Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Ojej jadłem te batoniki, smak to po prostu coś cudownego 😄

Czasami się promocje na nie trafiają to wtedy biorę je garściami 🤣

Tak FB coś aktualizuje mi też nie do końca działa 😄

30kg to masz super kamizelkę, jutro będzie problem żeby usiąść na kibelku 😄

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak tak zachwalacie to muszę spróbować 😄

30kg to już fajny ciężar do treningu 🙂

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Dynloth napisał:

Ojej jadłem te batoniki, smak to po prostu coś cudownego 😄

Czasami się promocje na nie trafiają to wtedy biorę je garściami 🤣

Tak FB coś aktualizuje mi też nie do końca działa 😄

30kg to masz super kamizelkę, jutro będzie problem żeby usiąść na kibelku 😄

Oj będzie, już mam nogi z waty :D, zwiększam kalorie żeby sie to zregenerowało szybko :D, ale w weekend nie bede w stanie trzymać diety niestety.

 

3 minuty temu, Trip napisał:

Jak tak zachwalacie to muszę spróbować 😄

30kg to już fajny ciężar do treningu 🙂

 

 

Ja spodziewałem się ,że będzie lepiej, wymiana ciężarków to katorga, wąskie kieszenie, ciężko wkładać ciężarki do środka, więc z regulacją kamizelki słabo, do tego zapięcia, wiszą jakieś sznurki ch*j wie jak to zapiąć z której strony. Ja mam kamizelke z Bushido, nie wiem jak inne. Moja mnie irytuje, ale ma też sporo plusów, bo jednak przysiady itp fajnie się z tym robi, w dipach i podciąganiach zwykły pas z łańcuchem sprawdza się fajnie 🙂

 

Mam też jeszcze pomysł żeby sobie porobić jakieś animal crawlingi z tą kamizelką, ale cholera kombinowanie zawsze jak to zapiąć masakra 😄 po prostu zwykle zakładam i nie zapinam.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Czyli że wycieczka się zapowiada 😄

Kamizelka spoko bo jest dobra do wszystkiego, tyle że cena to raz a dwa tak jak mówisz jest z nią zabawy 😄 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówiłem dzisiaj robie piątkowy trening, i wyjeżdżam jutro, w niedziele wracam na domową siłownie 😄

Niestety wyniki dzisiaj słabe, brak regeneracji swoje robi, wkurza mnie bo w pociąganiach mam wrażenie ,że nie progresuje, choć dźwigam teraz do 7 kg więcej bo waże 85-87 kg, 87 jak najedzony i napity jestem. 

Podciąganie nachwytem szeroko 3/3/3

Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 5/6/10

Podciąganie podchwytem zamkniętym 3/3/3

Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 8/8/8

Podciąganie chwytem młotkowym 3/3/3

Mostek(plank) 40s/50s/50s

Scyzoryki 30/30/30

Crunch Kicks 12/12/12


Załączam forme na dzień dzisiejszy1.thumb.jpg.1173d5867d7e461a58b6975d8b4f6211.jpg

 

3.thumb.jpg.e7674cdda5b1e9743b152a3cfe3034d4.jpg

2.thumb.jpg.16c85c315dee7003ea5cf29e041b0d8c.jpg

4.thumb.jpg.15f945231b6ba548d1f75a72cb357271.jpg

Koktajl po-treningowy: 2 żółtka, 30g izolatu białkowego bez smaku, troche cynamonu, banan, łyżeczka miodu, szczypta soli, mrożone owoce leśne, sok domowy z aronii

5.thumb.jpg.7cf11ff5c4b99f1075c4133a9791afc0.jpg

Moja kamizelka.

 

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jestem smaku tego Twojego napoju 😄 

Sylwetka V już jest więc spoko 🙂 Myślę że masz predyspozycje do dużych ramion 🙂 Udanego wyjazdu 🙂

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za ciepłe słowa! 😄 Napój smakuje jak mleczny szejk, bardzo przyjemnie się sączy, ale głównie chodzi o funkcjonalność i dostarczenie po treningu węgli prostych, odrobinkę złożonych, białeczka, witamin, mikroelementów, elektrolitów w formie płynnej a dodatkowo z enzymami z owoców czyli praktycznie w postaci mleczka, które organizm od razu może wchłaniać.

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to opisujesz to brzmi pysznie ale w smaku to nie wiem czy by tak było:D 

Zgadzam się łapy będą duże na pewno:D 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

@Dante666 opisujesz to niczym poeta 😄 Kiedyś piłem surowe jajka z bananem i to był mój pierwszy i ostatni raz 🤣

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie pije swój koktajl po-treningowy a tak prezentują się dzisiejsze wyniki

Pompki z rękoma przy biodrach 10/10/10

Podciąganie samymi barkami w zwisie 12/12/12/

Podciąganie na ręcznikach 3/4/3

Pompki na piłce 10/6/10

Podciąganie za głowę 3/3/3

Mostek(plank) 40s/50s/50s

Scyzoryki 30/30/30

Crunch Kicks 10/10/12

 

Znów mam wrażenie ,że przy tych cholernych podciąganiach praktycznie w ogóle nie progresuje 😕

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Są to trudniejsze wersje podciągnięć więc nie masz co się dziwić 🙂 Możesz w nich dodać jeszcze jedną serię i tam zrobić na dobitkę np 5 powolnych negatywnych opuszczań 🙂 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dodam te negatywy tak jak mówisz, zobaczymy jak będzie. Dzisiejszy trening udany, choć był multitasking seria ćwiczeń potem gotowanie, musiałem przygotować posiłki na kilka dni do tego robiłem wywar z kości szpikowych, a wróciłem niestety późno z uczelni, jeszcze mnie nauka czeka 😕

Trening tak wyglądał:

Pompki z rękoma szeroko 12/14/16

Pompki diamentowe  12/9/10

Pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/10

Dipsy 8/8/6

Pompki na kostkach 10/8/8

Brzuszki do pozycji V 12/14/14

Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/10/10

Mostek(plank) 40/50/50

 

W paru ćwiczeniach progres jest, jestem zadowolony z treningu, dobrze weszło. Teraz sącze sobie swój potreningowy koktajl funkcjonalny 😄

  • Jest moc! 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trening mi się podoba 😄 A nie znudził Ci się ten napój jeszcze? 😄

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ano nauka nie ułatwia treningów 😄

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 18.03.2019 o 22:44, Trip napisał:

Trening mi się podoba 😄 A nie znudził Ci się ten napój jeszcze? 😄

Jego smak i funkcjonalność są bardzo spoko, lubię go sobie popijać 😄

Dzisiaj znów trening w kamizelce obciążeniowej

Przysiad z wykrokiem+30kg  16/18/20

Kaczy chód 40s/40s/50s

Przysiady na jednej nodze z asystą 8/8/8

Wspięcia na palce +30kg 16/18/20

Przysiad z wyskokiem  +30kg 6/6/4

Brzuszki do pozycji V 12/12/12

Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/10/10

Hollow body 15/15/15

 

Aż tak mnie ten trening nie dowalił jak ostatnio! 😄 jest jakis progress, po pistoletach to z wysiłku zapomniałem jak się "8" pisze 😄

Dzisiaj zmęczenie przed treningiem duże, więc weszła taka mieszanka - kawa, herbata wypite jedno po drugim +batonik z kofeiną

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i świetnie, czyli kamizelka chyba zagości na dłużej 😄

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/3

Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 8/8/8

Podciąganie podchwytem zamkniętym 4/4/4

Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 7/7/7

Podciąganie chwytem młotkowym 3/3/3

Mostek(plank) 40s/50s/50s

Scyzoryki 30/30/30

Crunch Kicks 12/12/12

 

Coś tam się ruszyło z podciąganiem, ogólnie trening wszedł nawet fajnie 😄

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompki z rękoma przy biodrach 12/12/10

Podciąganie samymi barkami w zwisie 12/12/12/

Podciąganie na ręcznikach 4/4/3

Pompki na piłce 12/12/10

Podciąganie za głowę 4/3/3 + 5 powtórzeń opuszczania

Mostek(plank) 40s/50s/50s

Scyzoryki 30/30/30

Crunch Kicks 15/12/12

Dzisiaj dodałem jedną serie opuszczania, trening wszedł bardzo dobrze. W Sobote 26 km na rowerze, dzisiaj 6 km na rowerku z @Reneesme więc weekend aktywnie spędzony :D, właśnie pije shake potreningowy. Tak apropos - przydałby się filmik instruktażowy do tego kaczego chodu, byłoby spoko! Powiedz mi @Dynloth ile mam trenować tym treningiem? Bo miesiąc minął, za ile zmieniamy trening? Pozdrawiam

 

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to fajna aktywna sportowo z Was para, tylko pozazdrościć 🙂

Kaczy chód:

seals17-7a2afaa2df39b5425476430cf64a0f59

Dwa miesiące i wprowadzamy modyfikacje, czyli jeszcze miesiąc Ci został tym planem. 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetnie, póki co trening mi się podoba, oczywiście miewam gorsze dni ale przy odpowiednim żywieniu jest ich mało, kurcze żywienie do treningu dużo daje, niesamowita regeneracja, do tego jak jesz mało i trenujesz można się dorobić choćby niedoczynności tarczycy co mnie spotkało jak jeszcze wiedzy nie miałem 😄 Tak prezentuje się dzisiejszy trening. Powiem tak , w pompkach największy progres odnotowuje co mnie cieszy, lubie te ćwiczenia bardzo i chce też wypracować klatkę sensowną bo mam słabą genetyke do klaty 😄. Jeżeli chodzi o cele sylwetkowe moja dieta spisuje się dobrze, póki co lecą powoli obwody, nie otłuszczam sie jakoś bardzo - Jak na mnie i na moje obciążenie genetyczne jest super! Jak skończe brać kreatyne i beta alanine oraz long jacka zaczne obniżać kalorie  żeby jakaś kratka się na brzuchu w końcu ujawniła 😄 i będzie cacy.

Pompki z rękoma szeroko 12/14/16

Pompki diamentowe 12/10/10

Pompki z nogami na podwyższeniu 12//10/9

Dipsy 8/8/8

Pompki na kostkach 12/9/10

Brzuszki do pozycji V 12/14/14

Wznosy kolan do klatki piersiowej 10/10/10

Mostek(plank) 40/50/50

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i pięknie. 😄 Mogę Ci piąteczkę przybić ponieważ mam to samo z klatką 🤣

Nie bez powodu wszyscy mówią, że dieta to 70% sukcesu 😄 Ja od kwietnia chyba wejdę na dietę z dodatnim bilansem kalorycznym 🙂

Jak u Ciebie obecnie waga i wzrost? 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obecnie wzrost 186 cm póki co nie rosne 😄 a waga 85-87, tak wyglądała moja przedtreningówka dzisiaj.

2.thumb.jpg.c049a75f233f521a0460a36b31ff06a2.jpg

1.thumb.jpg.99692c826872b2ae35ada089c48a224b.jpg

A na kolacje Ryba po grecku z ryżem - wersja fit, wymyśliłem spoko przepis rybki po grecku bez smażenia, wszystko na parze i na wodzie a smakowitość bardzo dobra 😄

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

To to parametry jak moje 😄 186 cm na 87kg 😄

Kawa rozpuszczalna? 😄

Aż bym zjadł taką rybkę 😄 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Dynloth napisał:

To to parametry jak moje 😄 186 cm na 87kg 😄

Kawa rozpuszczalna? 😄

Aż bym zjadł taką rybkę 😄 

Kawa świeżo mielona z french pressa 😄, parametry podobne ale jednak rzeźbe masz o wiele lepszą 😄

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg 🙂
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



    • Przez Szymanek1922
      Witam! Jestem tu nowy. Post o plan został wysłany.
      O to moje maxy: 
      Max podciągnięć: 10-12
      Max pompek: 25-30
      Max dipów: 10-15 
      Nie jest chyba źle, trenuje w sumie z 2-3 miesiące regularnie albo i mniej 😄
      Chciałbym zakładając ten dziennik śledzić swoje poczynienia i właśnie być regularny 😄
      Mój cel? Zbudowanie mocnej, solidnej bazy i potem skupić się na elementach 😄
      Pozdro!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...