Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Po regeneracji wpadniesz z podwójną siłą 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A6W moge dostac informacje gdzie moge o tym poczytac ? 🙂

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Pewnie podrzucam link, ostatnio o tym rozmawialiśmy: 

🙂 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra dzis sprobuje wybrac coś od kury z yt i zobaczymy 🙂 Bo jakos mnie to nie przekonuje to A6W 😜

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No A6W ogólnie jest dobre, ale do 2 tygodni, później już zbyt długie i monotonne sąte treningi 🙂

Jak znajdziesz coś ciekawego to podeślij 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem sobie taki mix na ten brzuch dzis troche crunch kicks troche scyzorykow troche cwiczen od kury , i chyba wiem w czym tkwil problem ze wtedy na mnie to nie dzialało . Chyba robilem zbyt dlugie przerwy miedzy cwiczeniami . W piatek znowu zrobie sobie te cwiczenia co wczesniej tylko bede robil obwody i przerwy dopiero bo serii.  W srode mam wolne to pocwicze technike bo widze ze słabo też dalej z technika w cwiczeniach na brzuch pooglądam poradniki i takie tam.

No i lecimy w mase do 75 kg. Juz sie zdrowiej odzywiam ale jeszcze niestety nie moge przestac jesc slodkiego . Za dlugo to  robiłem ciezko sie powstrzymac 😜


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER
1 godzinę temu, krylus napisał:

No i lecimy w mase do 75 kg. Juz sie zdrowiej odzywiam ale jeszcze niestety nie moge przestac jesc slodkiego . Za dlugo to  robiłem ciezko sie powstrzymac 😜

Ja mam to samo więc piąteczka 🤣

No to koniecznie daj znać jak będzie po krótszych przerwach 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompki diamentowe 20/22/21(+3)

pompki z nogami na podwyższeniu 20/20/22

dipsy 13(+3)/14(+2)/12(+6)

pompki z rekoma szeroko 22/20(+2)/19(+4)

pompki zwykłe 17(+5)/13(+11)/11(+13)

 

Tak sobie trening ale po przerwie dobrze trice po tym czuje 🙂

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

pompki diamentowe 20/22/21(+3)

pompki z nogami na podwyższeniu 20/20/22

dipsy 10/12/14

pompki z rekoma szeroko 18/20/20

pompki zwykłe 18/20/20

 

Popraw na takie 🙂

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podciagniecia szerokie 8/10/8(+2)

podciagniecia zamkniete podchwytem 8/6(+2)/7(+3)

podciagniecia nachwytem 7(+1)/6(+2)/6(+20

podciagniecia podchwytem 7(+1)/6(+2)/5(+3)

młotkowe 6(+2)/5(+3)/3(+5)

 

Nie wiem niby spoko poszło ale troche jakbym regres czul ostatnio . No ale moze mi sie wydaje bo w sumie technika poszla w gore , Kiedys robiłem te podciągniecia bez spietych lopatek. Teraz napewno lepiej to wygląda ale i podciagniecia ciezej wchodza. No dziś w młotkowych napewno progress , ale w szerokich i zamknietym lekki regres , no ale moze jestem za bardzo sceptycznie nastawiony.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Zmieńmy trochę 🙂

 

podciagniecia szerokie 8/8/10

podciagniecia zamkniete podchwytem 6/8/8

podciagniecia nachwytem 6/8/8

podciagniecia podchwytem 6/8/8

młotkowe 6/6/8

 

Nie masz co się tak nastawiać, bywają gorsze dni u każdego 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heel touches 20/22/24/26

Crunch kicks 16/16/18/20

Wznosy nog do drążka 12/14/14/16

Scyzoryki 36/36/38/40

Moster plank 50/50/55/55

Hollow body 22/24/24/26

1.30 miedzy seriami , miedzy cwiczeniami 10 sek

No spociłem sie niemiłosiernie , brzuch tez spoko czuje ale nie wiem dla mnie to nie jest to XD Być moze zwyczajnie ja za bardzo wymagam a tak naprawde ten brzuch jest mocno spompowany . Chodz nie wiem na drugi dzien powiniem go raczej czuc po dobrym treningu a zazwyczaj ja tak nie mam poczuje chwile po treningu jeszcze a pozniej czuje jakby nie dostał po dupie wystarczająco.  Mozna powiedziec czuje jakbym mogl dac z siebie wiecej 🙂 Mysle ze to kwestia techniki albo nie wiem 🙂 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompki z rękoma szeroko 22/22/24

Pompki diamentowe 20/22/21(+3)

Podciaganie nachwytem szeroko 8/10/9(+1)

Podchwyt 8/8/7(+1)

Pompki z rękoma przy biodrach 16/18/16(+2)

Zwisy samych barków 12/12/14

Crunch kicks 16/18/20

Hela touches  20/20/20

 

Trening trwał 41 minut.

Całkiem niezły trening dziś czułem świeżość której dawno nie miałem.

 

 

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompki  z nogami na podwyższeniu 20/20/22

Dipsy 16 reszta zamienione na szwedki bo ból w ramieniu 16/18

Podchwyt zamknięty 8/10/9(+1)

Nachwyt 6(+2)/6(+2)/5(+3)

Podciaganie za głowę 8/6(+2)/5(+3)

Zwykle pompki 16/18/20

Scyzoryki 32/34/36

Podciaganie nog do drążka 10/12/14

 

 

Zmieniłem dipsy bo czuje ostatnio ból miedzy klatka piersiowa A ramieniem , dziś przy dipsach poczułem ten ból mocniej i nie wiem czego może to być konsekwencją.

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Technika na pewno, może za głęboko schodzisz w dół? Wychodzi na to że genetycznie masz mocny brzuch więc frontlevera na jedną rękę będziesz kiedyś robił 😄 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompki diamentowe 20/22/15(+9)

pompki z nogami na podwyższeniu 20/20/22

dipsy 10/12/14

pompki z rekoma szeroko 18/20/20

pompki zwykłe 18/18(+2)/15(+5

 

Dziś zrobiłem ten trening co mowileś  Dynloth

Wpadło całkiem niezle , tylko w diamentach dzis nie czułem sily i troche w pompkach zwykłych. Dziś od ponad 2 tyogdni po treningu jestem w stanie dalej po treningu zrobic jakąs pompke . Bo ostatnio te treningi mnie niszczyły do konca , moze dlatego też nie bylo progresu jakiego bym oczekiwal. 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dokładnie tak mogło być, zobaczymy teraz jak będzie z progresem 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Odczuwasz brzuch bardziej już czy jeszcze? 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakos tam odczuwam . NIe jest zle z tydzien tak pocwicze jeszcze i sie pomysli.

 Trening dzisiejszy , nic od rana nie jadłem i slabo wpadlo ale wiem ze jakbym porządnie zjadl to by wpadlo lepiej.

podciagniecia szerokie 8/8/10

podciagniecia zamkniete podchwytem 6/8/8

podciagniecia nachwytem 6/6(+2)

/6(+2)

podciagniecia podchwytem 6/8/6(+2)

młotkowe 6/5(+1)/5(+3)

 

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Uuu no to straszna lipa z jedzeniem 😕 Zabiegany chyba jesteś ;d 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A no praca , spanie , szkola w weekendy , troche ciezko 😛

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trening brzucha wpadł 😉 Od next tygodnia jak bede mial czas to skoryguje go jednak . Poszukam cwiczen ktore lepiej na mnie dzialaja i wprowadze je zeby pompa byla wieksza 🙂

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo poświęcić trening na sprawdzenie kilkunastu ćwiczeń na brzuch i wybrać najlepsze 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg 🙂
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



    • Przez Szymanek1922
      Witam! Jestem tu nowy. Post o plan został wysłany.
      O to moje maxy: 
      Max podciągnięć: 10-12
      Max pompek: 25-30
      Max dipów: 10-15 
      Nie jest chyba źle, trenuje w sumie z 2-3 miesiące regularnie albo i mniej 😄
      Chciałbym zakładając ten dziennik śledzić swoje poczynienia i właśnie być regularny 😄
      Mój cel? Zbudowanie mocnej, solidnej bazy i potem skupić się na elementach 😄
      Pozdro!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...