Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj zrobiłem sobie drabinki 

nachwyt 1/2/3/4/5/6/7/8/9/7(+1)/6(+1)/6/5/4/3/2/1

pompki zwykłe 2/4/6/8/10/12/14/16/18/16/14/12/10/8/6/4/2

 

Pierwszy raz w drabinkach wpadło 9 powtorzen wiec jestem zadowolony ? 

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czylipowtórzenia w drabince idą do góry:) A ciekawe czy Twój maks się już zwiększył:)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pocwicze jeszcze baze 2-3 miechy , za jakis miech kupuje juz obciązenie i lecimy z elementami chyba powoli.

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

I bardzo dobrze, będzie jeszcze większa motywacja jak nowe elementy będziesz ogarniał ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Diamentowe 20/20(+2)/13(+11)

Dipsy 10/12/14

Pompki z nogami na podwyższeniu 20/20/20(+2)

Pompki z rękoma szeroko 18/20/20

Pompki zwykle 18/19(+1)/18(+2)

 

No nie poszło dziś no ale trudno jutro nowy dzień nowa siła;)

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podciaganie szerokie 8/8/10

zamkniety podchwyt 6/8/8

nachwyt na szerokosc barkow 6/6(+2)/7(+1)

podchwyt na szerokosc barków 6/6(+2)/6(+2)

młotkowe 6/5(+1)/5(+3)

 

Nawet spoko poszło. Wczoraj i przedwczoraj nie zrobiłem treningu , głowa wygrala ze mna xD Ale dziś juz sie nie dałem.

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

I jak głowa? ?

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

 I jak głowa? 

Nie powiem ostatnio miałem jakis okres ze mi sie nie chcialo , ale musze to przezwycieżyc ?

Zrobiłem maksy dziś , poszło ciut słabiej niz poprzednio.

Nachwyt 17 ( w nawiasie ile kiedys miałem maxa : 17)

podchwyt 15 (16)

dipsy 37 ( 37)

pompki 51(53)

 

No od ostatniego maxa brak progresu xd No ale cóż chyba musze zmienic troche bodziec do treningow dla tego planuje troche cięzarów dodac w najbliższym czasie tylko musze sie zaopatrzyc w tą kamizelke.  No i co z kazdym dniem do przodu xD Od jutra brak wymówek bo za duzo tego ostatnio miałem ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Dzisiaj zrobiłem drabinki :

podchwyt : 1/2/3/4/5/6/7/8/8/7/6/5/4/3/2/1

Dipsy : 2/4/6/8/10/12/14/16/14(+2)/14/12/10/8/6/4/2

pompki : 2/4/6/8/10/12/14/16/18/16/14/12/10/8/6/4/2

 

Od poniedzialku wracam do tego co robiłem , przez weekend testuje ten brzuch cwiczenia i moze jeszcze potestuje jakis rodzaj treningu .

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cos okolo godziny . Przerwy wydluzalem na poczatku 20-30 sek doszedlem do 1.10 i pozniej znowu schodziłem do 30 sek. NIe powiem bo nawet ostro czułem ręce i klatke .

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompki z rekoma szeroko 20/20/22

pompki diamentowe 20/22/21(+3)

nachwyt szeroko 8/10/10

podchwyt 6/8/7(+1)

pompki z rekoma przy biodrach 16/18/18

barki same w zwisie 10/10/12

wznosy kolan do klatki 10/12/14

crunch kicks 16/18/20

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 poziom od kury dziś zrobiłem troche zmieniony : ( obwody robilem , miedzy cwiczeniami 20 sek , miedzy seriami 2.30 min)

8 /8/8/8 nachwyt 

diamenty 15/15/15/15

podchwyt 8/8/8/6

pushups 6/6/6/6

wznosy kolan do klatki 10/10/10/10

pompki zwykłe 20/20/20/20

szerokie nachwytem 8/8/7/7

dipy 10/10/10/10

chrunch kicks 10/10/10/10

heel touches 10/10/10/10

scyzoryki 20/20/20/20

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

I jak oceniasz ten trening? ?

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heel touches 20/22/24/26

Crunch kicks 16/16/18/20

Wznosy nog do drążka 12/14/14/16

Scyzoryki 36/36/38/40

Moster plank 50/50/55/55

Hollow body 22/24/24/26

Staram sie szukac alterantyw ale narazie robie to . Zacząłem oglądac filmiki na youtube i szukac co moge poprawic  w technice . Powoli do przodu ?

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wlecial pierwszy ciezar moze maly bo 5-6kg z plecaka , i slabo go poczułem ale zawsze to jakis ciezar ?

Nachwyt 1/2/3/4/5/6/7/8/7/6/5/4/3/2/1 (+5-6 kg)

pompki zwykłe 2/4/6/8/10/12/14/16/14/12/10/8/6/4/2 ( +5-6kg)

 

Po minucie przerwy bo byla sila zrobiłem sobie jeszcze do maxa ,

Podchwyt 1/2/3/4/5/6/7

Dipsy 2/4/6/8/10/12/14

 

Dipsów jeszcze bym zrobił ale mnie coś dalej miedzy piersią a ramieniem boli jak je robie wiec wolałem nie ryzykowac ( to chyba przez to ze robie za mocno powyzej 90 stopni ) Od 3 dni dbam tez o kalorycznosc , moze troche za duzo jeszcze niezdrowego jedzenia ale pracuje nad tym .

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Ddaniel95
      Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda? ?
    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg ?
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



×
×
  • Dodaj nową pozycję...