Skocz do zawartości
Dynloth

Wyróżniony Dziennik Treningowy za osiągnięcie 100 wpisów.

Wiadomość dodana przez Dynloth

Rekomendowane odpowiedzi

Zapomniałem się pochwalić jeszcze jedna rzeczą? W piątek 25.01.2019r. zrobiłem Muscle Upa. Nie był może bardzo poprawny technicznie, ale dodał motywacji. Podciagam się coraz wyżej? Jeszcze trochę pracy przy ruchu nogami?

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ooo super graty kolego!! Dobrze zaczyna się nowy rok oby tak dalej ??

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Gratulacje ? Kiedy widzi się efekty ćwiczeń to aż chce się żyć ?

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejny tydzień to kolejna seria treningów?

 

-Pompki z rękoma szeroko 12/14/14 - 12/14/14 bez problemów

-Pompki diamentowe 10/12/12 - 8/8/8 ciężko, ale bardzo fajnie już to ćwiczenie wygląda

-Pompki z nogami wysoko 12/14/14 - 12/14/14 trochę słabo barko rozgrzałem i było trochę drętwo ale bez problemów

-Dipsy 8/10/10 - 8/10/10 fajnie siadło

-Pompki na kostkach 6/7/9 - 6/7/9 też już zaczyna jakoś to wyglądać

-Wznosy kolan do klatki 10/12/12 - 10/12/10 robiłem bardzo powoli by mieć kontrolę nad ciałem i trochę siły brakło w ostatniej serii

-Mostek(plank) 40s/40s/45s - 40s/40s/45s bez problemów większych

-Brzuszki do pozycji V 12/12/14 - 12/12/14 dobitka mocna

 

Trening uważam za udany?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ja też uważam trening za jak najbardziej udany ? Stawiasz jakość ponad ilość to i efekty są ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próby stania na rękach zaczynają lepiej wyglądać? W wolnych chwilach ćwiczę ściskaczem do dłoni, więc siła palców coraz silniejsza? Już trochę wyczuwam jak ma to wyglądać?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i super to zaraz będzie co świętować. ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Daje Ci max 2 miesiące do stabilnego stania na rękach ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Eee tam MuscleUp szybko wszedł więc HS też ładnie pójdzie ? Możesz ćwiczyć codziennie próby HS i będzie gitarka ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy MuscleUpie też dużo pracy? Powoli do przodu?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ale jak już zrobisz takiego ładnego to podeślesz nagranie żeby się pochwalić? ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i bajeczka. ? To ja trzymam kciuki za szybki progres ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę mnie nie było na forum ale jestem?

W czwartek trening wleciał cały na 100%?

W sobotę niestety miałem wyjazd i nie mogłem zrobić treningu? Myślę żeby zamienić trening wtorkowy z sobotnim

Wczoraj już trening wleciał normalnie?

 

-Pompki z rękoma szeroko 12/14/14 - 12/14/14 dobrze wleciało

-Pompki diamentowe 10/12/12 - 10/12/12 jestem pozytywnie zaskoczony bo zaczyna to bardzo fajnie wyglądać

-Pompki z nogami wysoko 12/14/14 - 12/14/14 bez większych problemów

-Dipsy 8/10/10 - 8/10/10 robiłem trening typowo domowy, więc dipy były robione przy pomocy dwóch biurek

-Pompki na kostkach 6/7/9 - 6/7/9 tu też mały progres bo siada już bez problemów w odpowiedniej pozycji, palce się wzmocniły

-Wznosy kolan do klatki 10/12/12 - 10/12/12 zamiast wisieć na drążku to zrobiłem podpierając się o dwa biurka

-Mostek(plank) 40s/40s/45s - 40s/40s/45s siadło dobrze

-Brzuszki do pozycji V 12/12/14 - 12/12/14 tu również bez większych problemów

 

Trening uznaję za dobry? Progres mały ale zawsze jest?

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Wow super weszło! ?

Pełny plan treningowy wszedł zobaczymy jak pozostałe dni pójdą. Jak będą w pełni to trochę utrudnimy plan ? 

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słońce się pojawiło to jest większa ochota na trening?

Niestety dopiero dziś się wziąłem za podsumowanie?

 

-Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/8 - 6/6/8 fajnie wleciało

-Podciąganie podchwytem 6/6/8 - 6/5/5 już coraz lepiej to wygląda

-Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/8 - 6/6/5 tu też progres

-Podciąganie chwytem młotkowym 4/6/6 - 4/6/6 dobrze było

-Mostek(plank) 50s/55s/60s - 50s/55s/60s jakoś ciężko mi było pod koniec ale zrobiłem

-Scyzoryki 12/14/16 - 12/14/16 też trochę tu ciężko było

-Crunch Kicks 16/18/18 - 16/18/18 bez problemów większych

-Przysiady na jednej nodze 6/6/6 - 6/6/6 nadal z asystą lecę

 

Trening uważam za dobry?

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Zgadzam się słoneczko samo wyciąga na trening ? Na placu trenujesz? ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie, dopiero jak się cieplej bardziej zrobi?

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ja już próbowałem na parku i jest spoko, dopóki słońce się nie schowa ?

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez ZIPOLA
      Pamiętasz jaki był? 😄
    • Przez Ddaniel95
      Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda? ?
    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg ?
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



×
×
  • Dodaj nową pozycję...