Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

O kolejny super dziennik się zapowiada do obserwowania trzymam kciuki za postępu - będę obserwował powodzenia! 🙂

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję 🙂 i jak najbardziej zapraszam do obserwowania. Motywacji nigdy dość 😅 pozdrawiam 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Jak na taki staż to figura kozak, powodzenia! :) 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wow, cudowne barki 🤩 - aż zazdroszczę 

I jeszcze jedna kobieta (w końcu 😉 ).

A jak z dietą? Jesz intuicyjnie, czy masz jakąś ustaloną dietę? 

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Czekamy na wpisy o treningach 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, Reneesme napisał:

wow, cudowne barki 🤩 - aż zazdroszczę 

I jeszcze jedna kobieta (w końcu 😉 ).

A jak z dietą? Jesz intuicyjnie, czy masz jakąś ustaloną dietę? 

Dziękuję 🙂 Dieta a właściwie nazywam to styl żywienia jest. Aktualnie jem 2300kcal i powoli schodzę w dół. Nie trzymam miski na 100% bo bym zwariowała, więc zdarzają mi się grzeszki, ale ogólnie można rzecz jem zdrowo. 

7 godzin temu, Trip napisał:

Widzę potencjał na bikini fitness 😄

😅😅😅Proszę Cię 😂

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, Dynloth napisał:

Czekamy na wpisy o treningach 🙂

No więc wczoraj pierwszy trening, wróciłam późno dlatego wpis dziś. 

 

  1.  Dipsy 3/3/3/3 zrobiłam 5/5/5/5
  2. Pompki z rękoma szeroko 6/6/8/8 (Tyle że na kolanach.) zrobiłam 10/10/8/8 ale nie ma kolanach. O dziwo na kolanach jest za łatwo. 
  3. Pompki diamentowe  6/6/8/8 (Tyle że na kolanach.) A tutaj poległam - ledwie zrobiłam 3. Za trudne są dla mnie ale będę próbować dalej je opanować. 
  4. Podciąganie podchwytem 3/3/3/(Tyle że z gumą.) zrobiłam 4x3 ale ostatnie powtórzenia to już były 7 poty 😂
  5. Inlined Pull Ups 6/6/8/8 zrobiłam 4x10 na taśmach trx 
  6. Pike PushUps 6/6/6/6 zrobiłam ledwo 4x5 
  7. Zwis na 1 ręce 6s/6s/6s/6s (6s jedna ręka i 6s druga ręka - to jest jedna seria.) Masakra, jakie ja mam słabe ręce 🙈 nie udało mi się wisieć dłużej niż 2-3 s
  8. Brzuszki do pozycji V 8/8/10/10 Błagam zmień to 😅 mój kręgosłup płakał. zrobiłam 6/6 a potem umarłam i w zamian zrobiłam Unoszenie nóg na ławeczce 4x20 
  9. Crunch Kicks 10/10/12/12 też mi kiepsko szło 6/6/4/2, jeżeli jest możliwość to wolałabym coś innego. 

I tak reasumując, zdałam sobie sprawę że jestem cienka jak doopa węża 😂 Ale po tym treningu poszłam jeszcze robić martwe, hip thrust  i 30 min interwalow. 

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już widzę że bez zmian się nie obejdzie 😄 

Sylwetka dobra, dieta pod kontrolą teraz dobrze dopasowany plan i będzie super 😄 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 11.04.2019 o 08:34, Trip napisał:

No jeżeli chodzi o brzuszki to robię w zamian wzniosy nóg na ławce oraz Unoszenie kolan do klatki piersiowej w zwisie plus inne na skośne 🙂 Reszta wg rozpisanego planu. 

 

Mam za sobą już 3 treningi wg rozpiski. Jest coraz lepiej, jestem w stanie wykonać o 3-5 powtórzeń więcej niż za pierwszym razem. Jutro kolejne podejście ale ponieważ naszły mnie trudne dni to nie wiem jak będzie z efektywnością. Rzadko odpuszczam w takiej sytuacji trening, ale też nie cisnę na 100%.

Do tego będzie pauza ze względu na tatuaż. Nie wiem jeszcze ile to powinno potrwać? To mój pierwszy więc nie mam doświadczenia 🤷🏻‍♀️Ktoś coś? Dobre rady mile widziane 😊 Pozdrawiam 

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER
  1.  Dipsy 5/5/5/5/5 - Użyjemy metody na szybki przyrost siły 🙂
  2. Pompki z rękoma szeroko 8/8/10/10
  3. Pompki diamentowe  5/5/5/5/5 <- Spróbuj na kolanach z powolnym kontrolowanym w pełni ruchem. 
  4. Podciąganie podchwytem 3/3/3/3 <- No to zostawiamy 🙂
  5. Inlined Pull Ups 10/10/12/12
  6. Pike PushUps 5/5/5/5/5
  7. Zwis na 1 ręce 6s/6s/6s/6s to zamieniamy na oburęczne wiszenie 🙂
  8. Wznosy kolan do klatki w zwisie na drążku 5/5/5/5/5
  9. Mountain Climbers 50/50/50/50

Spróbuj tak zobaczymy 🙂

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.04.2019 o 14:47, Endriu napisał:

Siema i powodzenia! 🙂

Siemka 🙂 i dziękuję, przyda się 😉

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez ChudyByk
      Hej wszystkim! 
      Jakoż w końcu zdecydowałem się zmienić siebie i mój wygląd, postanowiłem otworzyć ten dziennik licząc na to, że wspólnie ze mną pomożecie mi przebrnąć przez całą drogę zmian.
      Głównym moim celem jest to, żeby  zbudować masę mięśniową, móc zrobić 10 podciągnięć nachwytem i zwiększyć liczbę pompek, stanąć na rękach bez pomocy ściany, zrobić MU, w przyszłości jakieś elementy. W skrócie - zmienić  wygląd 😄 
       
      Moje parametry:
      Wzrost:  1.86
      Waga: 65kg
      Max podciągnięć: Podchwytem 4, nachwytem 1
      Max pompek: 10
      Max dipów: 1
      Max przysiadów: 40
      Max brzuszków: 38
      Zobaczymy jak bardzo się to zmieni po 2 miesiącach, bo jak na razie jest słabo, ale motywacji nie brakuje.
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      Pompki z rękoma szeroko 5/5/5/5/5 Pompki diamentowe  5/5/5/5/5 Pompki z nogami na podwyższeniu 5/5/5/5/5 Dipsy max/max/max/max/max Pompki na kostkach 5/5/5/5/5  
      WTOREK: (ABS)
      Brzuszki do pozycji V 10/10/12/12 Wznosy kolan do klatki piersiowej 8/8/10/10 Mostek(plank) 40s/40s/45s/45s Scyzoryki 30s/35s/35s/35s Crunch Kicks 12/12/14/14  
      CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)
      Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max  
      PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
      Pompki z rękoma przy biodrach 5/5/5/5/5 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 Podciąganie na ręcznikach 5/5/5/5 Pompki na piłce 10/10/10/10 Hindu Push Ups 5/5/5/5/5  


       
    • Przez loki
      cześć
      W końcu postanowiłem założyć dziennik treningowy.
      Coś o mnie:
      20 lat, wzrost 173, waga około 60kg
      trenuje już od około miesiąca
      moje cele to:
      +5-10 kg 
      muscle-up
      front lever
       
       
      dzisiejszy trening:
      poniedziałek
      pompki z rękoma szeroko 14/14/16/16
      pompki diamentowe 14/14/16/16
      pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/14/14
      dipy 12/-/-/-
      pompki na kostkach 12/12/12/12
       
      trening całkiem spoko, diamenty na koniec ciężko szły, niestety po pierwszej serii dipów musiałem przerwać trening, 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...