Skocz do zawartości
ChudyByk

Dziennik treningowy Chudego Byka

Rekomendowane odpowiedzi

Hej wszystkim! 

Jakoż w końcu zdecydowałem się zmienić siebie i mój wygląd, postanowiłem otworzyć ten dziennik licząc na to, że wspólnie ze mną pomożecie mi przebrnąć przez całą drogę zmian.

Głównym moim celem jest to, żeby  zbudować masę mięśniową, móc zrobić 10 podciągnięć nachwytem i zwiększyć liczbę pompek, stanąć na rękach bez pomocy ściany, zrobić MU, w przyszłości jakieś elementy. W skrócie - zmienić  wygląd 😄 

 

Moje parametry:
Wzrost:  1.86
Waga: 65kg
Max podciągnięć: Podchwytem 4, nachwytem 1
Max pompek: 10
Max dipów: 1
Max przysiadów: 40

Max brzuszków: 38

Zobaczymy jak bardzo się to zmieni po 2 miesiącach, bo jak na razie jest słabo, ale motywacji nie brakuje.

PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)

 

WTOREK: (ABS)

 

CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)

 

PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)

 

image.png.d8e15a23c019be097de22df4b85c924c.png

image.png.135201ca8738f0f1fcebc5d1edd97441.png

 

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WTOREK: (ABS)

  • Brzuszki do pozycji V 10/10/12/12
  • Zrobione : 10/10/12/12 - w pewnych momentach były problemy z synchronizacją ruchu nóg i górnej części ciała
  • Wznosy kolan do klatki piersiowej 8/8/10/10
  • Zrobione : 8/8/7+3/10 - Poprawa chwytu
  • Mostek(plank) 40s/40s/45s/45s
  • Zrobione : 40s/40s/45s/45s
  • Scyzoryki 30s/35s/35s/35s
  • Zrobione : 30s/35s/35s/35s 
  • Crunch Kicks 12/12/14/14
  • Zrobione : 12/12/10+4/9+5 - tutaj podobnie jak w przypadku brzuszków do V - synchronizacja i wyczuwalne zmęczenie mięśni, ale piekło konkretnie więc jest dobrze 😄 
  • Jakoż troszkę wzięła mnie samokrytyka z powodu Crunch Kicksów i bruszków do V to zrobiłem jeszcze Russian twists 25s/30s/30s
  • Lubię to 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmęczony i zadowolony 😉  Najbardziej czekam na poniedziałek i piątek, nie mam pojęcia jak mi to pójdzie, ale jestem dobrej myśli ^^ 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)

  • Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max
  • Zrobione : 4/3/3/2/1
  • Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12
  • Zrobione : 8+2/7+3/8+4/7+5
  • Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max
  • Zrobione : 1/0/0/0/0
  • Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12
  • Zrobione : 7+3/5+5/6+6/6+6
  • Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max
  • Zrobione : 5/4/4/3/1

Jakie odczucia i przemyślenia co do treningu? Podczas podciągania max max byłem bardzo zadowolony ze swojego wyniku, zanim jeszcze złożyłem podanie o plan to podciągałem się troszkę i maksymalnie mogłem zrobić 3x, kiedy jak teraz podszedłem do tego ćwiczenia to udało się zrobić 4 podciągnięcia, przy których 4 podciągnięcie było dość technicznie zrobione, bez jakiegoś wyginania czy ruszania nogami. No i fakt, że zrobiłem później 2x3 też mnie zadowolił. Przechodząc dalej do Incline Pullupów obydwoma chwytami - nie posiadam aktualnie kółek gimnastycznych/pierścieni, więc podwyższyłem sobie poręcz i zrobiłem to samo ćwiczenie tylko bez tych kółek. Starałem się robić podciągnięcia do klatki piersiowej, ale już w pierwszej serii nie dałem rady dobić upragnionej 10, 30 sekund przerwy i zrobiłem kolejne 2. Tak samo było w następnych seriach.  Następnie podciąganie nachwytem, czyli moja hm chyba najsłabsza strona. 1 podciągniecie się udało, następne to były zatrzymywanie się w połowie i próby podciągnięcia się choć trochę wyżej. Taka izometria można by powiedzieć. Kontynuując, Pullupy nachwytem wydawały mi się względnie prostsze niż podchwytem, ale jednak zmęczenie dało znać o sobie pomimo odpowiednich przerw między seriami (max minuta) musiałem robić przerwy(Około 30 sekund) żeby dobić do tych 10 lub 12. No i na końcu, ostatkiem sił pozostałym w bicepsie zrobiłem opuszczanie negatywne, poszło nieźle, w ostatniej serii ręce po podskoku same opadały lub zatrzymywałem się w połowie i chwile sobie "powisiałem" skupiając się na bicepsie. Podczas Pullupów dość mocno poza bicepsem czułem przedramię, było mocno spięte - plecy również czułem, ale nie w takim stopniu jak biceps czy przedramie, ale teraz jak to piszę, to czuć górną część 🙂  Po ćwiczeniach wykonałem rozciąganie bicepsów, które było czuć dość mocno (2 minuty na każdy biceps). Myślę, że nie było tak źle, wykrzesałem z siebie ile mogłem, zmęczyłem się, więc jestem zadowolony. Następnym razem pójdzie lepiej 😄 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez MQa32
      Wzrost - 157cm
      Waga - 49kg
      Staż treningowy - od 02.2018r
      Aktualny cel - wzmocnienie mięśni, zależy mi na większej zwinności oraz zarysowaniu mięśni 🙂
      Na zdj aktualna forma. 
      Wkrótce zrobię i wrzucę zdj zrobione wg zasad, ale na tych też  coś widać. 
       
      Jutro pierwszy trening więc napiszę jak mi poszło 🙂
       
       



    • Przez loki
      cześć
      W końcu postanowiłem założyć dziennik treningowy.
      Coś o mnie:
      20 lat, wzrost 173, waga około 60kg
      trenuje już od około miesiąca
      moje cele to:
      +5-10 kg 
      muscle-up
      front lever
       
       
      dzisiejszy trening:
      poniedziałek
      pompki z rękoma szeroko 14/14/16/16
      pompki diamentowe 14/14/16/16
      pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/14/14
      dipy 12/-/-/-
      pompki na kostkach 12/12/12/12
       
      trening całkiem spoko, diamenty na koniec ciężko szły, niestety po pierwszej serii dipów musiałem przerwać trening, 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...