Skocz do zawartości
ChudyByk

Dziennik treningowy Chudego Byka

Rekomendowane odpowiedzi

Hmmm no dobrze, zobaczę jak będę jeszcze stał siłowo. No i jeszcze żeby chęć cięższego zapierdzielania nie wzięła góry haha

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z dzisiaj

 

Trening B
Próby/trzymanie L-sita - tutaj już normalnie trzymam go na podłodze z wyprostowanymi nogami 😉 
Podciąganie szeroko nachwytem 6/6/6
Pike Push ups 6/7/7
Pompki diamentowe  8/8/8/8
Podciąganie wąsko podchwytem  7/7/7
Wznosy nóg na drążku do poziomki  13/12/12
Plank  50s/55s/55s/60s
Spięcia na plecy (Supermany)    20/22                 

Unoszenie prostych nóg w leżeniu  15/15/15       

 

Kolejny trening i kolejne przemyślenia. Ćwiczenia w założeniu trudniejsze były dość łatwe. Spodziewałem się, że nachwyt szeroki da mi większy wycisk, ale było trochę trudniejsze. Do nich dodam po 1 powtórzeniu do serii najpewniej. W planie miałem zrobić 3x8 diamentów, a miałem siły na 4 serię. Unoszenie nóg w leżeniu nie zaangażowało mi tak bardzo brzucha jak chciałem, więc najpewniej je wymienię. Sprawa z brzuchem wydaje mi się bardziej elastyczna jeżeli chodzi o tę mięśnie.  Nie chcę robić 3x A, bo chciałbym robić te Pike pushupy i diamentowe bo je lubię, więc myślę, że dodam 1 serię do Pike push upów, bo były dość łatwe ( 2 treningi z nimi na splicie troszkę "rozgrzały" te bary i już tak szybko się nie męczyły 🙂  ), Może to wyglądać dość spontanicznie, że tyle dodaje, ale biorę pod uwagę trudność dzisiejszego treningu i fakt, że robię go za tydzień, gdzie po drodze są 2x A. Co do treningu A. Stwierdziłem, ze ma mało ćwiczeń na barki(Pompki na podwyższeniu w pewnym sensie je poruszają, bo przenoszę ciężar do przodu), więc dodam sobie do niego stanie na rękach na czas. Jest to i tak jeden z elementów które chcę opanować zaraz po L-sicie, którego już umiem. Wyglądałoby to mniej więcej tak:

 

Trening A                           
Próby/trzymanie L-sita                                                   
Podciąganie nachwytem  7/7/7                                      
Pompki na podwyższeniu 12/14/11                              
Pompki na poręczach 9/6/6                                           
Podciąganie podchwytem 8/6/4

Stanie na rękach przy ścianie x/x/x  - nie mam pojęcia ile dam radę wystać, ani też czy w dobry miejscu dałem to ćwiczenie 😛                             
Wznosy nóg na drążku do poziomki 12/12/12              
Hollow body 35s/35/s/40s/40s                                      
Spięcia na plecy (Supermany) 20/20   
 

Dzisiaj również przyszło białko. Jestem dość chudy, ciężko mi spożywać takie ilości jedzenia, żeby dziennie przekraczało ponad 100g. Pomimo, że moje posiłki wyglądają mniej więcej tak licząc od rana 1. musli (miks płatków, bez cukru) +250 ml mleka 2. 2 kanapki z serem (twaróg odtłuszczony + niewielka ilość śmietany, niektórzy nie tolerują twarogów, ale u mnie jakoś to idzie 😄 ) i chudym mięsem, 3. obiad to już różnie ryż/ziemniaki i najczęściej kurczak z warzywami 4. z tym posiłkiem o 16-17 jest różnie, bo zazwyczaj jest miska płatków kukurydzianych z mlekiem, żeby podbić węgle przed treningiem i jazda z nim 😛 5. Później coś białkowego dalej, najczęściej jajecznica z mięsem. No i w czasie szkoły lub jak zgłodnieję, bo siedzę czasami do późna w nocy to jem ten 6-7 posiłek jakoś 23-24, od pewnego czasu są to warzywa, po nim kilka owoców, ostatnio dużo mandarynek wcinam, strasznie mi smakują. Jak widać, jem dość często ale nie dużo. Kilka razy liczyłem sobie ile białka w siebie ładuje w dzień i wychodziło jakieś 90g~. Myślę, że teraz z tą odżywką będzie mi trochę łatwiej, bo jak biorę porcję 30g w której jest jakieś 24g do tego 250 ml mleka (Piję często, więc nie ma problemu z tym haha) to wychodzi 30g białka na porcje, a biorę dwie, więc 60g z bańki. Resztę dopełniam pozostałymi posiłkami. Zdecydowanie łatwiej jest wtedy o to białko mając takie coś. Podziwiam ludzi którzy mają przykładowo jakieś 200g białka na dzień i 400g węgli, wiadomo też się posiłkują odżywkami, ale tak czy siak, chciałbym móc jeść tyle co oni hahaha. Choć i tak zastanawiam się, czy całość tego 200g białka jest wykorzystywana czy też nie. W piątek najpewniej otrzymam również kreatynę. Zdecydowałem się na jabłczan. Kreatyna jak kreatyna, czy mono czy jabłczan, zobaczę jak się będę po niej czuł po 1-szym cyklu, może będzie trwały i po pewnym czasie zmniejszę dawkę, albo przejdę zobaczyć jak jest na mono. 🙂 

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Co do brzucha to polecam brzuszki do pozycji v, crunch kicks, i wznosy prostych nóg do drążka ewentualnie trudniejsze - wycieraczki. Przy poprawnie technicznym wykonywaniu tych cwiczeń z pełną kontrolą i świadomością to bardzo dobrze "wchodzą" 🙂 

Co do kontrolowania michy to polecam fitatu - aplikacja, która oblicza co i ile czego zjadłeś 🙂

Ja leciałem tak: 2800 kcal, B: 225 T: 60 WW: 340 I po dwóch miesiącach troszkę mnie podlało ponieważ moje treningi były czysto siłowe bez żadnego cardio. 😄

Co do mleka to masz farta, bo mi nie zbyt pasuje, zaraz na dwójkę trzeba lecieć 🤣

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm rozumiem, to spróbuję robić to co wymieniłeś powyżej 🙂 No i tę apkę również obczaję. Kurde dużo tych węgli u Ciebie, coś czuję że 2 worki ryżu dziennie wbijają haha.

No mi by się kilka kg przydało, nie jestem z tych "ulanych" haha. O kurde, no to współczuję, ja jakbym miał tak latać co chwile na tron to musiałbym dużo rzeczy pozmieniać w jedzeniu hah. Dzisiaj bez treningu, zrobię jutro jak już dojdę do siebie, bo trzyma mnie po dzisiejszej nocy 🤮😂

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z dzisiaj

Trening A                           
Trzymanie L-sita                                                   
Podciąganie nachwytem  7/7/7                                      
Pompki na podwyższeniu 12/14/10                          
Pompki na poręczach 9/6/6                                           
Podciąganie podchwytem 8/6/5

Stanie na rękach przy ścianie 15s/15s/17s/20s         
Wznosy nóg na drążku do poziomki 13/13/13              
Hollow body 50s/50s/55s/65s                                   
Spięcia na plecy (Supermany) 20/20/16

Crunch Kicks 20/20/20/22

 

Trening sam w sobie udany, ale jednak mniejsza pompa była po tym alkoholu, trochę czuć to osłabienie bo nie zrobiłem już 11 pompek w ostatniej serii a 10 😛  dodane ćwiczenia na brzuch i stanie na rękach, jakoś idzie, następnym razem będzie lepiej 😉 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z dzisiaj

Trening A                           
Trzymanie L-sita                                                   
Podciąganie nachwytem  7/7/7  - ledwo ledwo                                     
Pompki na podwyższeniu 12/14/12 - tu lepiej                      
Pompki na poręczach 9/6/6                                           
Podciąganie podchwytem 8/6/4

Stanie na rękach przy ścianie 17s/20s/21s/25s         
Wznosy nóg na drążku do poziomki 13/13/13              
Hollow body 50s/50s/55s/65s                                   
Spięcia na plecy (Supermany) 20/15/15 - ciężko ciężko 

Crunch Kicks 20/20/22/22

 

Nadal czuć osłabienie ale powoli wracam na swój tor 😉 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 sekundy jakieś? Ciężko złapać balans niestety, dopiero zacząłem to stanie 😄 

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie żę tak, jak już się ustoi te kilka sekund to szybciej leci nauka, najgorzej jak ktoś w ogóle nie może ustać 😄 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trening B
Próby stania na rękach
Podciąganie szeroko nachwytem 7/7/7
Pike Push ups 8/8/8/8
Pompki diamentowe  8/8/8/8
Podciąganie wąsko podchwytem  8/8/6
Wznosy nóg na drążku do poziomki  13/13/13
Plank  50s/55s/55s/60s
Brzuszki do V 14/14/16/14   
Supermany 15/15/20
Trening na nowo otwartym parku w mojej okolicy,  akurat mam do niego jakieś 6km, nic tylko wsiadać na rower i jechać 🙂  Organizm już powrócił do formy, dodane powtórzenia i serie do Pike pushupów i diamentów oraz podciągnięć, do przodu 😄      
 
  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z dzisiaj

 

Trening A                                                                             
Podciąganie nachwytem    8/7/7                                 
Pompki na podwyższeniu  12/14/13                           
Pompki na poręczach  9/7/6                                      
Podciąganie podchwytem   8/8/6
Pike pushupy 8/8/7

Podciąganie australijskie na ringach 10/10/12/7   

--------------------------------------------------

Hollow body 50s/60s/70s/55s (do upadku mięśniowego 2 ostatnie, poniżej podobnie)

Crunch kicks 22/22/21/20

Brzuszki do V 17/14 (troszkę krótszy trening ale intensywny, brzuch palił dobrze) 

Troszkę poleciałem do przodu z powtórzeniami, ale ciężko się powstrzymywać przy takim klimaciku 🙂 

+  zrobię sobie oczywiście brzuch, zrobiłbym tam na miejscu ale zaczęło padać 😞  (zrobię to walnę edycje 🙂 ) 

tutaj zdjęcie, jeszcze były 2 obiekty do cyknięcia fotek do australijskich oraz dipsów i poręcze do stania na rękach, ale akurat było tam dość dużo dzieci więc nie chciałem, żeby to dziwnie wyglądało xD 

  67237849_879782089045592_1931701158154338304_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_oc=AQnfzwFnJF-eAmFNekYOcNhMMN09mKLYL_W8_7FEXAvJ-O6OvKPv9Di3W2NmFObQPPM&_nc_ht=scontent-frt3-1.xx&oh=5cb81507f3913a977d0b8e7edc1622e3&oe=5DA31C03    

Fb psuje jakość, następnym razem wrzucę na jakiegoś hosta kilka fot i wstawię, żeby to lepiej wyglądało 😉         

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Forum nie psuje jakości to śmiało możesz tu wstawić bezpośrednio 🙂

Długo trzymasz hollow body zazdro 😄 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj 🙂 

Trening A  
Próby stania na rękach                                                
Podciąganie nachwytem    8/7/7                            
Pompki na podwyższeniu  12/14/13     

Podciąganie podchwytem  8/8/5                
Pompki na poręczach   9/7/6                                 
Podciąganie australijskie 10/10/12/12
Stanie na rękach przy ścianie 18s/20s/20s/10s - zmęczenie wzięło górę
Hollow body 80s/57s/55s/59s - maksy ( jak już dochodzę do szczytowego momentu, to lekko podkurczam nogi, żebym mógł jeszcze chwilę wytrzymać 😛 )

Brzuszki do V 17/12/11 - ile fabryka da

Crunch kicks 17/17/15

Supermany 15/15

trening w domu więc bez zdjęc 😜 

 

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Chudy byk zaraz nie będzie chudy 😄

  • Lubię to 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z dzisiaj
Próby stania na rękach                                                
Podciąganie nachwytem    8(9?)/7/7 - nie wiem czy nie pomyliłem się podczas liczenia, ale jak siadło te 9 to git 😄 ( A jak nie to placebo przynajmniej haha)                            
Pompki na podwyższeniu  12/14/14     

Podciąganie podchwytem  8/8/6                
Pompki na poręczach   9/7/6                                 
Podciąganie australijskie 10/10/12/12
Pike Pushupy 8/8/8/6

 

brzuch wleci za chwile w edycji

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No może nie za chwile, ale jutro, bo teraz już późno i bym chyba wrócił z 1/2 krwi. Spróbuję te wycieraczki zrobić 😄 Niestety brak treningu w środę, praca praca i późny powrót do domu 😕 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm spróbowałem tych wycieraczek i jestem dość zdenerwowany na siebie. Wyszło to że jestem po prostu nie rozciągnięty dobrze. Podkurczam ramiona ( tak jakbym miał się podciągnąć) przez co zawadzam nogami o drążek i to wygląda tak jakbym robił progresje do front levera 😕  1.90 na karku prawie, zawaliłem sprawę po całości z rozciąganiem. No nic, rollowanie czas zacząć

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Dynloth
      Trening 1
      Ćwiczenia na plecy :
      1. Martwe ciągi 3 x 10-8-6 powtórzeń
      2. Wiosłowanie hantlem w podporze przodem jednorącz 3 x 12-10 powtórzeń na rękę
      3. Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki piersiowej nachwytem 3 x 12 powtórzeń
      4. Przyciąganie uchwytów maszyny typu Hammer w płaszczyźnie poziomej siedząc 3 x 12-10 powtórzeń
      Ćwiczenia na brzuch:
      1. Scyzoryki 3 x 15 powtórzeń
      2. Plank 3 x 45 sekund
      Trening 2
      Ćwiczenia na klatkę piersiową:
      1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3 x 12-10-8 powtórzeń
      2. Wyciskanie hantli na ławce dodatniej 3 x 10-8 powtórzeń
      3. Rozpiętki na maszynie Butterfly 3 x 12 powtórzeń
      4. Przenoszenie hantla za głowę leżąc na ławce poziomej 3 x 10 powtórzeń
      Ćwiczenia na triceps:
      1. Prostowanie przedramion z hantlem trzymanym za głową 4 x 12-10 powtórzeń
      2. Wyciskanie francuskie krzywki leżąc na ławce poziomej 4 x 10-8 powtórzeń
      Trening 3
      Ćwiczenia na nogi:
      1. Wyprosty nóg siedząc na maszynie 4 x 12 powtórzeń
      2. Przysiady ze sztangą na karku 4 x 10-8-6 powtórzeń
      3. Wykroki (chodzone) z obciążeniem  4 x 10 powtórzeń na nogę
      4. Uginanie nóg do pośladków leżąc przodem 4 x 10-8 powtórzeń
      5. „Ośle wspięcia” 4 x 12 powtórzeń
      Trening 4
      Ćwiczenia na barki:
      1. Wyciskanie hantli siedząc 3 x 12-10-8-6 powtórzeń
      2. Wznosy ramion z hantlami na bok 3 x 12 powtórzeń
      3. Przyciąganie linek wyciągu górnego w kierunku głowy 3 x 12 powtórzeń
      Ćwiczenia na biceps:
      1. Uginanie przedramion ze sztangą prostą  podchwytem 4 x 12-10 powtórzeń
      2. Uginanie przedramion z hantlami chwytem młotkowym 4 x 10 powtórzeń
    • Przez Marek_Z
      cześć
      W związku z potrzebą rozwoju formy i zamiłowaniem do przesuwania granic własnych możliwości postanowiłem założyć ten oto dziennik
      O mnie:
      35 lat, wzrost 180, waga około 90kg
      Trenuję trochę ponad rok. Zdarzały się błędy i wypaczenia w postaci długich przerw ... ale to już za nami 🙂
      moje cele to:
      - 8 kg
      Wczorajszy trening odbył się pod czujnym okiem trenera @ZIPOLA

      Podciąganie z podchwytem 6/6/6/5 
      Dipy 7/5/5/4
      Podciąganie nachwytem 7/7/7/6
      Tuck front lever
      Pompki 6/6/6/6
      Trening odbył się w poniższych lokalizacjach :




    • Przez Deryll
      Witam
       
      Postanowiłem założyć  dziennik treningowy w oparciu o parady waszych trenerów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...