Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jestem tu nowy. Post o plan został wysłany.

O to moje maxy: 

Max podciągnięć: 10-12

Max pompek: 25-30

Max dipów: 10-15 

Nie jest chyba źle, trenuje w sumie z 2-3 miesiące regularnie albo i mniej

Chciałbym zakładając ten dziennik śledzić swoje poczynienia i właśnie być regularny

Mój cel? Zbudowanie mocnej, solidnej bazy i potem skupić się na elementach

Pozdro!

  • Lubię to 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Odpowiedzi 14
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne posty

Jeszcze fotke podeśle, może pomoże w doborze planu.

Dopiero dzisiaj mogłem wykonać trening Pompki z rękoma szeroko 16/16/18/18 - Zrobione wszystko Pompki diamentowe  14/14/16/16 - Zrobione wszystko, troche ciężko było ale dałem rade

Witam! Jestem tu nowy. Post o plan został wysłany. O to moje maxy:  Max podciągnięć: 10-12 Max pompek: 25-30 Max dipów: 10-15  Nie jest chyba źle, trenuje w sumie z 2-3 mies

Dodane grafiki

Wykonałem dzisiaj trening ze swoim planem.

Jutro zaczynam już z waszym!

Trening wyglądał tak: 

- Pompki tradycyjne  x15

- Podciągnięcia nachwyt x5

- Dipy x6

- Mostki x10

- Superman x10

- Uginanie kolan wisząc bokiem x10 (strasznie cięzkie ćwiczenie)

- Krzesełka na drążku x10

- Wznosy nóg na drążku do l-sita x5

-  Pompki diamentowe x10

- Podciągnięcia podchwyt  x5

- Dipy x6

 - Wznosy nóg prostych w kolanach do kąta około 70 - x20

- Skłony do przodu x10

- Brzuszki do pozycji V- 15

- Pompki szerokie x18

-Nachwyt x5

 -Dipy x6

 

Wykonałem dwa takie obwody i powiem jedno - Niesamowicie mnie zalało potem, siła była ale już wytrzymałość i chwyt puszczał - jest dużo ćwiczeń na drązku. Chciałbym to robić, ale mniej się męczyć bo jestem wstanie zrobić takie 3 obwody

A jutro wlatuje taki trening

 

  1. Pompki z rękoma szeroko 16/16/18/18
  2. Pompki diamentowe  14/14/16/16
  3. Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/6/6
  4. Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/6/6
  5. Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 12/14/14/16
  6. Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/14/14
  7. Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12
  8. Dipsy 10/10/12/12
  9. Brzuszki do pozycji V 10/12/14
  10. Crunch Kicks 10/12/14

 Troszkę się obawiam bo dużo serii ale zobaczymy   

  • Jest moc! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopiero dzisiaj mogłem wykonać trening

  1. Pompki z rękoma szeroko 16/16/18/18 - Zrobione wszystko
  2. Pompki diamentowe  14/14/16/16 - Zrobione wszystko, troche ciężko było ale dałem rade
  3. Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/6/6 - zrobione wszystko
  4. Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/6/6 -zrobione ale z trudem
  5. Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 12/14/14/16 - zrobione
  6. Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/14/14 - zrobione
  7. Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 - tego cwiczenia nie zrobilem
  8. Dipsy 10/10/12/12 - zrobione wszystko, ale ciężko. Dipy moja słaba strona
  9. Brzuszki do pozycji V 10/12/14 - zrobiłem całe
  10. Crunch Kicks 10/12/14- zrobione wszystkie, troszke dodałem powtórzeć do np 18/20 

Trening zajął Mi ok 1.5 h

  • Jest moc! 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.04.2019 o 22:16, Szymanek1922 napisał:

  1. Pompki z rękoma szeroko 16/16/18/18 zrobione
  2. Pompki diamentowe  14/14/16/16 zrobione
  3. Podciąganie nachwytem  szeroko 6/6/6/6 zrobione
  4. Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/6/6 - robie, ale do polowy zejscia, aby ciagle byc w napieciu, ciezko to idzie bo pompa masakra
  5. Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 12/14/14/16 zrobione
  6. Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/14/14 zrobione
  7. Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 nie robie
  8. Dipsy 10/10/12/12 zrobione
  9. Brzuszki do pozycji V 10/12/14 zrobione
  10. Crunch Kicks 10/12/14 zrobione 

 

 

  • Jest moc! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Gość nasu
      Przez Gość nasu
      Witam Jest to mój pierwszy taki dziennik.Plan układałem sam. Plan na miesiąc. Dopiero zaczynam więc proszę o wyrozumiałość. Poniedziałek ( Klatka + Triceps ) Rozciąganie 5 minut 1. Pompki zwykłe -10 2. pompki a nogami na podwyższeniu - 10 3. pompki diamentowe - 10 4. Dipsy na krześle - 10 5. Pike push ups - 10 To jest jeden cykl Przerwa między ćwiczeniami 30 sekund. Przerwa między cyklami 2 minuty. 5 cykli to koniec treningu Wtorek ( ABS ) 30 sekund Mountain Climbers Duble Crunches - 10 Duble tap Twist crunch - 10 30 sekund Mountain Climbers Seated Knee tucks - 10 Flutter kicks - 50 30 sekund Crunch Hold ¦roda ( Plecy + Biceps ) 1. Podciąganie nadchwytem szeroko 3x max 2. Podciąganie szeroko podchwytem 5/5/5 3. Podciąganie podchwytem wąsko 5/5/5 4. Pompki na podwyższonej jednej ręce 3x6 Czwartek ( ABS ) 30 sekund Mountain Climbers Duble Crunches - 10 Duble tap Twist crunch - 10 30 sekund Mountain Climbers Seated Knee tucks - 10 Flutter kicks - 50 30 sekund Crunch Hold Piątek ( Barki + Przedramie ) 1. Pompki z rękami przy biodrach 5/5/6 2. Podciąganie z ręcznikami 5/5/6 3. Zwis na jednej ręce 3x 10s na każdą ręke 4. Pompki na piłce 5/5/6 Codziennie Jazda rowerem czy to do pracy czy w dniu wolnym. Przed układaniem planu sporo poczytałem różnych treningów oglądanie filmików na YT itd. Jest to plan na czerwiec w lipcu modyfikacja ćwicze?. Cel oczywiście lepsza kondycja i więcej siły oraz coraz bardziej widoczne mięśnie
    • Gość nasu
      Przez Gość nasu
      Witam
       
      Po bardzo długiej przerwie wracam do treningów. Dosyć długa przerwa była  w trenowaniu bo aż kilka miesięcy.
      Diety nie będę rozpisywał bo praktycznie jej nie ma Staram się jeść sporo i zdrowo.
      Nastawienie mocniejsze i bojowe od jutra wracam na salę i tak będzie wyglądało moje pierwsze 6 tygodni:
       
      Poniedziałek, środa, piątek FBW:
       
      Pompki szeroko: 10/12/14
      Pompki diamentowe: 10/12/14
      Podciąganie nóg do kąta prostego: 10/10/12
      Podciąganie kolan do klatki: 10/10/12
      Podciąganie szeroko nachwytem: 3/3/3
      Krótkie pompki: 20/20/20
      Pompki z rękami przy biodrach: 10/12/12
      Zwis na jednej ręce: 6s/8s/8s
       
      Po treningu 20 minut na rowerze stacjonarnym.
       
      Wtorek, czwartek -- TabaTa 4 minuty
      Niedziela skakanka
    • Przez Dynloth
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      Pompki z rękoma szeroko 12/12/14/14 Pompki diamentowe  12/12/12/12 Pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/14/14 Dipsy 3/3/3/3 Pompki na kostkach 10/10/10/10  
      WTOREK: (ABS)
      Brzuszki do pozycji V 12/12/14/14 Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/12/14/14 Mostek(plank) 45s/45s/50s/50s Scyzoryki 35s/35s/40s/40s Crunch Kicks 12/14/14/14  
      ŚRODA: (PLECY+BICEPS) 
      Podciąganie nachwytem szeroko 3/3/3/3 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt  10/10/12/12 Podciąganie podchwytem zamkniętym 3/3/3/3 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt  10/10/12/12 Podciąganie chwytem młotkowym 4/4/4/4  
      CZWARTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
      Pompki z rękoma przy biodrach 10/10/12/12 Dobrze rozgrzej nadgarstki Podciąganie samymi barkami w zwisie 8/8/8/8 Podciąganie na ręcznikach 3/3/3/3 Pompki na piłce 10/10/10/10 Podciąganie za głowę 3/3/3/3  
      PIĄTEK: (UDA+ŁYDKI)
      Przysiad z wykrokiem 16/16/18/18 Kaczy chód 40s/40s/50s/50s Przysiady na jednej nodze (może być z asystą) 8/8/10/10 Wspięcia na palce 22/22/22/24 Przysiad z wyskokiem 12/12/14/14  
      Wskazówki dotyczące treningów: 
      Najważniejsze 2 zasady dotyczące treningu: przed treningiem wykonaj rozgrzewkę ok. 15 minut, a po treningu się porozciągaj.  Serie i powtórzenia są rozpisane w taki sposób: 6/8/8/8 - oznacza to że masz do wykonania 4 serie po wyznaczonej ilości powtórzeń w tym przypadku 6, 8, 8 i 8. Odpoczynek pomiędzy ćwiczeniami wynosi 2-3 minuty, im krócej tym lepiej. Odpoczynek pomiędzy seriami 1-2 minut, w tym przypadku również im krócej tym lepiej. Zalecam zrobienie całego programu treningowego i opisanie go ile powtórzeń byłeś w stanie wykonać - czy więcej czy mniej. To jest ważne żeby zweryfikować czy powtórzenia są dobrze dobrane. Po opisaniu treningów poprawiamy plan gdy jest taka konieczność i ewentualnie wymieniamy ćwiczenia, które Ci nie pasują.  Jeżeli nie wiesz jak wygląda dane ćwiczenie z planu, to kliknij jego nazwę - zostaniesz przekierowany na nasz kanał YouTube gdzie zobaczysz jak wygląda.  Nie odpowiadam za ewentualne powstałe kontuzje spowodowane niepoprawnym wykonywaniem ćwiczeń.   Mój plan treningowy zalecam Ci stosować przez 2 miesiące, po tym czasie należy zmodyfikować plan, aby ponownie przynosił progresy. Dziękuję za zaufanie i danie mi możliwości współpracy z Tobą nad Twoimi efektami. Życzę Ci samych progresów i mocnych treningów!
       
      Ze sportowymi pozdrowieniami,
      Dynloth - Dominik Kwiatkowski 
      Trener i właściciel społeczności WorkoutAthletes.com 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...