Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Tutaj nacik bardziej był na barki i przedramiona ? Więc nic dziwnego że bardziej nie czułeś ramion ?

Hindu PushUps 10/12/14 Dodaj sobie do tego dnia to ćwiczenie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heel touches 20/20/20

brzuszki do pozycji v - nie umiem tego cwiczenia po prostu 

chrunch kicks 14/16/18

scyzoryki 32/34/36

moster ( plank) 40-45-50 sek

 

Dzis troche lepiej ten brzuch czuje. Podczas heel touches i scyzorykownajgorzej pod koniec(czulem palenie).plank cwiczony ? coraz lepiej idzie pod koniec też cos czulem. Brzuszki do pozycji V nie wychodzi mi to.pocwicze ale nie wiem ... , chrunch kicks dzis tak bardzo przy tym nie czulem brzucha jak ostatnio(ale cos tam czul brzuch ? ) No cóż technika powolutku do przodu . Dziś starałem sie robic wolniej ale chyba jeszcze wolniej musze bo wtedy brzuch bardziej czuje. 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dokładnie tak to działą, im większa kontrola nad ćwiczeniem tym większe zaangażowanie mięśni ? Brzuszki do pozycji V bardzo dobrze działają fajnie jakbyś się ich nauczył ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Bardzo dobrze, regeneracja też jest ważna ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niedziela (FBW)

pompki z nogami na podwyzszeniu 18/18/20

dipsy 14/14/16

scyzoryki 32/34/36

heel touches 20/20/20

podciaganie podchwytem zamknietym 6/6/8

podciaganie za głowe 6/6/4 (po przerwie +1+1 )

podciaganie za głowe 6/6/4( tak samo nie dalem rady wiec przerwa +1+1)

pompki diamentowe 14/14/16

podciaganie na szerokosc barków 6/6/5 (+1)

 

Nie powiem niezle wpadlo nawet tylko troche mnie martrwi przy pompkach bolące lewe przedramie , jesli jutro przy pompkach poczuje znowu to odpuszczam pompki i robie trening z wtorku .

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

A jaki to jest ból? Kłujący czy może jakby się coś nadwyrężyło lub jeszcze jakiś inny?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężko powiedzieć czuje go tylko przy pompkach , może nie jest jeszcze taki żebym nie mógł ich robić ale wole spokojnie do tego podejść ?

 

O w sumie skoro już pisze to jakie suplementy radzicie ? chodzi mi najbardziej o jakies bialko i kreatynke ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Spróbuj może tego: 

Co do kreatyny to najzwyklejszy monohydrat, np ten: link

A białko zależy jak chcesz brać i jaki masz na to budżet ?

Może być takie: link tańsze

Lub takie link droższe

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszelkie bóle i kontuzję najlepiej od razu wyplewić żeby później bardziej nie przeszkadzały ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpuscilem dzis te pompki zrobilem trening ze srody

 

podciaganie nachwytem szeroko 6/8/8

podciaganie podchwytem zamknietym 6/6/6(+2)

podciaganie chwytem młotkowym 6/5(+1)5(+1)

podciaganie na szerokosc barków 6/6/5(1+)  Nachwyt

podciaganie na szerokosc barkow 6/6/6  podchwyt

 

Fajnie czuje bice + trice + przedramiona z tylu ( bez bólu )

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to zagwozdka, że przy tych ćwiczeniach nie czujesz bólu. No cóż oby przy pompkach szybko przeszło ?

Jeszcze troszkę i zwiększymy powtórzenia bo już Ci siła ładnie rośnie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ABS

wznosy kolan do drązka 10/12/14

heel touches 20/20/20

plank 40/45/50

crunch kicks 14/16/18

scyzoryki 32/34/36

Najbardziej czuje miesnie przy scyzorykach. Dzis juz czułem brzuch przy kazdym cwiczeniu takze coś tam poprawione , ale jeszcze duzo mnie czeka pracy ( bo to nie jest takie czucie brzucha jakie bym chciał ).

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Możesz jeszcze sobie dodać Hollowbody do tego zestawu np 20s/20s/20s ? 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem trening z poniedzialku. WIem od czego mnie boli to przedramie , zle chyb robie pompki diamentowe.

 

Pompki diamentowe 18/20/22

dipy 14/14/16

pompki zwykle na szerokosc barków ( zamiast kostek bo mnie w chuj bolą ) 20/20/17(+4 +1 )

pompki z nogami na podwyzszeniu 16 (+4) 16(+4) 14 (+6)

pompki z rekoma szeroko 20/20/17 (+5)

 

Dzis jakis dzien bez weny do cwiczen mialem ale trening zrobiony , moze troche slabiej technicznie dziś . Do poprawy te diamentowe. Ogolnie troche czuje faze bo od razu po treningu pisze i nie moge pisac bo mnie ręce pieczą ?

 

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Czyli byłą moc na treningu ?

Może mało węglowodanów zjadłeś. Jak robisz diamentowe? Przy zejściu w dół dłonie masz na wysokości klatki piersiowej, a łokcie idą wzdłuż ciała? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Diamentowe juz wiem co zle robilem ... ręce mialem za bardzo do przodu chyba a bardziej wlasnie trzeba blizej klatki.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Zgadza się, no to teraz będzie już lepiej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś nie dam rady zrobic treningu . Sesja i musze ostro wkuwać ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są rzeczy ważne i ważniejsze. Nie przejmuj się. :) Owocnej nauki :)

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postanowilem zrobic reset totalny do poniedzialku musze uporzadkowac kilka spraw na uczelni i wracam w poniedzialek z podwojona siła ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i super, akurat kilka dni dobrego odpoczynku i wrócisz z ogromną mocą ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompki z rekoma na szeroko 20/15 (+5)/15(+5)

pompki diamentowe 18/20/22

pompki z noagami na podwyzszeniu 18/18/20

dipsy 14/14/15(+1)

pompki zwykłe 15(+5)/ 11(+6+5)/ 11 (+6+5)

 

Dzis słabo wpadlo myslałem ze wpadnie lepiej po przerwie. Rece czuje tak jak poprzednio piecze mnie jak pisze ?

Nie wiem czego to kwestia , no cóż moze slabszy dzien.

 

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rano platki z mlekiem , pozniej 2 kanapki z maslem szynka 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Ddaniel95
      Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda? ?
    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg ?
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



×
×
  • Dodaj nową pozycję...