Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Ee to pewnie pyszniutka ?

Miałem - przed kontuzją. ? Teraz dopiero będę dziabał ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Quake napisał:

Dobra kawa nie jest zła:D z ile łyżeczek robisz kawę?

2 Takie kopiate na filiżankę, kiedyś piłem Yerby sporo ?

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ja pijam yerbę, jaką piłeś, jaką polecasz? ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Dynloth napisał:

Ja pijam yerbę, jaką piłeś, jaką polecasz? ?

Sporo popijałem Targui Energia, Rosamonte, Pipore ta z cejrowskim też spoko! Smakowo bardzo lubiłem despaldy te takie palone Yerby, La Merced jest bardzo intensywna i długo zachowuje smak.

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Czyli raczej takie naturalne smaki ? Próbowałeś może Yerba Mate Green Mas Energia? ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

@Dante666 gratulacje! Twój Dziennik Treningowy osiągnął pierwszy próg w ilości postów - ponad 100.

W związku z czym do Twojego profilu zostaje przypięte odznaczenie za aktywne prowadzenie dziennika ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Dynloth napisał:

@Dante666 gratulacje! Twój Dziennik Treningowy osiągnął pierwszy próg w ilości postów - ponad 100.

W związku z czym do Twojego profilu zostaje przypięte odznaczenie za aktywne prowadzenie dziennika ?

Dzięki bardzo ?

3 godziny temu, Dynloth napisał:

Czyli raczej takie naturalne smaki ? Próbowałeś może Yerba Mate Green Mas Energia? ?

Nie, tej nie znam, kilka z ziołami próbowałem, próbowałem też słodzoną słodzikami - była okropna, któraś Amanda ma chyba słodzik w sobie.

A polecasz tą Yerbe? Jakie są twoje ulubione, z czego pijesz?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Pije z ceramicznego naczynia, najwygodniej dla mnie ?

No ta yerba właśnie jest taka smakowa, przyjemna i z dodatkiem guarany więc fajnie smakuje bez tego tytoniowego posmaku no i dobrze kopie ? Ze słodzikiem? Ble nie brzmi to pysznie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj znów trening w kamizelce obciążeniowej

Przysiad z wykrokiem+30kg  18/18/20

Kaczy chód 40s/40s/50s

Przysiady na jednej nodze z asystą 8/9/9

Wspięcia na palce +30kg 20/20/20

Przysiad z wyskokiem  +30kg 6/6/6

Brzuszki do pozycji V 12/12/12

Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/10/10

Hollow body 15/18/18


Jest jakiś progres więc się ciesze, trening uznaje za udany ?

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Kamizelka to fantastyczny przyjaciel w treningach SW ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest w końcu jakiś progres w podciąganiu ?

Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4

Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/10

Podciąganie podchwytem zamkniętym 5/4/4

Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 8/8/10

Podciąganie chwytem młotkowym 4/4/4

Mostek(plank) 40s/50s/50s

Scyzoryki 30/30/30

Crunch Kicks 12/12/12

 

Trening fajny, jestem zadowolony ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszy trening udany, poszły rekordy w ręcznikach i w podciąganiu za głowe, poszła siła do góry ?

 

Pompki z rękoma przy biodrach 12/10/11

Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12

Podciąganie na ręcznikach 4/4/5

Pompki na piłce 12/12/14

Podciąganie za głowę 4/4/4 + 2x po 5 opuszczania

Mostek(plank) 40s/50s/50s

Scyzoryki 30/30/30

Crunch Kicks 10/10/12

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszy trening:

Pompki z rękoma szeroko 12/14/16

Pompki diamentowe  12/14/9

Pompki z nogami na podwyższeniu 10/10/10

Dipsy 8/8/8

Pompki na kostkach 10/10/10

Brzuszki do pozycji V 12/14/14

Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/10/12

Mostek(plank) 40s/50s/50s

 

Trening wyszedł całkiem spoko, mój ulubiony dzień, moja ulubiona partia choć nie mam do klatki genetyki totalnie ;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ja tak samo ? Nie myślałeś żeby ją uzupełni o ławeczkę płaską? ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, kiedyś coś tam na płaskiej targałem, też efektów lepszych nie miałem ?, ja po prostu muszę długo na rezultat poczekać, z płaską - musiałbym iść na siłownie, a bardzo lubie trening w domu szczególnie właśnie kalisteniczny, taki trening największą frajde mi daje po prostu ? kettle, ciężary też są spoko ale jednak jako swoją baze lubie to.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No powiem szczerze, że dzisiaj trening paskudny, zmieniłem troche makroskładniki w diecie, może dlatego.

Chciałem trening dzisiejszy odpuścić, ale jednak się do niego zmusiłem, katorga ?

Przysiad z wykrokiem +30kg 16/18/20

Kaczy chód 40s/40s/50s

Przysiady na jednej nodze (może być z asystą) 8/8/7

Wspięcia na palce +30kg 20/22/24 -

Przysiad z wyskokiem +30kg 7/6/6

Brzuszki do pozycji V 12/12/12

Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/12/14

Mostek(plank) 40s/50s/50s

 

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszy trening ciężko dosyć szedł, do tego mam kontuzje kolana, jeździmy x @Reneesme na rowerze, prawie codziennie tak koło 10km na uczelnie w dwie strony, lekkie przemęczenie, z treningu dzisiaj średnio zadowolony jestem, regres lekki no ale progresja nie zawsze jest liniowa ?

Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/2

Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 8/8/8

Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/4/5

Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 8/7/8

Podciąganie chwytem młotkowym 3/3/3

Mostek(plank) 40s/50s/50s

Scyzoryki 30/30/30

Crunch Kicks 12/12/12

 

W dniu 4.04.2019 o 08:11, Trip napisał:

To co zmodyfikowałeś w diecie? ?

 

Zmniejszyłem węgle, zwiększyłem tłuszcze, troszkę urosłem ale też troszkę mnie zaczęło zalewać, jednak za dużo węgli jak na moją insulinooporność :D, taka zmiana nagła może powodować lekki spadek energii, mój organizm już zapomniał czasy kiedy był na ketozie :D, ale to moja wina bo oczywiście nagle obciąłem dużo zamiast po troszku ale ja taki jestem. Jak komuś układam diete zawsze mówie powoli obcinaj, a sam oczywiście lubie drastyczne zmiany.

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez ZIPOLA
      Pamiętasz jaki był? 😄
    • Przez Ddaniel95
      Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda? ?
    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg ?
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



×
×
  • Dodaj nową pozycję...