Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jestem tu nowy. Post o plan został wysłany.

O to moje maxy: 

Max podciągnięć: 10-12

Max pompek: 25-30

Max dipów: 10-15 

Nie jest chyba źle, trenuje w sumie z 2-3 miesiące regularnie albo i mniej ?

Chciałbym zakładając ten dziennik śledzić swoje poczynienia i właśnie być regularny ?

Mój cel? Zbudowanie mocnej, solidnej bazy i potem skupić się na elementach ?

Pozdro!

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Witamy w rodzinie predyspozycje masz więc będzie elegancko ?

Plan będzie niebawem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wykonałem dzisiaj trening ze swoim planem.

Jutro zaczynam już z waszym!

Trening wyglądał tak: 

- Pompki tradycyjne  x15

- Podciągnięcia nachwyt x5

- Dipy x6

- Mostki x10

- Superman x10

- Uginanie kolan wisząc bokiem x10 (strasznie cięzkie ćwiczenie)

- Krzesełka na drążku x10

- Wznosy nóg na drążku do l-sita x5

-  Pompki diamentowe x10

- Podciągnięcia podchwyt  x5

- Dipy x6

 - Wznosy nóg prostych w kolanach do kąta około 70 - x20

- Skłony do przodu x10

- Brzuszki do pozycji V- 15

- Pompki szerokie x18

-Nachwyt x5

 -Dipy x6

 

Wykonałem dwa takie obwody i powiem jedno - Niesamowicie mnie zalało potem, siła była ale już wytrzymałość i chwyt puszczał - jest dużo ćwiczeń na drązku. Chciałbym to robić, ale mniej się męczyć bo jestem wstanie zrobić takie 3 obwody ?

A jutro wlatuje taki trening

 

  1. Pompki z rękoma szeroko 16/16/18/18
  2. Pompki diamentowe  14/14/16/16
  3. Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/6/6
  4. Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/6/6
  5. Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 12/14/14/16
  6. Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/14/14
  7. Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12
  8. Dipsy 10/10/12/12
  9. Brzuszki do pozycji V 10/12/14
  10. Crunch Kicks 10/12/14

 Troszkę się obawiam bo dużo serii ale zobaczymy ?  

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopiero dzisiaj mogłem wykonać trening

  1. Pompki z rękoma szeroko 16/16/18/18 - Zrobione wszystko
  2. Pompki diamentowe  14/14/16/16 - Zrobione wszystko, troche ciężko było ale dałem rade
  3. Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/6/6 - zrobione wszystko
  4. Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/6/6 -zrobione ale z trudem
  5. Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 12/14/14/16 - zrobione
  6. Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/14/14 - zrobione
  7. Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 - tego cwiczenia nie zrobilem
  8. Dipsy 10/10/12/12 - zrobione wszystko, ale ciężko. Dipy moja słaba strona
  9. Brzuszki do pozycji V 10/12/14 - zrobiłem całe
  10. Crunch Kicks 10/12/14- zrobione wszystkie, troszke dodałem powtórzeć do np 18/20 

Trening zajął Mi ok 1.5 h

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde, mam ten plan i jeszcze plan na kondycje. Mhm. Jak go połaczyc? Tam mam 4 dni treningu ktorego musze wykonac

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak mniej więcej te plany wyglądają? Grunt to się nie zajechać bo czasem organizm odmawia współpracy ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

To wykonuj ten Twój plan treningowy na razie bo też jest dobry ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.04.2019 o 22:16, Szymanek1922 napisał:

  1. Pompki z rękoma szeroko 16/16/18/18 zrobione
  2. Pompki diamentowe  14/14/16/16 zrobione
  3. Podciąganie nachwytem  szeroko 6/6/6/6 zrobione
  4. Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/6/6 - robie, ale do polowy zejscia, aby ciagle byc w napieciu, ciezko to idzie bo pompa masakra
  5. Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 12/14/14/16 zrobione
  6. Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/14/14 zrobione
  7. Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 nie robie
  8. Dipsy 10/10/12/12 zrobione
  9. Brzuszki do pozycji V 10/12/14 zrobione
  10. Crunch Kicks 10/12/14 zrobione 

 

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 5.05.2019 o 20:20, Szymanek1922 napisał:

Co mysliscie o :

 

pon-wasz plan

wj- moj

sr-rest

czw-wasz

pia-moj

weekend-rest

Dobry pomysł:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez ZIPOLA
      Pamiętasz jaki był? 😄
    • Przez Ddaniel95
      Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda? ?
    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg ?
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



×
×
  • Dodaj nową pozycję...