😄 W sensie że pompki na kółkach w wersji mega trudnej? 😄

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pompkach zwykłych, na glebie jestem jeszcze słaby, przed chwilą podpompowałem 34, czyli do wymarzonej 100tki jeszcze muszę się sporo napracować:D. 

Oczywiście, najlepiej takie, jakie wykonywał Dominik Sky... Eksplozywne wypchanie, przy jednoczesnych puszczeniu kółek, klaśnięcie, złapanie kółek i utrzymanie równowagi:D. 

 

Na razie jestem przy poziomie pierwszym XD

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Eee lajcik szybko ogarniesz 😄

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy wzmocnić grzbiet i brzuch:D. 

 

A teraz pozwolę podzielić się spostrzeżeniami, z ostatniego treningu:). Zacznę od końca;).

 

Dzisiaj wdrożyłem w życie rozciąganie. Zostało wykonane o 2 w nocy. Doszedłem do wniosku, że w dotychczasowej egzystencji treningowej brakowało mi właśnie rozciągania, które zaniechałem kilka lat temu. 

 

Podczas wczorajszego rozruchu, jakim był bieg swobodny na odległość 7 km, zauważyłem, że przestał doskwierać mi ból pleców, w dolnym obszarze lędźwi. To oznacza, iż organizm przyzwyczaił się do biegania:). Tuż po bieganiu, sprawdziłem ile razy podciągnę się na drążku. Sobotnie 33 podciągnięć zwykłych nachwytem jest najlepszym wynikiem jaki osiągnąłem do tej pory. Oprócz pull up'ów, sprawdziłem max, w pompkach zwykłych. Próba zakończyła się na 36 powtórzeniach. No i kilka serii wspierania ciągiem na kółkach gimnastycznych, po 1-2 powtórzeniach. 

 

W piątek miałem odpoczywać, lecz spacerując po mieście natknąłem się na plac do street workoutu i mimo niesprzyjających warunków atmosferycznych postanowiłem się pobawić. Nie zależało mi na objętości, więc skupiłem się na intensywności. Stąd wykonywałem maxy podciągnięć nachwytem i chwytem młotkowym, dipów, sporo serii muscle up'ów na drążku, od 2 do 4 powtórzeń, aby nie stracić jakości. Do tego doszły bar dipy i wznosy nóg do drążka. Podciągnięcia zaczynałem od 29 powtórzeń, kończyłem na 24. 

Musiałem też wyglądać jak wariat, ponieważ wszystkie randomowe osoby były przyodziane w kurtki, a mi było tak gorąco, że pomykałem w samej koszulce:D. 

 

Zapowiada się też tydzień bez treningu:D. Już trzy razy zdarłem tamtem odcisk:P. 

 

 

 

 

15516277460772051297089679956244.jpg

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

O proszę o wyniki godne szacunu brawo 😄 

No to masz odcisk w przerąbanym miejscu gdyż długo się goi tam 😞

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest dobrze, ale może być lepiej:D.

Myślę, że wazelina kosmetyczna i opaska uciskowa na nadgarstek załatwią sprawę szybko:). 

Najwyżej w podciąganiu przemieszczę obciążenie na palce:)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ja w tym miejscu raz tylko miałem zerwany odcisk i to od 540 swing 😄

No i na pewno będzie lepiej 😄

Dobry pomysł, byle i one nie zostały poszkodowane ;O

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Łoo, też chce się tego nauczyć:D.

Pod każdym palcem mam w zasadzie odcisk, czyli o paliczki się nie martwię :P. 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

W dynamice jest to fajne, że znając szczegóły wystarczy ciągle próbować żeby się udało, więc nawet w ciągu jednego dnia może się coś udać. 😄 Ze statyką już gorzej 😄 No odciski będą nam towarzyszyć przez resztę życia 😄

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to cały dzień poświęce na tutoriale, aby już pierwsza próba wyszła XD. A na poważnie, po nauce podciągania z klaśnięciem za plecami i przełamaniu kilku barier psychicznych, związanych ze strachem przy wykonywaniu elementów dynamicznych, biorę się za tego swinga:D. 

W dłuższej perspektywie mogą być nawet przydatne, ponieważ hartują dłonie, a często nawet charakter:D

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Zgadza się, no ja tyle razy na dupsko spadłem że maskara 😄

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I mnie to czeka:D. Namiastką było przeskakiwanie z drążka na drążek (odległość ok. 2metry). Brakowało mi dosłownie dłoni, aby się złapać i złamanie plątaniny myśli, połączonego z lekkim strachem, że spadnę na plecy i tak jak w dzieciństwie ponownie połamiem obojczyk :D.

 

Niestety, z przyczyn losowych nie odbyłem niedzielgo treningu. 

 

Za to wczoraj wykonałem poranną sesję:).

 

Wieczorem pojechałem z bratem na pizze. Wybraliśmy Dzierżoniów. Dwóch ziomków z poprzedniej pracy powiedziało mi kiedyś o dwóch placach do street-workoutu, rozmieszczonych w tym urokliwym mieście, więc zaciekawieni i najedzeni, spacerowaliśmy szukając placu. Jakie było moje zaskoczenie, gdy odnalazłem pośredni cel wyprawy. Nigdy nie spotkałem tak dobrze zaopatrzonego placu, a na kilku trenowałem, nawet w Poznaniu. Trochę się pobawiłem, wykonując nawet wznosy nóg na drążki, czy podciąganie w poziomce, bez katastrowy w jelitach:D. 

15517593264961047298965314791295.jpg

  • Lubię to 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przed chwilą oglądałem ten plac 😄 Poodba mi się:) Ale Ty masz siły:D 

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER
18 godzin temu, MalikFreeman napisał:

I mnie to czeka:D. Namiastką było przeskakiwanie z drążka na drążek (odległość ok. 2metry). Brakowało mi dosłownie dłoni, aby się złapać i złamanie plątaniny myśli, połączonego z lekkim strachem, że spadnę na plecy i tak jak w dzieciństwie ponownie połamiem obojczyk :D.

Na szczęście nigdy nie miałem złamanego obojczyka 😄 No właśnie z dynamiką jest taki problem między innymi przez nią złamałem nogę 🤣

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Quake Jutro będę miał nowy rower, więc częściej będę odwiedzał to cudowne miejsce:D. Ostatnia kontuzja lewego barku mogła mnie nieco przystopować. Na szczęście codzienne rozciąganie i powrót do spożywania skorupek jaj, pomógł mi na tyle skutecznie, że dzisiaj wróciłem do wolnych ciężarów:). Zaczyna wychodzić wszystko, nad czym pracowałem w listopadzie i grudniu;). 

 

@Dynloth Miesiąc przewózki w gipsowej zbroi był nawet zabawny. Raz nawet nie wytrzymałem i grałem na w-fie, w piłkę:D. Prędzej czy później zaryzykuję. Wtedy albo pokonam ograniczenie, albo znowu padnę, ale mam nadzieję, że tym razem bez uszkodzenia barku (tak jak ostatnio) czy obojczyka:D. 

 

A oto treningi:

15525960330615593507067210840275.jpg

15525960515269119563704483741409.jpg

15525960647193193693134736769185.jpg

15525960804785840125801311544738.jpg

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No właśnie mnie też intrygują te ilości serii muszę tak kiedyś pocisnąć i zobaczyć jakie będą efekty 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez JestemKarol
      Sory że tak późno ale wcześniej nie dałem rady 

      Project_03-22(2)_HD.mp4
    • Przez JestemKarol
      Co sądzicie??  Taki format wam pasuje?? 
      Project_03-21_HD_(1).mp4 Project_03-21_HD_(1).mp4
    • Przez Reneesme
      Dziękuje za trening 😉 
      TRENING FBW
      Falling Tower 8/10/12 Hip Thrust 8/10/12 Pompki z rękoma szeroko 6/8/8 (Tyle że na kolanach.) Pompki diamentowe  6/8/8 (Tyle że na kolanach.) Powolne opuszczanie 3/3/3  Inlined Pull Ups 6/8/8 Pike PushUps 6/6/6 Zwis na 1 ręce 6s/6s/6s (6s jedna ręka i 6s druga ręka - to jest jedna seria.) No to zaczynam, po skończonym treningu dam znać jak mi poszło. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...