Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

wznosy kolan do klatki 10/12/14

moster plank 40/45/50

scyzoryki 32/34/36

crunch kicks 14/16/18

heel touches 20/20/20

hollowe body 20/20/20 

 

Jakos slabo to hollow body czulem bardziej szyje bo mocno ją spinałem . Kwestia techniki pewnie.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Zgadza się najlepiej samemu próbować różne wersje i wybrać tą która najbardziej działa. ? 

Nasz kolega @Woody fajnie to opanował w swoim dzienniku. Raz coś ćwiczy i stwierdza że to nie działa czyli coś robi źle i później sam próbuje jak tu robić żeby działało. ?

Ogólnie fajna praktyka, gdyż warto mieć świadomość wykonywanych ruchów i kontrolę pełną nad nimi ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dokładnie tak ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podciaganie nachwytem szeroko 6/8/8

podciaganie podchwytem zamknietym 6/6/6 (+2)

podciaganie młotkowe 6/4(+1+1)/4(+1)(+1)

podciaganie na szerokosc barkow nachwytem 6/6/5(+1)

Podciaganie na szerokosc barkow podchwytem 6/5(+1)/5(+1)

 

Mogło być lepiej , zauwazylem ze przy koncach 2/3 serii w 3 ,4,5 cwiczeniu zaczynam troche szarpac i pomagac sobie nogami , ale tak chyba jest w miare dobrze technicznie.

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i super, pracując nad swoim ciałem czy to siła czy sylwetka to liczy się jakość wykonywanych ćwiczeń, nie ilość jak np. w CrossFit. ? Więc lepiej zrobić 8 czystych i technicznych podciągnięć, niż 15 z podbiciem kolan. Jak piszesz że chyba jest w miarę dobrze technicznie, to oznacza to, że zwracasz na to uwagę - no i świetnie. Efekty będą szybsze. ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że podanie o plan zmieniło się w dziennik więc zmieniam nazwę i przenoszę do działu dzienników. ?

co do treningu to bardzo dobrze sobie radzisz:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1min miedzy cwiczeniami , 45 sek miedzy seriami

Pompki z rękoma przy biodrach 14/16/16

podciaganie samymi barkami 10/10/12

podciaganie za głowe 6/6/6

pompki diamentowe 14/14/16

dipy 14/14/16

+1 min przerwy 

11 podchwytem (poprawnie technicznie dalej nie robilem bo bym szarpal)

 

Łatwo wpadło dziś była siła .

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i świetnie dobra wiadomość. ? Lepiej jadłeś dziś czy się bardziej wyspałeś? ?

Ile trening trwał koło 40 minut? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

30 min cos takiego . Coś tam jadłem ? Ale wiem ze musze sie za odzywianie wziać

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Zgadza się, lepsze żywienie lepsze efekty - większa siła i fajniejsze przyrosty masy mięśniowej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś jakas choroba mnie bierze wiec dzis odpuszczam , zobaczymy jak sie bede czuł jutro.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to chyba tylko kilka osób z forum pozostało zdrowych. ? Zdrowiej szybko ?

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Jesień to sezon na przeziębienia a około lutego to sezon na grypę, trzeba się uodparniać w tych okresach ale nie zawsze się uda. Mnie też próbowało dopaść ?

  • Lubię to 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I poradziłas sobie ? Umnie witamina C ostro idzie i na razie jest ok ? Krylus stosowales witaminę C?

  • Lubię to 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Jeszcze jest ważne, który rodzaj witaminy i jakie dawki ? Bo nie wszystkie działają. D3 łączone z K2 też dobrze działa na układ immunologiczny ? w przypadku choroby jako dodatek do witaminy C działa z podwójną siłą 

Ja nie byłam mocno chora ale też nie wyzdrowiałam od razu ze względu na to, że każdego dnia musiałam wychodzić z domu i nie było czasu się leczyć. Nie dało się zrobić tak, żebym została w domu i spokojnie wyzdrowiała w 2 dni ? 

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Można w sumie zrobić jakis temat dotyczący patentów na wspieranie układu odpornościowego:) 

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra katarek jest ale jedziemy z tym.

pompki diamentowe 18/20/22

pompki z nogami na podwyzszeniu 18/18/20

dipy 14/14/15 (+1)

pompki z rekoma szeroko 20/20/19(+3)

pompki zwykłe 18 (+2)/15(+7)/15(+7)

 

Lepiej niz ostatnio wiec jestem zadowolony. 

 

Zapomniałem dodać po 1.30 min wpadło 12 podchwytem.

 

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Swoją drogą któregoś pięknego dnia możesz sprawdzić swoje maksy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

14 nachwytem wpadło przed treningiem tak sobie zrobiłem. Sprawdzę maksy niedługo.

 

Abs

Heel touches 20/20/20

Crunch kicks 14/16/18

Wznosy nog do drążka 10/12/14

Scyzoryki 32/34/36

Moster plank 40/45/50

Hollow body 20/20/20

Wpadło ale chyba robię źle te ćwiczenia bo trochę czuje brzuch ale jakoś nie mam problemów że zrobieniem tego. Nie czuje takiej pompy jaką bym sobie życzył.

 

 

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Heel touches 20/22/24/26

Crunch kicks 16/16/18/20

Wznosy nog do drążka 12/14/14/16

Scyzoryki 36/36/38/40

Moster plank 50/50/55/55

Hollow body 22/24/24/26

 

Spróbuj tak, jak to nie pomoże to podeślesz mi filmiki jak ćwiczysz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki A propo dziś w pracy zrobiłem pierwszego muscle up xd na wózku widlowym hehe

W domu nie mogłem zrobić bo nie ma stabilnego drążka to na wózku spróbowałem i wpadło xd taki trochę dziwny bo pociągnięcie i z jednej ręki się wyniosłem ale zawsze coś xd

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ooo no to trzeba zapamiętać tą datę - 05.02.2019r ? Jest sukces, który zasili Cię motywacją więc super! ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Ddaniel95
      Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda? ?
    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg ?
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



×
×
  • Dodaj nową pozycję...