Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

wznosy kolan do klatki 10/12/14

moster plank 40/45/50

scyzoryki 32/34/36

crunch kicks 14/16/18

heel touches 20/20/20

hollowe body 20/20/20 

 

Jakos slabo to hollow body czulem bardziej szyje bo mocno ją spinałem . Kwestia techniki pewnie.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Zgadza się najlepiej samemu próbować różne wersje i wybrać tą która najbardziej działa. ? 

Nasz kolega @Woody fajnie to opanował w swoim dzienniku. Raz coś ćwiczy i stwierdza że to nie działa czyli coś robi źle i później sam próbuje jak tu robić żeby działało. ?

Ogólnie fajna praktyka, gdyż warto mieć świadomość wykonywanych ruchów i kontrolę pełną nad nimi ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dokładnie tak ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podciaganie nachwytem szeroko 6/8/8

podciaganie podchwytem zamknietym 6/6/6 (+2)

podciaganie młotkowe 6/4(+1+1)/4(+1)(+1)

podciaganie na szerokosc barkow nachwytem 6/6/5(+1)

Podciaganie na szerokosc barkow podchwytem 6/5(+1)/5(+1)

 

Mogło być lepiej , zauwazylem ze przy koncach 2/3 serii w 3 ,4,5 cwiczeniu zaczynam troche szarpac i pomagac sobie nogami , ale tak chyba jest w miare dobrze technicznie.

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i super, pracując nad swoim ciałem czy to siła czy sylwetka to liczy się jakość wykonywanych ćwiczeń, nie ilość jak np. w CrossFit. ? Więc lepiej zrobić 8 czystych i technicznych podciągnięć, niż 15 z podbiciem kolan. Jak piszesz że chyba jest w miarę dobrze technicznie, to oznacza to, że zwracasz na to uwagę - no i świetnie. Efekty będą szybsze. ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że podanie o plan zmieniło się w dziennik więc zmieniam nazwę i przenoszę do działu dzienników. ?

co do treningu to bardzo dobrze sobie radzisz:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1min miedzy cwiczeniami , 45 sek miedzy seriami

Pompki z rękoma przy biodrach 14/16/16

podciaganie samymi barkami 10/10/12

podciaganie za głowe 6/6/6

pompki diamentowe 14/14/16

dipy 14/14/16

+1 min przerwy 

11 podchwytem (poprawnie technicznie dalej nie robilem bo bym szarpal)

 

Łatwo wpadło dziś była siła .

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i świetnie dobra wiadomość. ? Lepiej jadłeś dziś czy się bardziej wyspałeś? ?

Ile trening trwał koło 40 minut? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

30 min cos takiego . Coś tam jadłem ? Ale wiem ze musze sie za odzywianie wziać

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Zgadza się, lepsze żywienie lepsze efekty - większa siła i fajniejsze przyrosty masy mięśniowej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś jakas choroba mnie bierze wiec dzis odpuszczam , zobaczymy jak sie bede czuł jutro.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to chyba tylko kilka osób z forum pozostało zdrowych. ? Zdrowiej szybko ?

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Jesień to sezon na przeziębienia a około lutego to sezon na grypę, trzeba się uodparniać w tych okresach ale nie zawsze się uda. Mnie też próbowało dopaść ?

  • Lubię to 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I poradziłas sobie ? Umnie witamina C ostro idzie i na razie jest ok ? Krylus stosowales witaminę C?

  • Lubię to 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Jeszcze jest ważne, który rodzaj witaminy i jakie dawki ? Bo nie wszystkie działają. D3 łączone z K2 też dobrze działa na układ immunologiczny ? w przypadku choroby jako dodatek do witaminy C działa z podwójną siłą 

Ja nie byłam mocno chora ale też nie wyzdrowiałam od razu ze względu na to, że każdego dnia musiałam wychodzić z domu i nie było czasu się leczyć. Nie dało się zrobić tak, żebym została w domu i spokojnie wyzdrowiała w 2 dni ? 

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Można w sumie zrobić jakis temat dotyczący patentów na wspieranie układu odpornościowego:) 

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra katarek jest ale jedziemy z tym.

pompki diamentowe 18/20/22

pompki z nogami na podwyzszeniu 18/18/20

dipy 14/14/15 (+1)

pompki z rekoma szeroko 20/20/19(+3)

pompki zwykłe 18 (+2)/15(+7)/15(+7)

 

Lepiej niz ostatnio wiec jestem zadowolony. 

 

Zapomniałem dodać po 1.30 min wpadło 12 podchwytem.

 

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Swoją drogą któregoś pięknego dnia możesz sprawdzić swoje maksy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

14 nachwytem wpadło przed treningiem tak sobie zrobiłem. Sprawdzę maksy niedługo.

 

Abs

Heel touches 20/20/20

Crunch kicks 14/16/18

Wznosy nog do drążka 10/12/14

Scyzoryki 32/34/36

Moster plank 40/45/50

Hollow body 20/20/20

Wpadło ale chyba robię źle te ćwiczenia bo trochę czuje brzuch ale jakoś nie mam problemów że zrobieniem tego. Nie czuje takiej pompy jaką bym sobie życzył.

 

 

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Heel touches 20/22/24/26

Crunch kicks 16/16/18/20

Wznosy nog do drążka 12/14/14/16

Scyzoryki 36/36/38/40

Moster plank 50/50/55/55

Hollow body 22/24/24/26

 

Spróbuj tak, jak to nie pomoże to podeślesz mi filmiki jak ćwiczysz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki A propo dziś w pracy zrobiłem pierwszego muscle up xd na wózku widlowym hehe

W domu nie mogłem zrobić bo nie ma stabilnego drążka to na wózku spróbowałem i wpadło xd taki trochę dziwny bo pociągnięcie i z jednej ręki się wyniosłem ale zawsze coś xd

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ooo no to trzeba zapamiętać tą datę - 05.02.2019r ? Jest sukces, który zasili Cię motywacją więc super! ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez ChudyByk
      Hej wszystkim! 
      Jakoż w końcu zdecydowałem się zmienić siebie i mój wygląd, postanowiłem otworzyć ten dziennik licząc na to, że wspólnie ze mną pomożecie mi przebrnąć przez całą drogę zmian.
      Głównym moim celem jest to, żeby  zbudować masę mięśniową, móc zrobić 10 podciągnięć nachwytem i zwiększyć liczbę pompek, stanąć na rękach bez pomocy ściany, zrobić MU, w przyszłości jakieś elementy. W skrócie - zmienić  wygląd 😄 
       
      Moje parametry:
      Wzrost:  1.86
      Waga: 65kg
      Max podciągnięć: Podchwytem 4, nachwytem 1
      Max pompek: 10
      Max dipów: 1
      Max przysiadów: 40
      Max brzuszków: 38
      Zobaczymy jak bardzo się to zmieni po 2 miesiącach, bo jak na razie jest słabo, ale motywacji nie brakuje.
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      Pompki z rękoma szeroko 5/5/5/5/5 Pompki diamentowe  5/5/5/5/5 Pompki z nogami na podwyższeniu 5/5/5/5/5 Dipsy max/max/max/max/max Pompki na kostkach 5/5/5/5/5  
      WTOREK: (ABS)
      Brzuszki do pozycji V 10/10/12/12 Wznosy kolan do klatki piersiowej 8/8/10/10 Mostek(plank) 40s/40s/45s/45s Scyzoryki 30s/35s/35s/35s Crunch Kicks 12/12/14/14  
      CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)
      Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max  
      PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
      Pompki z rękoma przy biodrach 5/5/5/5/5 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 Podciąganie na ręcznikach 5/5/5/5 Pompki na piłce 10/10/10/10 Hindu Push Ups 5/5/5/5/5  


       
    • Przez MQa32
      Wzrost - 157cm
      Waga - 49kg
      Staż treningowy - od 02.2018r
      Aktualny cel - wzmocnienie mięśni, zależy mi na większej zwinności oraz zarysowaniu mięśni 🙂
      Na zdj aktualna forma. 
      Wkrótce zrobię i wrzucę zdj zrobione wg zasad, ale na tych też  coś widać. 
       
      Jutro pierwszy trening więc napiszę jak mi poszło 🙂
       
       



×
×
  • Dodaj nową pozycję...