Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

22 godziny temu, Quake napisał:

Oby kontuzja szybko się skończyła:) 

Czyli jesteś diabetykiem ?

Nie do końca, diabetyk odnosi się do cukrzyków z tego co mi wiadomo, ja po prostu mam insulinooporność, ale już w znacznym stopniu ją zwalczyłem ? ale to trwa wszystko

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już po treningu, zaraz lecimy z @Reneesme na rower, pewnie z 20 km pyknie. Trening ciężki, wczoraj pomagałem przy przeprowadzce i prawie cały dzień nosiłem. Odbiło się to najbardziej na chwycie i podciągnięcia na ręczniku to tragedia. Jeżeli chodzi o podciągnięcia za głowe, może rekordów dzisiaj nie było, ale siła wzrosła, jakość tych powtórzeń była o wiele lepsza więc myślę, że te negatywy sporo mi dały.

Tak się prezentuje forma obecna, waga dzisiaj 88 kg, zaczynam teraz schodzić w dół ?

Pompki z rękoma przy biodrach 6/12/12

Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/12/12/

Podciąganie na ręcznikach 4/4/3

Pompki na piłce 12/12/14

Podciąganie za głowę 4/3/3 negatywy 4/5

Mostek(plank) 40s/50s/50s

Scyzoryki 30/30/30

Crunch Kicks 12/12/12

 

1.jpg

2.jpg

  • Lubię to 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Myślę że jak pójdzie redukcja to będzie super ?

Czyli istnieje możliwość zwalczenia insulinoodpornośc i będziemy tu mieć świetny żywy przykład?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 7.04.2019 o 18:19, Trip napisał:

Bary plecy i ramiona będą dobre ?

Mam nadzieję :D

Dzisiaj ogromne zmęczenie, ciężko się trenowało ale progres jest

Pompki z rękoma szeroko 12/14/16

Pompki diamentowe  12/12/14

Pompki z nogami na podwyższeniu 10/12/14

Dipsy 8/8/8

Pompki na kostkach 10/10/10

Brzuszki do pozycji V 12/14/14

Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/12/12

Mostek(plank) 40s/50s/50s

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopadło mnie jakieś wiosenne zmęczenie, zero mocy na treningu ale zrobiłem coś tam.

 

Przysiad z wykrokiem +30kg 16/18/16

Kaczy chód 40s/40s/50s

Przysiady na jednej nodze  5/5/4

Wspięcia na palce +30kg 20/22/22

Przysiad z wyskokiem +30kg 7/8/7

Brzuszki do pozycji V 12/12/12

Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/10/10

Mostek(plank) 40s/50s/50s

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak mam że jak ćwiczę na dworzu w słońcu to też jakoś mocy nie mam ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszy trening dosyć dobry, jestem zadowolony z rezultatów, ćwiczyło się dobrze, i była moc ?

 

Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/3

Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 8/8/8

Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/5/4

Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 8/8/8

Podciąganie chwytem młotkowym 3/3/4

Mostek(plank) 40s/50s/50s

Scyzoryki 30/30/30

Crunch Kicks 10/12/12

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trening mało udany, mocy brak -otatnio mam mało czasu na odpoczynek, stąd pewnie zmęczenie.

 

Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/12

Podciąganie samymi barkami w zwisie 12/12/12/

Podciąganie na ręcznikach 3/3/3

Pompki na piłce 12/12/12

Podciąganie za głowę 4/3/3

Mostek(plank) 40s/50s/50s

Scyzoryki 30/30/30

Crunch Kicks 12/12/12

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ano niestety bywają te gorsze dni ale i te lepsze tez się pojawiają ? jak redukcja idzie ?:)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, tak jak to jest przy moim problemach tzn IO i niedoczynność - POWOLI ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trening zrobiony, dzisiaj mimo braku czasu poszło całkiem sprawnie i fajnie, jest progresja ?

Pompki z rękoma szeroko 12/14/16

Pompki diamentowe  12/12/14

Pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/14

Dipsy 8/8/9

Pompki na kostkach 11/11/10

Brzuszki do pozycji V 12/14/14

Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/12/12

Mostek(plank) 40s/50s/50s

 

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.04.2019 o 12:02, Banan napisał:

Który dzień treningowy najbardziej lubisz? ?

Zdecydowanie Poniedziałek i pompowanie ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przysiad z wykrokiem +30kg 16/18/20

Kaczy chód 40s/40s/50s

Przysiady na jednej nodze asysta 6/6/6

Wspięcia na palce +30kg 20/22/24

Przysiad z wyskokiem +30kg 10/6/8

Brzuszki do pozycji V 12/12/12

Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/10/10

Mostek(plank) 40s/50s/50s

 

Trening całkiem udany, jutro prawdopodobnie zrobię trening piątkowy a piątek, sobota, niedziela dłuższa regeneracja związana z wyjazdem do domu, zatem kilkudniowa przerwa w treningach ale okraszona pracą fizyczną na działce ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Endriu napisał:

Nie ma to jak prace na działce w słoneczną pogodę ??

Obciążenie masz w postaci kamizelki cały czas? ?

Cały czas to znaczy nie nosze tego codziennie ? ale mam na stancji kamizelkę, nie zabieram jej do domu na święta. Chyba ,że mówisz o treningach to tylko w tym treningu nóg tak jak w planie, reszta bez kamizelki.

Dzisiejszy trening całkiem spoko, i teraz czas na przerwę aż do Poniedziałku a moze nawet do wtorku, zobacze jeszcze jak wyjdzie, ale czuje ,że tej przerwy potrzebuje żeby się nieco zregenerować ?

Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4

Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 6/9/8

Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/5/5

Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 8/8/7

Podciąganie chwytem młotkowym 4/3/3

Mostek(plank) 40s/50s/50s

Scyzoryki 30/30/30 

Crunch Kicks 10/12/12

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj cały dzień spędzony na działce, sporo się namęczyłem ze wszystkim tam, a później jeszcze trening.

Pompki z rękoma szeroko 12/14/16

Pompki diamentowe  12/14/14

Pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/10

Dipsy - nie mam jak ich tutaj robić niestety ?

Pompki na kostkach 10/9/10

Brzuszki do pozycji V 12/14/14

Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/10/10

Mostek(plank) 40/50/50

 

Całkiem spoko, teraz zmęczenie mnie dopadło, jutro znowu działka i tak będzie póki pogoda będzie dopisywała ?

 

Diete niestety odpuściłem bo jestem u matki, nie mam teraz zbytnio możliwości trzymania się swojego planu dietetycznego :/, co też negatywnie wpływa na formę.

ja1.thumb.jpg.dc9e76c4759245b107198ac541773be9.jpg

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla większości ludzi tak, dla mnie niestety nie, szybko wracam do wagi pierwotnej ze względu na swoje lipne zdrowie :D.

Dzisiaj bez treningu, za to od rana do wieczora zapierniczałem na działce, i mówiac szczerze czuje sie bardziej wypompowany niz po treningu. Dzisiaj głupotą byłoby robienie treningu, szkoda pogody a wysiłek był ogromny ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie :D dzisiaj już normalnie trening wszedł, drążek, który tutaj mam jakoś napieprza w dłonie strasznie, musze się do niego przyzwyczaić ew. rękawiczki założyć :D

Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/3

Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 6/9/9

Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/5/3

Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 8/8/8

Podciąganie chwytem młotkowym 4/3/4

Mostek(plank) 40s/50s/50s

Scyzoryki 30/30/30 

Crunch Kicks 10/12/12

 

Trening ogólnie udany :) może bez progresu ale w miare gładko szło.

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Ddaniel95
      Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda? ?
    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg ?
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



    • Przez Szymanek1922
      Witam! Jestem tu nowy. Post o plan został wysłany.
      O to moje maxy: 
      Max podciągnięć: 10-12
      Max pompek: 25-30
      Max dipów: 10-15 
      Nie jest chyba źle, trenuje w sumie z 2-3 miesiące regularnie albo i mniej ?
      Chciałbym zakładając ten dziennik śledzić swoje poczynienia i właśnie być regularny ?
      Mój cel? Zbudowanie mocnej, solidnej bazy i potem skupić się na elementach ?
      Pozdro!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...